Ga naar inhoud

Push up bh?


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb van nature uit elkaar staande borsten en vraag me af of je met een push up het 'felbegeerde' spleetjes decollete kunt creeën...........

En als dat kan, mocht iemand dat weten ;) , welke bh ben ik dan nodig? Welk merk?

Ik wil geen miskoop want ze zijn best prijzig, die bh's. :o

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik heb dan geen echte "spleet", ze zijn dan groter.

Maar een colega (die vroeger lingeriezaak had) vertelde me dat je dan een push up moet hebben met vulling aan de zijkant en niet de onderkant.

1 dezer dagen ga ik ernaar op zoek en weet ik meer te zeggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ben nu 2 maanden verder,maar ik kan mn borsten nog niet naar binnen duwen hoor,dus push-up zal nog niet gaan,denk dat dat ook zo blijft,t zal mn bouw wel zijn.van de zijkant ziet t er heel mooi vol uit,maar ja decolete zie je alleen als ik een HEEL laag truitje aan doe,mja wel zullen zien hoe de zomer verloopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan ik ze al aardig op pushen, heb me toch maar ook een gel push up van de Hunkemoller gekocht.. Tijdens het passen zag het er super uit!

Ga binnekort als ik écht mag, een Miracoulous Bra kopen, die pusht nog verder op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.