Ga naar inhoud

Boobbies1991 : 17 januari 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lieve mensen van dit forum

ik ben nieuw hier... jeej ik snap eindelijk hoe ik iets kan sturen..

Ik heb 17-01-2013 een borstvergroting laten doen in Bilthoven bij Bergman. Door Dr Maas.
Ik ben heel erg tevreden met het resultaat.

Ben nu 2 weken po en heb nog steeds pijn met opstaan in mijn linkerborst. ALLEEN links.
Als ik de hele nacht plat heb gelegen in bed, en smorgens moet opstaan durf ik niet eens omhoog te komen, bang voor WEER die pijn.Ben al 2 x terug geweest naar Bilthoven om dr Maas te laten zien hoe ik ervoor sta. Afgelopen woensdag zijn mijn hechtingen verwijderd. Van de buitenkant is niks te zien, niet rood niet extreem gezwollen. heb geen koorts heb gewoon eetlust.
Het enige verschil is dat ik in mijn linkerborst 315 cc heb gekregen en rechterborst 255 cc. De linkerborst wat het kleinste was geeft dus nu ook de meeste pijn.

Het doet pijn aan de protheserand, alsof hij tegen iets aan schuurt. als ik overdag men gewone dagelijkse dingen doe dan voelt hij alleen heel zwaar en net zoals in het begin nog 1000 kilo. Ook als ik links aan de zijkant tegen de prothese druk doet het erg pijn,
De pijn geeft me het gevoel dat dit nietmeer weg gaat.. omdat ik al 13 dagen elke morgen dezelfde pijn heb.

Ik heb trouwens Anatomisch achter de spier.

Heb inmiddels wel AB gekregen voor evt infectie uit te sluiten.

Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.. Aangezien Dr Maas mij vertelde dat dit normaal na 2 weken niet echt voor kwam.

Liefs,
Boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Wat B-cupje zegt, klopt. Als je rechter ligt, heb je ook minder moeite in de ochtend om recht te komen.

Het komt vaker voor dat je langer aan 1 kant pijn blijft houden, helaas.... Ik denk dat je je daar niet echt zorgen over hoeft te maken. Ik heb het vaker gelezen.

Houdt het wel in de gaten. Als je meer pijn gaat krijgen, of het wordt rood, warm of je krijgt koorts, dan moet je aan de bel trekken.

Helaas herstellen we niet allemaal op dezelfde manier. De ene heeft meer last dan de andere....

Verder zijn allebei de borsten twee afzonderlijke wonden, dus herstellen ze ook afzonderlijk van elkaar en verschillend....

Geef het nog even de tijd en ga wat rechterop in bed liggen ;)

Dat scheelt al een hoop :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi b-cupje..

Eigenlijk nog steeds hetzelfde..

De pijn met opstaan is nog steeds echt niet fijn... alsof men hele borstkast scheurt..

Echt een heel raar gevoel..

Overdag draag ik nog steeds de band..

Heb fotos van voor en na geupload.. weet niet of je ze gezien hebt...

Daar zie je dus ook dat de ''pijnlijk'' kant en de kant die niet wil zakken aan dezelfde kant zijn..

Heb vanmorgen nog met mijn arts gemaild. hij zei dat ik de band moest omhouden en moest afwachten.. omdat het tenslotte pas 3 weken zijn..

GEDULD GEDULD... i know i know.. hoop maar dat het vanzelf goed komt...

Het lijkt ook of de linkerborst nog zo strak in zn velletje zit zeg maar... zodra ik de band af doe voel ik de borst heel goed...

de arts zegt dat mijn klachten nog steeds uitzonderlijk zijn... daarom wachten we nog maar wat....

Lief dat je er naar vraagt!

Boobie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja 'uitzonderlijke' klachten ... ik herken dat wél , had zelf een zwaar en traag herstel .

Stel je niet in op die 6 weken maar geef het 3 maanden . Lijkt lang maar achteraf bekijk je dat anders .

In de lente kan je leuke tops aan , die je nog mooi gaan staan ook ;)

*Ik had zo geen band maar het is 5 jaar geleden en de laatste 2 jaar gebruiken ze dat blijkbaar in veel klinieken als ik het hier zo lees .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.