Ga naar inhoud

Boobjob


xSmnn

Aanbevolen berichten

hooooiii

had dan eindelijk een afspraak gemaakt voor een consult voor een borstvergroting bij boerhaave medisch centrum bij pc harm hawinkels ik vond dit een erg fijne man die precies begreep wat ik graag wilde ( ik wil graag van mijn net niet 75 A naar een mooie volle c of een kleine D) ik ben best breed in mijn schouders en de pc vertelde dat hijdaar mooi gebruik van zou maken en hoe namelijk met ronde protheses van 325 CC deels onder de borstspier. ik was helemaal blij en dan had ik alleen nog maar het eerste consult gehad maar ik zag mezelf al helemaal lopen met mijn nieuwe boobies. thuis aangekomen wilde ik graag meer te weten komen over deze pc en ging hem even googlen maaar ik kan bijna of geen ervaringen vinden met harm hawinkels :( alleen dat het een erg fijne man is die goed begrijpt wat je wil en wat er bij je lichaam past maar geen specefieke antwoordern dusss nu mijn vraag heeft iemand ervaring met deze pc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Spannend zeg.

Wat jenniferrr inderdaad zij. Via de zoekbalk.

Ik zelf ben zijn naam niet tegen gekomen hier.

Als jou gevoel erbij goed is, gewoon doen.

Als je twijfelt een 2e consult aanvragen of andere kliniek kijken wat die zegt.

Weinig info over de pc houdt niet in dat het slecht is he.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee nu eindelijk de knoop doorgehakt!! woensdag hoor ik of de financieringer definitief door is maar dat zit nu op zoon 95% zekerheid dta ik de financiering krijg dus nog even duimendraaien :Laie_11: en hopelijk kan ik woensdag een afspraak maken voor mn nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfffff in spanning wachten op het verlossende telefoontje of ik nou wel of niet mijn financiering krijg ...... zit met zwetende handjes en ben ontzettend druk!k ga maar even aan de poets om de tijd een beetje sneller te laten gaan ..... :drag_10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.