Ga naar inhoud

rechter borst prothese verwijderd


Lovelyl

Aanbevolen berichten

Hey Ladies,

Afgelopen maandag is de prothese in mijn rechter borst verwijderd omdat ik een infectie had opgelopen!!! Was heel erg geschrokken toen ik wakker werd......

Had ze namelijk 7jan laten doen maar gezondheid gaat voor schoonheid.......

Als alles goed verloopt heb ik voor de zomer nog mijn boobs duim voor mij.

xoxo LovelyL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pascalle,

Door jou verhaal durfde ik pas mijn mond te openen schaamde mij een beetje doe er heel luchtig over maar vind het heel erg hoor!!!!

Ik ben geopreerd at the Beaucare kliniek in Belgie echt een top kliniek werd goed opgevangen, meteen geholpen staan 24/7 klaar voor je en begeleiden mij heel goed.

Vandaag heb ik weer controlle en ga ik mijn rechterborst weer zien ben er een beetje bang voor weet niet hoe ze deruit zien pfffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de rechterborst nog niet gezien dan?

Ik de hele dag door, moet namelijk 4 x per dag verschonen.

Je hoeft je er absoluut niet voor te schamen hoor, hier kan jij toch zelf niets aan doen?

Ik vind het ook heel erg, voel me ontsierd, maar gelukkig duurt het maar 3 maanden.

succes vandaag bij de controle en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

:43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: Hey iedereen, ben 3 weken geleden opnieuw onder het mes gegaan, en dit keer was alles goed gegaan. Ik ben super blij met mijn nieuwe borsten, en kan niet wachten totdat ik weer lekker kan fitnessen en hardlopen!!!

Groetjes Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.