Ga naar inhoud

hello titty : 18 februari 2013 : Dr. Straten : Radboud Ziekenhuis


Aanbevolen berichten


Hallo allemaal,


Hier dan eindelijk mijn operatie verslagje:


Gisteren was ik al op de helft met typen en toen drukte ik ergens op en.. WEG was alles! :93:


Maandag (18 feb) was dan eindelijk mijn grote dag!.. om 12:00 aanrijden richting het UCCZ Dekkerswald waar ik me om 13:00 moest melden en mijn operatie tijd 14:00 zou zijn. Bij aankomst vroeg ik gelijk aan de verpleging of ik mijn kalmeringspilletje mocht hebben, ik was heel erg gespannen en had dit van te voren met de PC afgesproken.. Dit bleek ineens niet te kunnen en ow wat was ik hier chagerijnig om. De verpleging gaf aan dat zij er niet over gingen en ik pas in de voor-operatie kamer het kon vragen. Nou algoed.. de tijd van 14:30 was voorbij gegaan en ik zou om 14:00 dus geopereerd worden.. lig je dan vol stress ZONDER kalmeringspilletje en niemand die even komt zeggen dat je operatie tijd uitloopt. Ik mijn vriend eropaf gestuurd om eens te gaan peilen hoe het zit. Nou toen kon ik eindelijk om 15:00 naar de voor-operatie kamer waar ik mijn infuus zou krijgen (hier was ik dus juist zo bang voor en daarom wilde ik een pilletje) Kreeg ik ook nog is te horen dat hier al niemand meer mee na binnen mocht.. nou dat dacht ik dus niet! En gelukkig met een beetje aandringen mocht mijn vriend dan toch mee. Ow wat was ik toch bang, zweten mijn bed bijna uit en moest allemaal huilen van al de spanning van de hele dag. Nu kon ik wel een pilletje krijgen, maar personeel vertelde me dat het nu nog weinig zin had.. Als het pilletje zou beginnen te werken lag ik toch al onder narcose. Nou hup infuus erin.. wat ik nog steeds geen pretje vind! gewoon heel het idee zon naald zo diep je aderen in brrrr...Maar ben hier door de artsen heel goed opgevangen en er goed doorgeen gesleept. Afscheid genomen van mijn vriend en toen nog even liggen wachten tot in naar de OK kon. Heb in deze tijd nog wel moeten lachen met de dokters en anesthesisten..Zij waren lekker melig aan het doen tegen elkaar! Nou om 15:15 werd ik de OK opgereden waar alles werd voorbereid. De PC Frans Straten was er intussen ook en hij vroeg of ik gespannen was en daar was het antwoord kort en krachtig JA op! Hij stelde me gerust, tekende af en vroeg of ik nog vragen had. Ik vertelde hem nog een keer dat ik echt het liefste de 425cc implantaten wilden (omdat er ook 400cc lagen voor het geval als het niet ging passen).. nou toen het eerste shot in mijn infuus en de anesthesist vroeg hoe gaat het nu, waarop in antwoorde: ''lekker vaag'' toen keek ik op de klok 15:25 kreeg het tweede spuitje en toen werd ik om 16:45 wakker op de uislaapkamer! de operatie had tot 16:30 geduurd en alles was goed gegaan. om 17:00 mocht ik weer terug naar mijn eigen kamertje waar mijn vriend, moeder en beste vriendinnetje met smart op me zaten te wachten! Ik was nog wel lekker suf maar had een gruwelijke dorst en pijn in mijn keel van die slang denk ik! Ook nog een lekker tomaten soepje op (had al vanaf de vorige avond helemaal niks gegeten) dus dat smaakte heerlijk! Was ook helemaal niet misselijk van de narcose. Wel was ik kortademig en had ik het benauwd. Toen de PC een uurtje later kwam kijken hoe het met me was, vroeg ik gelijk: EN hoeveel cc zit er nu in?! waarop het antwoord was: wat jij wilde! 425 CC.. joepiee!! Nog even wat dingetjes doorgenomen en toen ging hij weer. Nog even wat uitgerust en toen wilden ik iets voor 20:00 zelf naar huis toe, alle spulletjes gepakt, ik in de rolstoel en we staan voor de lift te wachten en toen viel ik weg.. helemaal wit, niet meer aanspreekbaar.. snel de verpleegkundige geroepen en HUP weer terug na mijn kamer. Het was blijkbaar toch te snel en even allemaal teveel van het goede geweest, de stres, heel lang niet gegeten en dan nog de pijn. Dus weer even helemaal op adem gekomen nog wat gegeten en heel rustig aan gedaan voor we de tweede poging van vertrek gingen wagen. uiteindelijk rond 21:30 in de auto terug na huis. Dit was allemaal prima gegaan. Nu zit ik intussen op de derde dag PO, van de narcose heb ik helemaal geen last gehad, ik kan gewoon lekker eten en van de pijnstilling slaap ik ook als een tierelier! HEERLIJK! smorgens heb ik het meeste pijn omdat je dan het langste geen pijnstilling hebt gehad. Verder valt met mij allemaal niet zo tegen en vind ik de pijn wel te verdragen. Zeker als ik in de spiegel kijk en daar mijn prachtige nieuwe boobs zie! Ik vind het zeker de pijn waard.. en hoop nu wel dat het na deze derde dag met stapjes vooruit zal gaan en ik weer meer zelf kan gaan doen, en minder pijnstilling nodig zal hebben zodat ik was minder suf door het leven ga haha!


Dit was dan zo'n beetje mijn verslag!


iedereen nog bedankt voor de lieve berichtjes en de reacties op mijn foto's!


xxx



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meliss!

Leuk om te lezen dat je gekregen hebt wat je graag wilde! Jammer dat je je even niet zo lekker voelde toen je naar huis ging maar dat wordt weer snel vergeten :) Hoe gaat het nu met je? Word je al met minder pijn wakker? Ik merk dat het elke dag wat beter gaat, alleen reageer ik toch wel wat misselijk om mijn antibiotica. Wat fijn voor je dat jij geen last hebt van jouw medicatie. Ik ben verder heeeeel erg happy en jij zo te lezen ook :) Geniet ervan en ik wens je goed herstel verder! Liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Wilde even vragen hoe het met je gaat. Hoe gaat het met douchen, steeds licht in je hoofd? Ik vind het steeds lekkerder en heel ontspannend, even de strakke bh uit. Heb vannacht proberen op mijn zij te slapen, nou dat was dus geen succes. Onmiddelijk weer op mijn rug gaan liggen.. Slaap jij wel lekker? Ik krijg van dat plat liggen al zere rug, gelukkig krijg ik elke dag massage van mijn liefste ;) Gisteren was ik tot niets in staat, de hele dag was ik ontzettend moe en slaperig. Vandaag gaat het al veel beter. Hoe gaat het met jou fysiek? Kan me voorstellen dat het lastig is met je kleintje...

Goed herstel nog! :116:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Wilde even vragen hoe het met je gaat. Hoe gaat het met douchen, steeds licht in je hoofd? Ik vind het steeds lekkerder en heel ontspannend, even de strakke bh uit. Heb vannacht proberen op mijn zij te slapen, nou dat was dus geen succes. Onmiddelijk weer op mijn rug gaan liggen.. Slaap jij wel lekker? Ik krijg van dat plat liggen al zere rug, gelukkig krijg ik elke dag massage van mijn liefste ;) Gisteren was ik tot niets in staat, de hele dag was ik ontzettend moe en slaperig. Vandaag gaat het al veel beter. Hoe gaat het met jou fysiek? Kan me voorstellen dat het lastig is met je kleintje...

Goed herstel nog! :116:

XXX

hey!

het gaat nu echt elke dag grote stappen vooruit!.. het douchen gaat weer goed :) is inderdaad heerlijk! de borsten eventjes los te laten..en heb vandaag alweer dingen in huis kunnen doen..alleen het stofzuigen ging niet omdat ik vloerbedekking heb en dat best zwaar stofzuigen is. Het slapen op mijn rug is alle dagen super goed gegaan omdat ik zo moe was van alle pijnstilling.. nu begin in deze houding wel zat te worden hoor.. en probeer ook steeds meer iets op mijn zij te liggen.. vanaf vanavond of morgen avond wil ik ook de nachten zonder pijnstilling proberen omdat ik er sochtends nog wel erg moe van ben. verder overdag ook al helemaal zonder pijnstilling :) hoeveel pijnstillers neem jij nog omdat je zo moe bent? het is natuurlijk ook we logisch.. je lichaam is zo hard aan het herstellen daar word je wel moe van hoor! de eerste dagen heb ik bijna alleen maar geslapen.. wat lief dat je elke dag word gemasseerd, lekker hoor! hier zijn mijn mannetjes ook lief en zorgzaam voor me.. ook de kleine, die doet heel lief meehelpen en mama beter maken (met zijn dokters koffertje).. haha de schat! morgen ga ik weer proberen auto te rijden en dan hoop ik vanaf donderdag weer te kunnen beginnen met school. gisteren op controle geweest en de pleisters zijn van de hechtingen af, alles zag er goed uit! nu over twee weekjes weer controle! en dan mag misschien als ik geluk heb de BH 's nachts uit! Ben jij ook al op controle geweest? en ben je blij met het resultaat?? ik kan niet wachten om te gaan SHOPPEN!!

jij ook nog een fijn herstel gewenst! en have fun with your boobs :)

liefs

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.