Ga naar inhoud

hello titty : 18 februari 2013 : Dr. Straten : Radboud Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Even voorstellen.. ik ben Melissa (bijna) 22 jaar en mama van een zoontje van 4 jaar.

ook ik wil al jaaaaren een borstvergroting, ik roep dit al vanaf mijn 14e! nu heb ik de stap gezet en heb een afspraak staan op 18 februari bij plastisch chirurg Frans Straten in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. Ow wat vind ik het spannend! ik denk de hele dag aan BOOBS!! Ook kijk ik duizenden foto's en lees ik hier heel veel verhalen. Wat een geweldige uitvinding zon borsten forum!

Iemand hier ervaring met Diana Gabriels en Frans Straten? heb zelf met beide een gesprek gehad en dit voelde goed.

ik heb aangegeven dat ik het maximale aan cc's eruit wilde halen nu eindelijk mijn droom uitkomt. Ik krijg (waarschijnlijk) een 425 cc, de chirurg zij dat het bijna zeker ging passen maar heeft voor de zekerheid ook een 400cc liggen. het word Dual Plain geplaatst en het is high profile, het zijn ronde protheses Nu heb ik een niet al te volle 75 B cup, ik ben 1.67 lang en weeg 58 kilo. iemand misschien een idee waar ik ongeveer op uit ga komen? Als ik foto's bekijk van borstvergrotingen zit hier zoveel verschil in! de een heeft met 350 cc echt super grote borsten en de ander met 400cc bijvoorbeeld een stuk minder..

Dan nog een laatste vraagje, ik heb een week lang hulp van mijn vriend die een week vakantie heeft na mijn operatie, is dit voldoende en kan ik naar 12 dagen weer zelf mijn zoontje aankleden, verzorgen met de auto na school brengen etc.?

groetjes melissa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Even voorstellen.. ik ben Melissa (bijna) 22 jaar en mama van een zoontje van 4 jaar.

ook ik wil al jaaaaren een borstvergroting, ik roep dit al vanaf mijn 14e! nu heb ik de stap gezet en heb een operatie datum! op 18 februari bij plastisch chirurg Frans Straten in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. Ow wat vind ik het spannend! ik denk de hele dag aan BOOBS!! Ook kijk ik duizenden foto's en lees ik hier heel veel verhalen. Wat een geweldige uitvinding zon borsten forum!

Iemand hier ervaring met Diana Gabriels en Frans Straten? heb zelf met beide een gesprek gehad en dit voelde goed.

ik heb aangegeven dat ik het maximale aan cc's eruit wilde halen nu eindelijk mijn droom uitkomt. Ik krijg (waarschijnlijk) een 425 cc, de chirurg zij dat het bijna zeker ging passen maar heeft voor de zekerheid ook een 400cc liggen. het word Dual Plain geplaatst en het is high profile, het zijn ronde protheses Nu heb ik een niet al te volle 75 B cup, ik ben 1.67 lang en weeg 58 kilo. iemand misschien een idee waar ik ongeveer op uit ga komen? Als ik foto's bekijk van borstvergrotingen zit hier zoveel verschil in! de een heeft met 350 cc echt super grote borsten en de ander met 400cc bijvoorbeeld een stuk minder..

Dan nog een laatste vraagje, ik heb een week lang hulp van mijn vriend die een week vakantie heeft na mijn operatie, is dit voldoende en kan ik naar 12 dagen weer zelf mijn zoontje aankleden, verzorgen met de auto na school brengen etc.?

(heb deze zelfde tekst in 2 forums geplaatst wist niet zo goed waar het t beste paste)

groetjes melissa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Melissa,

Je bent bij Frans Straten in ieder geval in goede handen :-). Hij heeft mij twee weken geleden prachtige boobies gegeven!

Ik heb 300cc (mentor anatomisch) dual plane geplaatst gekregen. Ik had een kleine A-cup en het is nu een volle C-cup.
Maar het verschilt inderdaad heel erg per persoon.


Alvast veel voorpret gewenst. Het is mij 100000% mee gevallen.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jennifer, fijn om te lezen dat het is meegevallen en je zo tevreden bent!

voorpret heb ik zeker haha ben er zoveel mee bezig, word er zelf gek van.. het is nu echt de dagen aftellen.

jij nog heel veel succes met herstellen! :116:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Gefeliciteerd met de datum!

Ik ben zelf ook geholpen door Frans en op consult geweest bij Diana.

En ook in Groesbeek me boobs gekregen, dat was 7 januari. Dus al weer 3

weken po.

Ik heb een super herstel gehad en ook echt trots op me boobies!

De eerste 3 dagen zijn het ergst en dan denk je echt ' kom ik ooit van deze pijn af? '.

Don't worry, met de dag wordt het minder. Ik probeerde na 8 dagen weer te gaan werken,

Nou dat was echt geen succes. Ik doe secretarieel werk en stelt weinig voor, maar om 12u

trok ik het al niet meer. Dus weet niet of je je na 12 dagen al zo goed voelt om voor je zoontje te zorgen.

Maar dat merk je snel genoeg, je lichaam geeft het aan. En de 1 hersteld sneller als de ander.

Als je vragen heb stuur gerust een bericht!

Oja, ik heb trouwens ronde protheses, 375cc, dual plane geplaatst.

Ik kwam van een aa/a en paste laatst een bh van 75dd en dat was net aan.

Verschilt echt per persoon.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Eum 3x tramadol en 6x paracetamols per dag. En dat om de 3 uur.

Na 3Dagen was ik gestopt met de tramadol, voelde me er echt dizzy door.

En voor de rest doorgegaan met de paracetamols. Elke keer een beetje afbouwen.

En na een week slikte ik niks meer, alleen als ik iets voelde of om de nacht

door te komen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Melissa,

Ik heb op 28 januari een bv gehad in Groesbeek, pc was Frans Straten en ook via Diana Gabriels. Diana heb ik niet gezien, het 1e gesprek was meteen met Frans Straten. Ik had een hele kleine b. Ik heb 425 cc per borst erbij gekregen, Mentor rond, onder de borstspier. Ik heb nu een 75 d. Ik ben 1.80 lang en weeg 67 kilo. De nieuwe borsten zijn beschaafd, in verhouding met mijn lichaam zeker niet te groot! Frans Straten was super aardig! Tijdens het eerste gesprek en ook voor en na de operatie heeft hij heel vriendelijk en geduldig alles uitgelegd en alle vragen beantwoord. Aanstaande maandag heb ik de eerste controle, in Groesbeek bij Frans Straten, daar heb ik bewust om gevraagd (anders had ik naar Diana Gabriels gemoeten in Barendrecht) omdat ik vragen heb en bijwerkingen, en Diana Gebriels heeft waarschijnlijk veel ervaring op borstengebied maar is verder(zover ik kan nagaan) niet medisch onderlegd....

Veel suc6!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa

Welkom op dit forum!!

Fijn dat je de knoop hebt kunnen doorhakken en eindelijk voor je nieuwe boobs kunt gaan :D

Over Frans Straten zijn wel verhalen te vinden hier idd.. Rechtsboven is een zoekbalk. Daar kun je zijn naam ingeven (achternaam volstaat) en dan moet je even zorgen dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat. Dan vind je de topics die over hem gaan.

Het maximale aantal cc, dan wordt het in ieder geval geen teleurstelling :)

Weet je toevallig welk merk prothesen je krijgt? Dan kan ik wel eens in de catalogus kijken als je wilt. Een richt-cupmaat geven, misschien.

Over auto rijden.. De een kan het na een week, de ander nog niet na 2 weken.. Heel afhankelijk van hoe je je voelt.... Normaal gesproken, bij plaatsing achter de spier, mag je niet meer dan 2 kg tillen, de eerste 6 weken. Dus wel voorzichtig met je zoontje.. Kan hij anders zelf in zijn stoeltje klimmen? Een kereltje van 4 kan dat wel he ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal voor de reacties!

even wat reactie terug..

anma: wat is een off topic? sorry ik kan niet goed engels.... en hoe ik aan mijn naam ''Hello Titty'' ben gekomen, nou doordat ik van mijn moeder dit t-shirt:

pic-0ab096c39ef93a88ddb5f44639031198-ful heb gekregen om na de operatie aan te trekken haha! vond m ook erg leuk en passend.. dus vandaar de naam.

nic: wat leuk om te lezen wij hebben een heel vergelijkbaar verhaal! ik krijg precies alles hetzelfde als jou en ook bij dezelfde chirurg! ben alleen wel wat kleiner dan jou, hoe gaat het nu met je? ben je tevreden met het resultaat en is de operatie en genezing je meegevallen? en hoe is je controle vandaag gegaan?

nog heel veel succes met herstellen! xx

best boobie: bedankt voor de informatie! het is nog allemaal even zoeken op zo'n forum hoe en wat!

Ik krijg het merk prothese van Mentor. 425 cc rond, high profile, dual plain. ik zou het heel leuk vinden als je een me een cup maat richtlijn zou kunnen geven! en met de verzorging van mijn zoontje komt het inderdaad wel goed hij kan al best goed zelf mee helpen! ik hoop alleen wel weer na een week te kunnen rijden, ben niet zo van het thuis zitten haha! magoed het is allemaal voor een goed doel :) !!

bedankt allemaal! groetjes, liefs melissa xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG wat een gaaf tshirt!!

Helaas ga je dat niet aantrekken direct na je bv.. denk ik.. Je mag je ellebogen niet hoger tillen dan je schouders.. en dan is het lastig om een tshirt aan te trekken ;)

Maar misschien is het ruim gesneden?

En je cupmaat zal ongeveer een 75E/F worden.. Afhankelijk van hoe vol die B nu is :)

Schrik niet van de grootte!

Ik had gevraagd voor een volle D en als iemand me van te voren had gezegd dat ik een F zou krijgen (heb dezelfde maten als jij) dan had ik hem uitgelachen en gezegd dat ie gek was.. Nou, ik heb nu die F en ben maar wat blij :D Kleiner hadden ze niet mogen zijn, want dit is wat ik dacht dat een D zou zijn ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja super leuk, was er echt blij mee.. en hij zit vrij strak dus aandoen zal wel niet gaan.. maar puur voor support dan maar naast me bed :)

en ik ben ook erg blij met jou schatting van de 75 E/F! :59: het klinkt inderdaad gigantisch! maar ik heb t zelfde als jou, als ik mij een D cup indenk hoe ik hem zou willen is dat in BH maat al snel een E/F.

bij foto's van D-cupjes die ik nu vaak zie denk ik hmm ik zou ze toch net wel een slag groter willen..nu ik er toch aan begin! en ik denk dat de rest van mijn lichaam ook genoeg rondingen heeft zodat het er ook goed bij past.

pff spannend allemaal!! was de BV morgen maar al..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.