Ga naar inhoud

Mupke: 13 mei 2013: Dr v Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

hoi ik ben nieuw hier. ik ben een vrouw van 42 en wil graag een bv. laten doen in de wellness klinic. heb drie kids. ben getrouwd. ben eigenlijk erg tevreden met mijn figuur ben 1.74 en weeg 58 kilo. maar na de kinderen zijn mijn borsten slap geworden. heb nu 80 c in de bh is niet klein maar wil graag dat mijn borsten weer stevig worden.ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Mupke,

Welkom op het forum :35:

Weet je al wanneer je op consult kan komen?

Ik ben heel benieuwd wat de chirurg je gaat adviseren. Heb je zelf al een idee of een beeld hoe je wil dat het eruit komt te zien?

Of laat je het compleet aan de chirurg over? ;)

In ieder geval, bij vragen : Just ask!! :35:

Veel plezier hier!

Grtjs Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben mupke en ben 42 jaar. ik heb 3 kinderen en overweeg al een aantal jaren om iets aan mijn borsten te laten doen.

ik ben 174m en weeg 58kg. vroeger voor de zwangerschappen had ik een volle 80 d cup..maar nu had ik nog twee uitgezakte zakken over wat nog een c cup vulde..

13 mei krijg ik mijn bv bij dr van onselen. en het wordt volgens mij was het 540 cc maar kan er best 10/20 cc naast zitten anatomisch en duel plane

ben erg benieuwd en vindt het erg spannend. hoop dat er nog meer meiden/ mamma's zijn die zoveel cc hebben.

nou ik ga nu maar vast dromen van mijn nieuwe boobies want het is nog even tot. 13 mei...SPANNEND.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mupke,

welkom en veel leesplezier!

Ikzelf ben 41, 1.74 en ook 58 kilo en had ook een lege 75b/c, dus we zijn vergelijkbaar.

Ik heb de stap al ruim een jaar geleden gezet en ben superblij met het resultaat.

Geen vullingen of push-ups meer.

Ikzelf heb 350cc dual plane geplaatst.

spannend voor je..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi piepke sorry ik had je bericht niet gezien..heb een nieuw topic gemaakt...13 mei wordt de grote dag...SPANNEND...

En nu staan je berichten weer bij elkaar in 1 topic, scheelt wat zoekwerk :35:

Ik verander je titel even,aangezien je al een datum hebt.. en dan kan je topic meteen naar de operatieverslagen.

hoi ik ben nieuw hier. ik ben een vrouw van 42 en wil graag een bv. laten doen in de wellness klinic.
Waar is de Wellness kliniek gebleven..? :17:

Hoe is je consult gegaan bij v Onselen? Geen extra twijfels of vragen juist gekregen na het consult???

Hier wel een mama, maar geen ervaring met 530cc ;)

Anyway, gefeliciteerd met je voorgenomen borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh wacht eens even.. ik lees in een topic van Engelke dat je 15 mei geopereerd wordt, en hier schrijf je 13 mei.

Hopenlijk staat je datum juist in je agenda :45:

*edit* ooooh ik zie dat je de fout daar zelf ook al had ontdekt :P Ik praat weer voor mijn beurt ;) Excusez moi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi piepke zoals je al ziet ben ik niet zo handig met de computer...met al mijn berichten hahaha..

in de welness kliniek ben ik wel geweest maar dat was alles wat ik niet had verwacht. ze wilde me een lift doen zonder vulling want dr visser vondt dat ik nog genoeg borst had en omdat ik verder zo smal was. nou ja zeg ik was op alles voorbereid maar hier niet op was echt zwaar teleur gesteld...maar heb gelukkig de moed niet laten zakken en verder gekeken hahaha.

heb echt een heel fijn gesprek gehad bij dr van onselen. eerst met de consulente zij adviseerde 480cc en later toen kwam dr van onselen en toen heeft hij nog eens alles nagekeken en gedaan en toen zei hij ik denk zelfs dat het nog mooier wordt met 1 maat groter.. volgens mij 540cc maar het kan ook 550 of530 zijn ik weet het niet meer ik was zo zenuwachtig na het gesprek in welness. ik zei als u denkt dat dat bij mijn lichaam past dan vertrouw ik daar op. ik vondt de maat die ik heb gepast al mooi maar deze maat was er niet om te passen. maar ik ga ervan uit dat hij weet wat hij doet..zie erg mooie voorbeelden hier op het forum..en heb daar ook voorbeelden gezien van andere vrouwen die zoiets dezelfde borsten hadden als mij...maar moet eerlijk zeggen vindt het nu wel ERG SPANNEND. maar dat zal toch wel normaal zijn. op naar 13 mei... en dan hoop ik dat ik jullie ook mooie foto's kan laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lucky fijn om te lezen dat er nog meer vrouwen van mijn leeftijd zijn...en wat fijn dat je na een jaar nog steeds zo superblij bent. ik ga ervan uit dat ik dat ook kan zeggen over een jaar hahaha.

ik ben echt super benieuwd.

liefs mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Mupke,

er zijn er wel meer hier hoor :38: , bedoel dames van onze leeftijd....

Maar ik ben wel erg benieuwd op welke maat jij straks uitkomt met rond de 540cc....

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ook lucky maar moet eerlijk zeggen de maat zegt me niet zo veel . hoop alleen dat ze weer mooi en vol zijn...en hopelijk genoeg gelift...

ik vindt het nu al met de dag spannender worden...wil eigenlijk niet weten hoe ik me tegen die tijd voel. ben bang dat ik het erg spannend ga vinden...XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mupke,

been there, done that....

En dat was voor mij idd ook het belangrijkste, dat ze weer mooi opgevuld zouden zijn. En al klinkt een E cup nu "huge", het ziet er niet zo uit...nepperds zijn toch anders als echte. En de maat zegt mij ook niet zoveel idd,

Maar ik ben erg blij, ik kan me ook niet meten aan meiden van 20 ( en dat wil ik ook niet..) maar ben zo blij dat ik van die vullingen en mega push-ups verlost ben en een mooie cup heb in bikini.

Dus ben ervan overtuigd dat het vast goed komt bij jou.

succes met aftellen :35: zal vast spannend worden en misschien ga je ook nog wel raar dromen zoals de meesten van ons hier :38:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mupke leuk dat je nu ook je eigen forum hebt aangemaakt, ik heb je natuurlijk al gesproken, maar wil je nogmaals heel veel succes wensen, en goed dat je toch naar v Onselen bent gegaan, zo zie je maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.