Ga naar inhoud

Luci : 21 juni 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Luci

Aanbevolen berichten

Ik weet ook helemaal niet zeker of het een infectie heb of dat k een opgezette borst heb door een verkeerde beweging..

Maak me gewoon zorgen, hij is ook niet rood ofzo alleen warm en opgezet..

Mijn litteken was wel rood. Maar dat is nu beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Super dat het al weer beter gaat. Ga zo je foto bekijken. Wanneer zou je weer moeten voor controle? Denk zelf echt dat het met het hechtdraad te maken zou kunnen hebben, maar beter het zekere voor t onzekere. Rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luci, probeer je niet te druk te maken, er zijn er zat geweest waar het met een ab-kuurtje gewoon daarna goed ging :)

Natuurlijk maak je je druk, zeker als je horrorverhalen gaat zitten lezen ;) Omdat je toch tijd genoeg hebt haha... Maar als je je nu al beter voelt en het er rustiger uitziet, dan mag je verwachten dat het gewoon met die ab over gaat :)

En merk je dat het minder goed gaat als je de kuur afgemaakt hebt, dan bel je direct weer je pc :35: Probeer positief te blijven, neem je vitamientjes, eet gevarieerd en neem rust, en dan zou het eigenlijk gewoon goed moeten komen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichtjes,,

Ja ik zit inderdaad de hele dag thuis, dus dan ga je toch kijken! Mijn moeder al de hele dag 'Geen horror verhalen opzoeken hè'

Vind het ook stom van mezelf maarja. Ik ga gewoon door met rusten en veel drinken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar blijf erg bang,, ben ook op een vreemde maneer een beetje afstandelijk naar mijn borsten.

Eerst was ik veel foto's aan het nemen en er steeds mee bezig en nu het niet zo goed ging doe ik eigenlijk net of het er niet is en durf ik er ook niet blij mee te zijn ofzo.. Best vervelend eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb officieel na 3maanden controle maar atlas mijn borst nog rood was kan ik morgen langskomen.

Hij was gelukkig niet rood meer. En als ik na de antibiotica weer last krijg mag ik ook bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nieuwe foto's erop gezet van hoe het litteken er nu uit ziet.

En ook weer een fotootje van mijn borsten hoe ze nu zijn :) (die zijn alleen wel voor vriendinnetjes;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo alweer 3weken Po!

Ben nu een week aan de antibiotica en mijn borst voelt nu ook vaker niet meer warm aan :)

Wel zit hij nog hoger dan de ander en voelt hij wat "strakker" maar daar hebben de meeste volgensmij wel last van.

Vooreerst gaat het wel goed, kan lekker op mij zij slapen en ik kan ook al op mijn linkerborst liggen (maar dat doe ik nog liever niet)

Maandag moet ik weer aan het werk. Helemaaaaal geen zin in, maar het hoort en nou eenmaal bij hè ;)

Ook weer fotootjes van 3weken ook liggend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet dinsdag terug aan het werk ;( zie er ook tegen op ! Maandag even om een verklaring van de dokter dat ik deze week nog niet met de ellebogen boven schouder hoogte mag en hopelijk houden ze er rekening mee en anders zal ik deze week nog een week ziekte nemen... Ik neem geen risico's.

Goed dat het beter gaat met je en als je liever niet op je zij slaapt moet je dat niet doen... Want anders ga je steeds als er iets mis is denken zou het daardoor komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties :)

Ik vroeg me af of iemand dit herkende. Mijn linkerborst voelt eigenlijk al helemaal eigen. Alleen mijn rechterborst voel ik echt nog zitten zegmaar. Ook als ik ga liggen geeft hij een soort drukkend gevoel. Ik neem aan dat het normaal is, ben ook pas 3weken po dus ik verwacht ook niet da alles meteen normaal voelt. Maar wilde weten of iemand dit herkent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook heel lang mijn rechterborst veel meer voelen zitten dan mijn linker!

Ik den dat het zelfs wel tot 7 of 8 maanden geduurd heeft bij mij, al werd het wel steeds wat minder :) En het gaat dus over ;)

Heb ook een tijd gedacht.. ships als dit maar weg gaat, maar het is weg gegaan :D Nu voel ik ze allebei niet meer zitten :35:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat het beter met je gaat Luci! Net even je gallerij gecheckt, heel mooi hoor!!

Hopelijk kan je nu echt beginnen genieten!

Liefs

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.