Ga naar inhoud

Luci : 21 juni 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Luci

Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie
Ik heb wel pijn maar het is wel te doen:) maar over een half uurtje mag ik me diclofenac :)

Dankjullie wel allemaal!! :D

Wat fijn te lezen dat het allemaal goed gaat! Ik heb even een vraagje aan jou over de diclofenac. Heb je dat van Nio gekregen of heb je dat zelf geregeld via je huisarts? Ik moet me as donderdagochtend melden bij Nio voor mijn boobies en toen ik vorige week belde om te vragen wat voor pijnstillers ik kreeg zei hij dat ik maar gewoon een paracetamollerje moest nemen? Ben dus ff nieuwsgierig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je in het ziekenhuis? Want daar gaf de zuster aan dat ik bij veel pijn diclofenac mocht nemen.

Wij hadden het nog thuis, maar anders kan je volgensmij bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diclofenac moet worden voorgeschreven toch? Of kun je dat zo kopen in de winkel/apotheek??

Diclofenac is normaal gesproken een medicijn dat voorgeschreven moet worden door een arts idd

En luci

Super dat het zo goed gaat!!

Dr. Nio is ook echt een arts met gouden handjes! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vonochtnend werd ik wakker met pijn aan me rechter litteken.. Dus even gespiekt en er zat een klein gaatje innen kwam windvocht uit..

Was erg geschrokken dus heb meteen naar de poli gebelt. Werd helaas pas in de late middag terug gebelt, dis de hele dag toch wel met een rot gevoel gezeten :(

Maar de arts belde en ik uitgelegd dat het rood was open en wondvocht uit kwam.. En dat mijn borst voorderest ook wel pijn deed.

Dus hij heeft voor de zekerheid antibiotica voorgeschreven.

Ik baal echt ontzettend, ging zo lekker en nu heb ik echt pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He luci,

Heh bah wat vervelend dat jou wond ook niet goed wil genezen!! Ik hoop voor je dat de antibiotica snel aanslaat! Ik douche iedere dag wondje goed uit.

Welke kleur heeft het vocht dat uit je wondje komt?

Bij mij was het geel en rood, maar wordt gelukkig steeds roder:)

Hoop dat het snel overgaat en de pijn minder wordt!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm ik heb ervoor gezorgd dat het een beetje open bleef. het zat bij mijn knoopje van de hechting. die wiebelde ik (wel voorzichtig!!!!) ff heen en weer onder de douche waardoor het ietsjes open ging/zacht kon worden. zo kon het vuil dat er eventueel nog onder zat wel weggespoeld worden om te voorkomen dat het onder de huid zou blijven groeien. heb de angst dat er dan een abces ontstaat ofzo. heb liever dat het vuil er uit kan ipv dat het in mijn lichaam blijft zitten...

kan je anders even een foto plaatsen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee ! Jij ook al ? 1233 ook... Jammer zeg ! Maar goed de ab slikken dames.

En idd goed uitspoelen.

Misschien lijkt het dicht maar is het niet zo ? Bij twijfel naar de pc bellen e meid.

Hou ons op de hoogte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank dames!

I233 ik durfde er helemaal niet meer aan te zitten, dus heb het alleen gedept met een watje, en in de middag was hij dus zo goed als dicht..

Vandaag had k ondanks me paracetamol een temp van 37,9 dus dat was weer schrikken..

Voor de zekerheid nog eens gebeld, D'r Nio zei dat k het 24tot48 aan moest kijken met de antibiotica en als ik echt veel last krijg in het weekend mag ik me laten doorverbinden met zijn spoed telefoon.

Als k het maandag nog niet vertrouw of er is geen verbetering wilt hij me graag zien op de poli.

Moet wel zeggen dat k vind dat Nio echt goede nazorg levert, hij was vandaag niet eens officieel aan het werk in het ziekenhuisn en heeft me toch zelf op gebeld, en dat ik hem in het weekend ook mag bellen vind ik ook super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi luci,

Wat vervelend dat je nog zo'n last hebt en verhoging! Hou het goed in de gaten. eventueel vet gaasje erop doen en goed schoon soieken met douchen!!

Wel fijn dat hij zulke goede nazorg levert! Geeft wel vertrouwen en hij neemt je in ieder geval serieus!! Ik hoop dat het allemaal meevalt en snel over gaat.!! En bij twijfel echt bellen naar poli hoor!!! Heb je een foto van je wondje?

Bij mij gaat het inmiddels beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Luci, wat ontzettend balen zeg!!

Geef je lichaam alle energie voor het herstel he! Neem dus goed extra rust!

En ik hoop echt dat je AB goed aanslaat!!

Als je het niet vertrouwd, of de pijn wordt erger, of de temperatuur hoger, dan echt ff bellen naar NIo he!!

Sterkte!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff heb net heel dom op het internet opgezocht over infecties.

Ik zie veel staan dat antibiotica het niet weg haalt en dat het er sowieso uit moet.

Is hier iemand waar het wel gewoon met antibiotica goed is gekomen? Ik voel me wel beter.. Dus heb wel het idee dat het werkt.

Maar heb mezelf hier wel mee op de kast gejaagd :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.