Ga naar inhoud

Luci : 21 juni 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Luci

Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Heee Luci,

Hoe is het met je? Vanacht ook een goede nacht gehad? Hoe gaat het met de pijn?

Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien!

Veel sterkte de komende dagen :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luci

Ik heb ook een sculiose ! Opzich valt de dagelijkse pijn die ik daar in voel best mee maar zoals nu ziet men rug extra af... En dat voel ik echt wel goed... Alle last komt op men rug terecht... Kzal blij zijn als ik die bh eens een dagje mag uit laten ik ben dat niet gewoon van hele dagen met bh te lopen.. Ik had ook niet veel dus had die ondersteuning niet nodig.. Maar ik merk nu dat ik ze ondersteun met men armen telkens ik recht kom en stap :)... Ben precies bang dat ze gaan vallen haha :P ! Misschien dat ik na het herstel niet anders meer wil dan met een bh dag in dag uit en nacht.. Maar tzal dan toch niet met deze bh zijn :)

We moeten erdoor zeker... Ik dacht dat ik echt weinig of niks zou afzien maar ik heb me dus serieus vergist...

Is het bij jou gelijk je had verwacht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eem,

Ik heb vannacht wel wat lekkerder geslapen gelukkig :)

Ik heb wel pijn maar het is nu wel te doen!

@MissesD,

Nee ik had het wel wat onderschat.

Ik had gehoopt dat mijn rug niet zo pijn zou doen.. Maar dat was den beetje naïef haha.

Ik hou inderdaad ook mijn borsten vast als ik ga staan en als ik rondloop haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha :)

Ok dus dat neemt nog even tijd voor we ze niet meer gaan vast houden...

Ik kijk ernaar uit pijn vrij te zijn en gewoon weer alles te kunnen doen want dat maakt me echt gek... Het feit dat ik amper iets kan doen... Werkt op men zenuwen. Leuk verlof heb ik :P ben benieuwd of het ga lukken maandag te gaan werken... Kijk er tegen op..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik 3 weken heb. Zou echt nog niet kunnen werken nu.

Ik ben ook super snel moe. Was vanmiddag even naar het tuincentrum met mijn moeder en heb daarna meteen weer een uur geslapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan hoeveel vocht erin zit. Ze zullen zeker nog slinken en meer op de juiste plek zakken. Wacht maar tot je straks mooie nieuwe bh's aan kan, balconettes zorgen ook voor een mooie vorm, gaat er echt mooi uitzien onder kleding, in bikini en natuurlijk bloot...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa! Ik heb vanochtend bij de wehkamp sale toch een bh'tje gekocht haha!

Was maar 7euro dus maakt niet uit als hij zo niet meer past :P

En mooie gevulde zomerjurkjes <3 kan niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan hoeveel vocht erin zit. Ze zullen zeker nog slinken en meer op de juiste plek zakken. Wacht maar tot je straks mooie nieuwe bh's aan kan, balconettes zorgen ook voor een mooie vorm, gaat er echt mooi uitzien onder kleding, in bikini en natuurlijk bloot...

Toch dat woord geduld dus he haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update!

Mijn eerste week ging erg goed, ik heb weinig pijn gehad gelukkig :)

En ze zijn vanaf de eerste dag meteen erg veranderd vind ik, en ze voelen al duidelijk wat soepeler aan!

Gister weer langs geweest bij Dr Nio.

Hij vind het erg goed uit zien en was erg trots op de littekentjes die hij gemaakt had haha!

Ik ben ook echt super blij dat ik gewoon voor de 300cc ben gegaan, kleiner had echt niet gemoeten!! Ben super blij zoals het nu is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.