Ga naar inhoud

Luci : 21 juni 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Luci

Aanbevolen berichten

Wow! Eindelijk is het je dag! Maak je niet druk om het infuus en de fraxi, dat is zo weer klaar. Lekker slapen straks en dan als je wakker wordt heb je eindelijk je mooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo ! Ik ben eindelijk een beetje wakker, k val steeds zo heerlijk in slaap :)

Ik moest dus om kwart voor 7 in het ziekenhuis zijn en werd om half10 de ok ingereden!

Ik kreeg uiteindelijk geen fraxiparine dus dat viel me mee!!

En het infuus werd op de ok geprikt en ik werd echt super gerust gesteld door Dr Nio en de rest van het ok-team!

Het wakkerworden heb ik als onprettig ervaren. Ik was blijkbaar al een tijdje onrustig en heb ook mijn armen volgende de verpleegkundige omhoog gedaan enzo. Ik had er echt geen idee van!

Ik moet eerlijk bekennen dat k in de eerste instantie nie naar mijn boobs gekeken heb, ik was zo moe!!

Nu lig ik lekker op bed en heb wel een vol op gevoeld en in mijn bh gekeken ;)

300cc in beide borsten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanacht wel veel pijn gehad, ook in me rug. Ik nog van de pc meteen op mijn zij slapen dus dat voor me Rug gedaan, ging hartstikke prima. Alleen het terug draaien was een kunst op zich haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pijn zit zeker tussen je schouderbladen of niet? Fijn dat je gewoon op je zij kon en mocht slapen. Scheelt toch wel als je lekker kan liggen. Volgende week kan je al veel beter opkomen, even afzien zolang het duurt, daarna is het alleen genieten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk vooral mijn onderrug maar dat komt ook omdat ik een lichte scoliose en verdraaide ruggengraat heb haha :P

Ik voel nu allemaal vocht op mijn ribben zitten haha als ik er op druk voel ik het bewegen zeg maar echt erg vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is niet fijn zeg!

Hahaha, dat gevoel hoort er helemaal bij, hoor je het ook soort van kraken? Ook dat is heel normaal als je dat hebt/krijgt. Gaat vanzelf weer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.