Ga naar inhoud

Luci : 21 juni 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Luci

Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn dat je zo goed consult hebt gehad.

Net als wat ik van meerdere meiden hier hoor (lees) is het belangrijk dat je echt vertrouwen hebt in de pc, leuk dat je dat gevoel "echt" had bij je 2e consult.

Nu kan het echte aftellen beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoe dichterbij het komt hoe meer ik ga twijfelen! Toen ik in februari op het forum kwam vond ik 350niks te groot en nu ben ik echt ban dat 300cc veel te groot is. Terwijl het op mijn pas foto echt niet te groot lijkt.

Maar ik krijg het niet uit mijn hoofd.. Echt balen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders bel je nog even op of je nog een keer mag komen passen!

Heb ik ook gedaan toen ik ging twijfelen of 500 niet te groot was

2 dagen later mocht ik langs komen en heb nog even een paar maten kleiner gepast.. en toch is er 500cc ingegaan

Het is een belangrijke beslissing die je moet nemen dus gewoon even bellen !

En veel meiden zeggen achteraf dat ze nog wel er groter hadden gewilt dus je zal vast geen spijt krijgen

Nio zei die dag tegen me dat hij nog nooit iemand heeft gehad die ze uiteindelijk te groot vond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Luci,

Ik had ook mijn eerste consult bij Dr. Nio en mijn 2e is aanstaande donderdag al.

Ik had een vraagje, ik zag dat jou operatiedatum 21 juni was, is dit de eerste optie wanneer je kon?

Ik wil het namelijk ook rond de 19e, maar ben bang dat ik veel later pas kan en dan niet uit kom met mijn rust aangezien ik begin augustus weer vol moet sport voor mijn voorbereiding van mijn sport.

Ik hoor graag van je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik had mijn vakantie 21juni dus deze datum kwam voor mij het beste uit :)

Misschien moet ik nog even bellen inderdaad.

Ik zit gewoon erg in dubio, want het stond wel echt mooi die 300cc maar als ik soms bij andere dames kijk met 300cc lijkt het zo groot..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Áah. Nog maar 8daagjes de tijd vliegt echt voorbij, en dan volgende week een drukke werk week dus die is ook zo om!!

Van de week nog met zakjes rijst in de weer geweest en fotos gemaakt :P

Was het nou maar volgende week!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeel veel succes morgen meid!

het is zo spannend nu! maar morgen als het gebeurt is dan denk je ben ik daar nou zo zenuwaachtig voor geweest!?

haha Dr Nio gaat je morgen helemaal op je gemak stellen als hij op je komt tekenen. ik voelde echt een kalmte door me heen komen toen hij langs kwam

was gelijk niet meer zenuwwachtig!

komt helemaal goed!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt hè! Nou als je vannacht niet kan slapen moet je maar in de chat kijken! Ik denk dat ik daar wel ben haha heb het idee dat ik echt geen oog dicht ga doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.