Ga naar inhoud

Luci : 21 juni 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Luci

Aanbevolen berichten

Jaa ik ben superblij. In de eerste instantie zou ik pas in september kunnen. Maar heb vrij kunnen regelen op mijn werk :D dus als het goed is zet ik mijn handtekening voor mijn diploma met boobies dubbel yay!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Dames

Ik was weer een poosje aan het meelezen.

Maar heb daardoor weer een vraagje.

Eerst was ik overtuigd van Dual Plane.

Maar eigenlijk zou ik voor de spier willen. Aangezien de kapsel vorming voor de spier erg meevalt sinds de ruwe prothesen (toch?)

Ik had de voor een na foto's van xBeyondx gezien en volgensmij komt mijn voor situatie aardig overeen.

Wanneer kan je nu echt niet voor, voor de spier gaan.. En kan je bij je PC aangeven dat voor de spier je voorkeur heeft?

Ik heb natuurlijk alleen nog consult gehad bij Diana en dat zegt nie zoveel. Dus hoop eigenlijk dat F Straten wel voor de spier voorstelt.

Wat is het grote voordeel met voor de spier?

Ik heb deze gevonden (correct me if im wrong)

-voelen en vallen natuurlijker

-sneller minder pijn na operatie

-borsten krijgen wat meer natuurlijke hang (kan voor sommige ook een nadel zijn)

En kan iemand ook nadelen vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadeel kan zijn dat je de randen boven ziet, dus dat je goed ziet dat ze nep zijn.

Ander voordeel is dat wanneer ze gaan draaien, je dit niet ziet omdat ze aan alle kanten rond zijn.

De pc doet je een advies adhv je weefsel bovenaan je, als je genoeg hebt en hij denkt dat je de randen niet zult zien, kun je best voor de spier krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed dat je een datum hebt gefeliciteerd

ik heb ze dus ook voor de spier en heb idd minder last van pijn gehad dan bijv mijn vriendin die erachter heeft

idd het draaien is ook een voordeel

ik had gelukkig genoeg spierweefsel( als ik het zo goed zeg) om ervoor te plaatsen dus heb denk ik niet zo'n last van dat je de randen ziet

Ben nu ruim 3 weken po en is me echt meegevallen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet zo goed hoe het zit met mijn weefsel', aangezien ik dus nog geen consult heb gehad bij een pc alleen een consulente. En die heeft niet gevoeld alleen van een afstandje gekeken zegmaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames een ronde prothese dual plane geplaatst kan ook niet "draaien" ;)

Het voordeel van voor de spier is inderdaad het genezen. En als je voldoende eigen weefsel hebt is het (naar mijn idee) ook mooier.

De reden dat er voor dual plane gekozen word, buiten het feit dat sommige artsen daarvoor standaard kiezen, is inderdaad als je te weinig eigen weefsel hebt en je daardoor dan randen kan gaan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Ik heb in mijn album een paar foto's van voorbeeld plaatjes van borstvergrotingen.

Maar wat voor maten en plaatsing zou dit zijn?

Als jullie enig idee hebben hoor ik het heel graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat je bij voor de spier meer kans heb op een "spleetje" decolleté?

Ja dat klopt. Door plaatsing achter de spier worden ze door die spier naar buiten gedrukt. Bij inspanning van je borstspieren kunnen ze ook vervormen.

Maar plaatsing voor de spier kan dus alleen als je genoeg weefsel hebt.

Als je een (gratis) consult wil waar je echt opgemeten wordt en door een chirurg die beide plaatsingen doet zou je eens naar boerhave kunnen gaan bij dr van der Weij. Die kwam op mij heel kundig over en gaf ook goed advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Luci :)

Zojuist heb ik even naar je foto's gekeken en je hebt al een hele mooie vorm van jezelf; dus met vulling wordt het alleen nog maar mooier :35:

Ik zou ook voor de 350cc gaan als ik jou was, want het went inderdaad heel snel en die foto van die eerste passessie ziet er al prima uit.

Ik heb dus voor de spier, maar ik heb dit gewoon van dr. Nio overgenomen want hij zei dat ik meer dan genoeg eigen weefsel had.

Als ik jou was zou ik gewoon vertrouwen op de pc/kliniek waar jij je het beste bij voelt!

Voor de spier is inderdaad minder pijnlijk met genezen.

Vriendinnen van mij hebben achter de spier en lagen langer op bed te herstellen, terwijl ik de volgende dag alweer de deur uit ging :36:

Bij mij zie je geen randen, maar ik kan ze wel voelen aan de onderkant.

Ik voel ook de siliconen als ik mijn borsten vasthoud/aftast/kneed, maar ik daaroverheen ligt dus een laagje van mijn eigen weefsel.

Verder kan ik ook een mooie spleet creeëren ondanks dat mijn borsten ietwat uit elkaar staan (maar ik heb nog geen push-up bh's geprobeerd).

Als ik een strapless top/bikini aanheb, en mensen kennen mij niet van voor de operatie, zien mensen absoluut niet dat ze 'nep' zijn omdat ze er dus heel erg natuurlijk uit zien.

Als je nog vragen hebt mag je mij altijd een pb sturen ;)

Heel succes met aftellen en veel kijk- en leesplezier hier op het forum :35:

Liefs :116:

Kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi zou idd even vragen of je nog eens mage komen passen dat de pc er even naar kijkt

dan kun je dat met hem over leggen ! lijkt me wel zo slim als je het graag van te voren weet

ik heb dus ook voor de spier 350 cc ronde mentor medium plus profile

ik heb ze wat dichter bij elkaar staan maar dat is zo naar de bv geworden heb er niet speciaal om gevraagd!

ik heb hier ergens op het forum een flimpje gezien met voorbeelden van dames die voor achter en dual plain geplaatst hebben

weet alleen even niet meer waar misschien dat een van de andere dames dat nog weet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch voor de zekerheid een tweede consult geplant bij Dr Nio in het SLAZ.

Wil toch niet alle adviezen hier in de wind slaan, en heb het liefst meer dan 1consult voor ik onder het mes ga!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo, ik heb weer wat vraagjes verzameld!

Ik word in juni geopereerd, dus midden in de zomer. Nu vroeg ik me af of ik wel bewoon met sport BH in de zon mag gaan liggen?

EN nog een:

Ik hoor vaak dat ze iets ongelijke borsten niet recht maken, ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet (een waar ik in scheef sta) zou mijn verschil verholpen kunnen worden of zal dit te weinig zijn?

Alvast bedankt Xx Luci

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zon is niet goed voor je littekens. Dus daar moet je echt wel voor zorgen dat je er een sunblock op smeert. Als je dat regelmatig doet zou het gewoon moeten kunnen.

ik vind het verschil niet zo groot. dat zal na je bv wel wat uitvergroot worden. Of ze dit verschilletje kunnen veranderen met verschillende cc's zou je aan je chirurg moeten vragen denk ik. Ik zou het iig niet weten.
Het gaat sowieso vast heel mooi worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag had ik mijn consult bij het SLAZ bij Dr Nio

Ik vind hem echt super, echt een duidelijk en leuk gesprek gehad.

Ben daar echt dik een half uur binnen geweest, hij nam echt alle tijd en heeft alle vragen rustig beantwoord.

Maar ook echt meteen veel en duidelijke info gegeven. (De helft van mijn vragen hoefde ik niet te stellen)

Van te voren heeft hij gevraagd wat mijn hobby's en werk is zodat hij vanuit daar ook kon kijken welke plaatsing het handigst was.

Daarna heeft hij gemeten en heb ik gepast :)

Rond 85%fill 300cc voor de spier :D

21 juni om kwart voor7 mag ik mij melden!

(Mijn titel mag dus aangepast worden)

Ben echt heel blij dat ik toch nog een consult had geplant bij iemand anders! Voel me hier een stuk beter bij en zoveel duidelijkere info gehad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.