Ga naar inhoud

Luci : 21 juni 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Luci

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een meisje van net 21,

Ik heb me hier Aangemeld om info te winnen over borstvergrotingen.

Ik heb mijn cupmaat nooit gemeten een koop altijd 70B omdat ik gewoon niet kleiner wil kopen.

Maar eigenlijk pas ik dit niet, en eigenlijk word ik dat beu, maar ik durf geen stappen te zetten. En kan het nu ook niet meteen betalen.

Dus tot nu alleen meelezen en dromen =]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Luci,

Welkom op het forum :35:

Jammer dat je alleen nog maar kan meelezen en dromen. Het zal je alleen maar meer verdriet doen denk ik omdat je zelf nog geen stappen kan ondernemen :(

Het 'durven' is niks aan, gewoon DOEN!!!!

Dan maar sparen...

Dat 'doen' daar praten wij je wel overheen hahaha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo pas twee dagen op dit forum en gaat een hele wereld voor mij open :)

Ik heb besloten dat als ik slaag voor mij opleiding deze zomer mijzelf nieuwe boobs te geven!

Dat zou dan hopelijk begin herfst 2013worden als het geld bij elkaar is.

Mijn voorkeur gaat tot nu uit naar beaucare of Dr koeijers in het mczuiderzee.

Zou graag meer borsten van dr Koeijers willen zien, iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom!

Borsten van dr. Koeijers zijn hier moeilijk te vinden, helaas. Binnenkort is wel Enibas aan de beurt voor een lift met prothesen, misschien dat je haar kunt volgen in die tijd :)

Over beaucare is wel een en ander te vinden, via de zoekbalk rechtsboven!

Succes! En fijn dat dit forum werelden opent ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Dames,

Ik heb eindelijk de stap gezet om tegen mijn ouders en vriend erover uit te komen dat ik een bv wil laten doen.

Mijn ouders reageerden heel goed en we hebben meteen afgesproken dat hun bij willen springen in kosten als ik na mijn diplomering nog niet genoeg geld heb! Dus ben helemaal happy!

Ik heb nu een mailtje gestuurd voor mijn eerste consult en ben erg benieuwd =)

Maar nu komt mijn vraag,

Ik heb via de tabel op het forum mijn borsten opgemeten, nu kwam ik op een kleine AA uit en vraag me af of het wel klopt? Ik heb een foto toegevoegd zodat jullie misschien kunnen zien of het wel klopt.

En ik vroeg me af of een grote B kleine C bij mijn lichaam zou passen, maar dat hoor ik ook vast wel op het consult!

Misschien ook handig te weten, ik ben maar 1.60groot en weeg 50kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik heb eindelijk de stap gezet om tegen mijn ouders en vriend erover uit te komen dat ik een bv wil laten doen.

Mijn ouders reageerden heel goed en we hebben meteen afgesproken dat hun bij willen springen in kosten als ik na mijn diplomering nog niet genoeg geld heb! Dus ben helemaal happy!

Oh wat ontzettend aardig van je ouders om je hier niet alleen mentaal, maar ook financieel bij bij te staan als het nodig is :35:

ik heb via de tabel op het forum mijn borsten opgemeten, nu kwam ik op een kleine AA uit en vraag me af of het wel klopt? Ik heb een foto toegevoegd zodat jullie misschien kunnen zien of het wel klopt.

En ik vroeg me af of een grote B kleine C bij mijn lichaam zou passen, maar dat hoor ik ook vast wel op het consult!

Ik denk dat je een a cup hebt na het zien van je fotos, je hebt zeker borstweefsel van jezelf, en een c cup zal heel mooi bij je staan :35:

Ik weet niet naar welke chirurg je wil gaan, maar een c cupje moet er toch wel inzitten hoor :43:

Succes met het plannen, uitpluizen, sparen, overwegen en de zenuwen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Piepke!

Ja ik ben echt heel blij met mijn ouders, en we kunnen er ook heel open en makkelijk over praten. Mag de eerste twee weken zelf bij ze slapen om verzorgt te worden hihi!

Ik wil naar Dr F straten of misschien Plovier.

Maar er zijn nog wel meer die mij wat lijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Piepke! Ja ik ben echt heel blij met mijn ouders, en we kunnen er ook heel open en makkelijk over praten. Mag de eerste twee weken zelf bij ze slapen om verzorgt te worden hihi! Ik wil naar Dr F straten of misschien Plovier. Maar er zijn nog wel meer die mij wat lijken :)

Nouja, dr Plovier die haalt er zeker een C cup uit :45:

Maargoed, ik zou zeker óók nog een andere chirurg bezoeken naast eventueel dr Plovier zodat je de 2 met elkaar kan vergelijken :35:

En dat aanbod om 2 weken bij je ouders te slapen is toch wel heel lekker hoor!! Gewoon lekker niets doen wat niet hoeft, zal je herstel zeker ten goede komen, dus ik zeg : doen!! :43:

Is je opleiding deze zomer afgerond ? Dus in de zomer zou je al geopereerd willen worden, of ga ik nu te snel ? ;) hahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor je zit op het goede spoor haha!

Ik rond hopelijk in juni/juli mijn studie af en zou het liefst de operatie ik begin oktober willen. (Dus eigenlijk net na de zomer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan helemaal niet vinden waar mijn topic staat?

Kan hem alleen via mijn onderwerpen vinden.

Maar ik heb 25februari mijn eerste consult yay!!

Bij Beaucare :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je een pb'tje gestuurd :)

Jeej ik heb zaterdag een consult bij Diana Gabriels!!

Word spannend. Straks maar even opzoeken welke vragen ik allemaal mee moet nemen.

En dan binnenkort vrij regelen op mijn werk voor september oktober!

Het word allemaal wel heel echt nu :),,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net. Terug van mijn eerste consult!

Heb deze gehad bij Diana Gabriels! Vond het een superfijn gesprek en kreeg duidelijke antwoorden op al mijn vragen :) ik had het lijstje van hier meegenomen.

Haar advies was:

Mentor 350CC dual plane, daar ben ik ook echt blij mee!

Had eerst zelf wat kleiner verwacht, maar met passen bleek meteen dat het super bij mijn lichaam past!!

Binne kort ga ik bellen voor een afspraak met de PC Dr F.Staten, dan hoor ik zeker welke CC het zouden worden.

Als ik me daar zou opereren zou het in het Radboud ziekenhuis gebeuren, dat vind ik ook wel een prettig idee en het is goed bij mij in de buurt.

Volgens Diana zou ik wel op een C uitkomen, wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy

Goed zeg dat je gesprek goed verliep en dat je er een goed gevoel bij hebt

Ik heb ook 2 weken geleden een bv gehad ook mentor 350 cc ik heb voor de borstspier laten plaatsen

als je wilt kun je me toevoegen en de foto's bekijken

wel spannend allemaal hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je als toegevoegd!

Ja vind het heel spannend, kan alleen pas in september geopereerd worden vanwegen mijn werk.

Maar dan heb ik nog veel voorpret haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oww dan mag je nog even wachten

ik heb er 12 jaar over gedaan eer ik de stap genomen had om het te laten doen

maar wilden ook wachten tot we kids hadden hihi

ik ben van een 70 B cup naar nu sport bh maat 75 D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een gesprek bij diana Gabriels en ik denk dat ik daar ook heen ga, had er een super goed gevoel bij. Word dan geopereerd door Dr F straten in het Radboud ziekenhuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.