Ga naar inhoud

Jokeex : 7 maart 2013 : Hair & Beauty Clinic : Hasselt


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik ben Joke, 21 jaar en mama van een schat van een dochter die op dit ogenblik 5 maanden oud is.

Jarenlang zat ik ermee in mijn hoofd dat mijn borsten te klein waren. Ik ben 1m76 en 75kg met als cup een heel kleine 80C.

In december 2011 ben ik dan toch eindelijk op consult geweest bij een chirurg in de hair & beauty clinic in Hasselt.

Na alle informatie te horen en verschillende maten te passen, had ik besloten om aan beide kanten 450cc te laten plaatsen achter de spier.

Mijn afspraak werd vastgelegd begin februari 2012 (weet de exacte datum niet meer, denk ook de 7e) en het voorschot werd betaald.

1 week voor mijn operatie zou plaatsvinden, ontdekte ik dat ik 2 maanden zwanger was --> operatie onmiddellijk geschrapt en uitgesteld.

Tijdens de zwangerschap groeide mijn borsten tot een goed gevulde D. Onmiddellijk na de bevalling waren ze verder gezwollen naar een DD.

Maar niet voor lang...

Al snel begonnen ze weer te krimpen, met als resultaat 2 leeg ogende zakjes nipt nog een 80C.

Nu ben ik echt blij dat ik de ingreep ga laten gebeuren!!

Gisteren opnieuw op consult geweest & de 7e maart is het dan toch eindelijk zover!!

ik moet toegeven dat ik nu toch wel stilletjes zenuwachtig begin te worden. :57:

Zijn er hier nog meiden die 450cc (of dergelijk) achter de spier hebben laten plaatsen?

Ik vraag me vooral af of het pijn gaat doen :118: maar daar zal ik maar niet teveel over nadenken.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,welkom

Ik ben ook in the hair and beauty clinic geweest,en heb 400cc achter de spier gekregen.

Over de pijn,ik heb begrepen dat het bij iedereen anders is.

Ik heb verslag gedaan van mijn bv,als je nieuwsgierig bent kan je het eens lezen..

Groetjes Jersey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.