Ga naar inhoud

Hoi, ik kom mij even voorstellen


moetie

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben bijna 35 jaar, moeder van 2 meiden. 7 jaar happy met m'n lief.

Ik ben een fanatiek hardloper en bootcamp hoort daar ook bij.

Tot mijn 31ste waren borsten nog mooi vol en rond, na de zwangerschap en borstvoeding zijn mijn borsten slap geworden en gaan hangen. VRESELIJK!! Het weefsel boven in mijn borst is kapot gescheurd. Ik had ruim cm huid over. Ik had een cupD/DD. Nadat ik weer op mijn oude gewicht zat heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik mij gaan oriënteren waar ik mij zou laten opereren. Dat was oktober 2012. Bij mij was er een borstlift nodig. Ik heb er ook voor gekozen om er een protese in te laten zetten. Ik wou absoluut geen kleinere borsten en ik wou ze rond. 8 Jan ben ik geopereerd vandaag precies 3 weken geleden. En wat ben ik nu al blij met m'n meiden :) ik was enorm bang voor het resultaat van de hechtingen maar ik ben nu al zo tevreden.....bijna niet zichtbaar! Wat een mooi werk heeft dokter van Selms verricht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.