Ga naar inhoud

Zijn er mensen met 85% fill implantaten


Aanbevolen berichten

Overal zijn idd goede en minder goede pc's. Daarom is het ook zo belangrijk om te weten met wie je in zee gaat.Dat ook in geval dat er toch wat mis gaat, je wil niet achteraf een grote mond krijgen en zelf met de ellende zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dan begrijp ik in ieder geval waar het vandaan komt. Het is dus meer frustratie dan iets anders.

Nou, dat vind ik alleen maar supergoed dat je dat zo voelt, want er zijn genoeg meiden die het allemaal maar voor lief nemen. De info aannemen zoals het gepresenteerd wordt en niet vragen naar het hoe en waarom. Niet dat dat erg is, want iedereen doet het op zijn eigen manier, maar ik kan me dus wel voorstellen wat je bedoelt!

Beautycoachen, of consulenten, zoals ze ook wel genoemd worden... Daar heb ik ook zo mijn eigen mening over. Ik vind dat een plastisch chirurg zelf de verantwoordelijkheid voor zijn consult en informatievoorziening moet nemen. Een consult hoort dus volledig door de pc zelf gedaan te worden. Het komt zelfs voor dat je tot vlak voor de operatie je pc niet gezien hebt, als je niet zelf om een tweede gesprek gevraagd hebt in aanwezigheid van je pc.. Volgens de wet schijnt dit zelfs strafbaar te zijn!!! (dat je je pc pas vlak voor de operatie ontmoet)

Als jij bij 7 klinieken geweest bent (en ik wil deze vraag niet lullig laten overkomen, maar vraag me dit gewoon af), waarom heb je dan nog consulten gepland (nadat je er een stuk of 2 gehad had) waar je dus niet een gesprek kreeg met de pc zelf?

In die gesprekken kun je ook gewoon vragen naar waar ze mee werken, welk merk en welk profiel voor jou geschikt is :)

Ik heb zelf in eerste instantie (bij mijn eerste bv) maar 1 consult gehad, wel bij de pc zelf. Helaas bleek die man zelf niet zo goed op de hoogte te zijn als in het consult leek... Vandaar dat ik na mijn eerste operatie 4 second opinions gedaan heb. Allemaal bij de pc's zelf. Alle klinieken die mij een consulente toewezen, wees ik bij voorbaat af... Ik heb het recht om te spreken en alle info te krijgen van de man/vrouw die mij gaat behandelen.

Als ik naar de huisarts ga, wil ik ook te woord gestaan door de huisarts en niet van de doktersassistente (die trouwens wel een medische achtergrond heeft, dus nog niet eens zo slecht hoeft te zijn als een consulente) horen wat er mij mankeert.

Een consulente zonder medische achtergrond, steekt een standaardpraatje af, en dat hoeven we idd niet te accepteren.

Poeh poeh, sorry haha. Dit zat dieper dan ik dacht, maar ik denk wel dat ik duidelijk gemaakt heb, dat ik het in die zin volledig met je eens ben haha (sorry voor het lange verhaal)

Ik heb zelf geen ES81 van eurosilicone, dus qua foto's kan ik je niet verder helpen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi zit je op je praatstoel bb...

Ook ik had n beautyconsulente, maar dat was meer voor het "administratieve" gedeelte. En daar is niks mee maar juist handig.

Mirthe86, het lijkt me dat je thuis bent in the USA. Als het daar beter is, dan laat je het toch daar doen?

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had n beautyconsulente, maar dat was meer voor het "administratieve" gedeelte. En daar is niks mee maar juist handig.

Als de beautyconsulente er is voor het 'administratieve' gedeelte, dan is daar niks mis mee. Wat ik niet goed vind, als je goed leest ;) is dat je geen pc ziet voor je operatie, of alleen als je erom vraagt...

Ook jij heb je pc bij je eerste gesprek gezien, he Anma? Je had toch ook geen genoegen genomen met alleen de informatie die de consulente je kon geven?

Ik snap je reactie wel, want ik ken je langer dan vandaag haha, en ik dacht eerst ook bij Mirte: ja als je het allemaal zo super vindt in de USA, dan laat je het lekker daar doen, maarr ik denk meer dat het te maken heeft, dat ze zo schrijft, door het feit van het niet zien van een pc, en het dus niet krijgen van informatie van diezelfde pc.... :)

xxx (zat idd op haar praatstoel :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb ook 85% filled van eurosilicone 500cc high profile achter de spier voor deze had ik 100% gevuld maar die voelde erg hard deze voelen nu al veel zachter ik ben 18 feb.13 geopereed ook heb ik een dunne huid om rimpels te verkomen zijn ze daarom achter de spier geplaatst.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt je ook laten verrassen whoehahaha! Nee grapje, ik bedoel eigenlijk, als je foto's zoekt op internet die jij mooi vind en je vind een pc die je vertrouw en kan maken wat je wil, is dat niet genoeg? Zo'n chirurg weet meestal precies wat het mooiste bij jou staat en het is idd slim om naar een aantal consulten te gaan, zodat jij een keuze kan maken bij welke pc jij het beste gevoel heb, maar om nou precies zo diep te duiken in al die informatie. Je hoef toch geen cursus te volgen? Iedere bv is weer anders en bij iedereen zal het er weer anders uitzien. Je zult je moeten overgeven aan de pc en hem moeten vertrouwen. Natuurlijk, je moet wel weten wat je wil, qua merk, vorm en hoe het geplaatst gaat worden, maar dat ligt aan jou zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Mirte... Ik zie dat je maar 1 topic hebt, en rara waar het over gaat....

Als je graag mensen wilt informeren, stel je dan eerst eens netjes voor en vertel wat je hier komt doen.. Het enige dat je namelijk doet is reageren in andermans topics, zogenaamd omdat je graag informatie wilt geven. Leuk en aardig allemaal, maar doe het in je EIGEN topic!! NIemand die vraagt voor al die onderzoeken, tenzij ze er zelf naar zoeken!! En als je een eigen topic hebt, ben je via de zoekfunctie te vinden. Maak je topic onder: algemene informatie borstvergrotingen, dan ben je zo te vinden...

Als je het in andermans topic doet, komt het een stuk agressiever over en wordt je niet echt geloofd.. Als je je eigen topic hebt, dan kan iedereen die het wil, dat lezen..... Net als dat iedereen er zelf voor kan kiezen hoeveel hij/zij leest over het meldpunt van die klachten... enz....

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ssssst....... en toen werd het weer stil!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.