Ga naar inhoud

Zijn er mensen met 85% fill implantaten


Aanbevolen berichten

Veel Nederlandse artsen adviseren Eurosilicone en regelmatig de 85% fill ES81. Online is het is heel moeilijk om post-op afbeeldingen te vinden. Dit omdat de meeste websites Amerikaanse zijn en Eurosilicone mag niet verkocht worden in de VS. Daarnaast raden Amerikaanse artsen underfilling af ivm een verhoogde rippeling en schuring risico.

Wat zien jullie als voordelen en nadelen van de ES81?

Zijn er leden met een 85% fill implantaat? Zo ja, zou ik aub jullie foto’s mogen zien? Zijn jullie er tevreden mee? Waarom zou je het aanraden/afraden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door je pb ben ik op deze link gekomen. Idd, ik heb ze en ik ben er erg blij mee. Ze zitten bij mij onder de spier en zal dus geen last krijgen van rimpeling. Ik heb bovendien ook een geweldige chirurg gehad die echt wel weet wat hij doet en mensen adviseert. Schuren heb ik echt helemaal geen last van, ze zijn goed in mijn lijf genesteld :D

Bedankt voor je waarschuwing, maar ik ben er niet bang door geworden. Met alles kan iets mis zijn, dat is een bekend feit. Dagelijks loop ik meer risico op overlijden in de stad amsterdam dan dat ik problemen ga krijgen door mijn implantaten. En als dat toch zo is dan laat ik ze vernagen door dezelfde chirurg en dan heb ik gewoon weer een paar weekjes vrij van mijn werk.

Liefs, mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik weet uit mijn hoofd dat: sexymama81 een 85% filled van eurosilicone heeft.. Er zijn er nog meer, maar die weet ik even niet uit mijn hoofd.. Sexymama weet er misschien nog een paar?

Stuur haar ff een pb, als je wilt :)

Zeg maar dat ik je doorgestuurd heb :)

xx BB

Beetje jammer bb :45:

Hoi Mirte,

ook ik heb eurosilicone ES81.

Bij mij zijn ze ook dual plane geplaatst, dus ook geen last van rimpelingen..

en ik ben er erg blij mee!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sexymama81

Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je geen last hebt van rippeling. Schuren is iets wat op het algemeen pas na 5 a 10 jaar optreed en je ziet het alleen onder een MRI. Statistisch gezien is de risico met underfulling veel groter dan met 100% filling.

Hoeveel cc heb je? Wat was je BWD en welke cup had je pre-op en nu post-op? Zou ik aub je foto’s mogen zien?

@Lucky71

Bedankt voor je reactie.

Welke BWD had jij? Is het aub mogelijk om je fotos te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een BWD? Ik heb 500cc en had een klein handje vol voor de operatie en nu een stuk groter. Waarom ben je zo geinteresseerd in mijn cupmaat en foto's? Als je een goede reden kan geven mag je het best weten en zien.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sexymama81

Ik zoek foto's omdat ik geen idee heb hoe een 85% fil eruit gaat zien. Ik begrijp dat het zachter voelt en de bovenkant zou minder vulling moeten hebben en de borsten zouden meer moet hangen in verhouding met 100% fil. Daarom zoek ik foto’s van mensen met een 85% fill.

@Snne

Leuk! Ik ga je verslag lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je zelf ook van plan om een bv te nemen met de 85% fill? Ik ben nog te kort po om te kunnen zeggen hoe zacht ze uiteindelijk worden, maar ze zijn goed kneedbaar. Ze hebben echt een hele natuurlijke vorm bij mij en.daar ben ik erg blij mee.

Ik vind het een beetje raar dat je zo kort lid bent en dit je enige bericht hier is, geen voorstellen niks. Ik hoop dat je dat kan begrijpen.

En dat het na 10 jaar problemen KAN geven vind ik geen probleem, dan doe ik gewoon een wissel. Er zit garantie op en de prothesen zijn uitgebreid getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, natuurlijk ben ik van plan een BV te nemen. Ik ben naar de Bergmankliniek geweest en na een meeting wilden ze gaan voor een 260cc a 300cc ES81 85% fill. De uiteindelijk keuze zal op de operatiedag zijn. Ik vroeg om foto's en ze zeiden dat ik op hun website kon kijken. Maar daar werd ik niet wijzer van. Dus heb ik ze teruggebeld en zeiden ze dat ik op internet moest kijken en dat ze geen foto's hebben ivm privacy.

Op internet zijn bijna alle foto's uit de VS, waar ze geen 85% fill hebben. Al zoekend kwam ik hier terecht. Keek in de gallery, maar kon geen 85% fill vinden en begon deze topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh vandaar! Als je me toevoegd als vriend, keur ik die goed en dan kan je mijn foto's bekijken. Heb er nu niet veel op staan, maar.zal morgen nieuwe plaatsen. Af en toe verwijder ik oudere foto's. Foto's van mijn voorsituatie heb ik niet meer. De 85% fill is een.goede keuze als je voor een natuurlijk resultaat gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucky71

Bedankt voor je reactie.

Welke BWD had jij? Is het aub mogelijk om je fotos te zien?

Wat bedoel je met BWD???

Ik heb al vele afkortingen voorbij zien komen maar deze ken ik niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sexymama81

Bedankt! Ik heb je foto’s gezien en ze zien er heel mooi natuurlijk uit.

BWD staat voor Breast Width Diameter en is belangrijk om te weten welke implantaat het beste bij je past.

Implantaten hebben een diameter, projectie en volume. Als je BWD 12cm is en je neemt een implantaat met een diameter van 10,4 cm, projectie van 4,5cm en 260cc, zoals de ES 812N, zal het onnatuurlijk eruit zien en lijken alsof iemand een tennisbal door middel heeft gesneden en op je borsten heeft geplakt. Daarnaast zal je veel ruimte tussen je borsten krijgen. Dan kun je beter gaan voor een ES 802N met 11,4cm diameter, 3,9 projectie en 265cc. De ruimte tussen je borsten heeft ook te maken met de vorm van je borstkast, maar BWD speelt ook een belangrijke rol.

Een chirurg hoort je BWD te meten met een caliper of met een meetband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, welke BWD ik heb, de chirurg heeft alles goed opgemeten en daarmee de maat gekozen die ik dan moet hebben. Bij mij zit er wel wat ruimte tussen mijn borsten, maar dat is altijd al zo geweest en ze zijn onder de spier geplaatst. Ik kan wel een decollete creeeren als ik mijn borsten naar elkaar toe duw. Maar hoe dan ook, ik ben super blij met mijn nieuwe boobs! Thanx Mirte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dat van die projectie en die breedte, het profiel van de prothese dus, dat begrijpen de meesten hier :)

Maar dat dat dus ook een naam heeft: BWD, dat wisten wij dan weer niet ;)

Hoe kom jij aan deze info? Dan moet je al bijna in dat circuit zitten?

Wel interessant om te weten trouwens :35:

xx BB

Ben verbaasd over hoe weinig informatie klinieken en ziekenhuizen in de Benelux geven aan hun klanten. In de VS krijg je alles uitgebreid uitgelegd en word je op de hoogte gesteld van alles.

In Nederland zegt een PC soms alleen maar de hoeveelheid cc en meer niet. En de meeste beauty coaches, kliniek medewerkers enz hebben geen enkele medische achtergrond.

Dingen zoals BWD hoort een PC je te vertellen en je hoort een kopie van de garantie voorwaarden en een draaiboek met "what if scenario's" te ontvangen. Dit helpt je bij de keuze van implantaatmerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel pc's geven ook de info van hoe breed je borst is hoor, alleen gebruiken ze niet het medische vakjargon.... Ik vind daar niets verkeerds aan.

Een pc moet begrijpbaar voor leken praten, en als ze in de VS graag met dure woorden gooien, die je dan vervolgens weer op google moet opzoeken, nou.. dan kom je lekker voorbereid van je gesprek thuis...

Uiteraard zijn er pc's bij die erg weinig informatie geven, en persoonlijk zou ik me niet door zo een pc laten opereren. Maar om nou alle pc's uit de Benelux over één kam te scheren, vind ik een beetje overdreven.....

Mag ik vragen waar jouw felheid vandaan komt? Mijn nieuwsgierigheid is gewekt :)

Groet, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc heeft mijn borsten ook opgemeten en de maten van de prothese verteld, maar dat vond ik niet belangrijk om te onthouden. Ik ben in een ziekenhuis geopereerd door een zeer kundige artsen en goed opgeleid personeel. Hier in de benelux worden artsen niet zo vaak aangeklaagd als in de vs, dat zal er ook wel mee te maken hebben dat het hier iets anders gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact gehad met 7 verschillende klinieken en ze gaven alle 7 zeer beperkte informatie en natuurlijk wil ik niet alle PC’s in de Benelux over een kam scheren. Het viel mij op dat geen enkele "beautycoach" een medische achtergrond had en ze zeer beperkt medische kennis hebben.

Geloof mij, in de VS heb je ook hele slechte PC’s en is het kwaliteitsverschil enorm. Maar feit is wel dat ze veel meer informatie geven, mede omdat ze natuurlijk bang zijn voor rechtszaken.

Terwijl ze in Nederland er vanuit gaat dat je vertrouwt op de kennis van de PC’s. Waardoor sommige klinieken niet eens het type implantaat vertellen of zelfs voor en na foto’s laten zien. En geen enkele kliniek kon mij iets op papier laten zien over garanties en wat te doen als het fout gaat.


Het is niet mijn bedoeling om fel over te komen. Ben een beetje gefrustreerd dat niemand mij voor en na foto's kan laten ze van de implantaat die zij aanbevelen. En dat ik naar forums moet gaan om een beetje informatie en foto's te kunnen zien. Ben heel blij dat jullie bestaan en dat er lieve mensen zijn zoals sexymama81 die mij hun foto's laten zien.

Jullie en andere borsten forums hebben veel meer informatie over voorbereiding, wat te verwachten en hoe het fout kan gaan dan alle 7 klinieken bij elkaar. Terwijl ze ervoor betaald worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.