Ga naar inhoud

dr visser of dr verdonck?


Aanbevolen berichten

Ik heb morgen een consult bij dr visser in wellness in belgië. Ik zou eigenlijk verdonck krijgen, maar die is morgen verhinderd. Mijn ok staat al gepland voor verdonck. Ik twijfel alleen erg nu door wie k me moet laten opereren. K krijg door alle forums het idee dat visser meer tevreden klanten heeft en daar ze in staat is meerdere vormen van bv uit te voeren. Verdonck lijkt alleen standaard rond en achter spier te doen, terwijl dual plan mij wel aanspreekt. Help! Iemand ervaring, tips of advies?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, dan heb ik ook afspraak met dr Visser :D (wist het niet. Vergeten te vragen aan de telefoon).

ik moet om 16u daar zijn. Gij?

Vraag mij ook wel af wie "het beste" is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben door Verdonck geopereerd en heb er geen dag spijt van gehad

Van wat ik nu al kan zien is en gaat het worden zoals ik het ook graag gewild zou hebben

Hij is een leuke rustige man en voelde me ook erg op me gemak bij hem

Ben nogal een perfectionist en controlfreak en dorst mij aan hem ook helemaal over te geven

Ik heb bijna geen pijn gehad en een sneetje van nog niet eens 3cm onder me bortsplooi Ik vind Verdonck een echte aanrader

Zelfs op de operatie tafel legt hij nog alles een keertje uit

Succes met je keuze Ik heb veel borsten gezien die hij geplaatst heeft en vind ze allemaal heel mooi

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk ik moet morgen bij dr. Visser mijn hechtingen eruit laten halen.

Hoelaat ben jij daar? Ik om 12uur.

Ik ben nu 2weken po van dr. Visser en ik ben zeer tevreden. Je kan mijn foto's bekijken dan kan je haar resultaat bekijken.

Ze is niet erg spraakzaam, maar who cares, ze maakt mooie booby's en daar gaat het om.

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet om half 3:-), dus loop jullie mis denk ik.... Laat even weten hoe het consult ging, ben erg benieuwd. Vind het zelf ook wel spannend! Ik kom uit nederland, dus we moeten wel 2.5 uur rijden pfff:-(. Ik hoop na mijn consult een goede beslissing te kunnen maken. En pebbles, idd , als ze maar iets moois maakt! Ik zal zo eens je fotos bekijken.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook uit Nederland en moest 2,5 uur rijden maar het is het zeker waard.

Heb ook speciaal voor deze kliniek gekozen een vrouwtje die ik ken is daar ook geweest en dat zag er zo mooi en natuurlijk uit.

Ik zou het een jaar geleden al laten doen maar moest het uitstellen dus heb een jaar lang alles kunnen uitzoeken

Verdonck liet mij ook een prothese zien waar hij een snee in had gemaakt van bijna1cm diep om te laten zien hoe klein of niet de kans is dat de prothese gaat lekken

Kon ook maar 2 slechte recensies lezen over deze kliniek wat na mijn mening de artsen zelf er niets waan konden doen.

Je stopt toch iets in je lichaam wat daar niet hoord dus erop reageren doet je lichaam altijd.

Veel succes met je intake daar zal alles een stuk duidelijker worden voor je

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt toch dr Visser. Kreeg een goed gevoel bij haar. Het wordt 425 voor de spier. Hoop dat dit niet te groot wordt en natuurlijk blijft. Ze zegt dat mijn weefsel het kan hebben, dus daar moet ik maar op vertrouwen. Maybe dat ik thuis nog ff ga kijken wat voor volume 380 geeft.

Engelke , hoe ging ie bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had blijkbaar dr Damen.

En die was duidelijk: zonder lift begon hij er ni aan. Want dan kan hij er toch niks moois van maken.

En de foto's die ik meehad (had heel google afgezocht naar voor-en-na met hangborsten tot hetgeen ik wil) waren volgens hem allemaal photoshop... :-s Want dat effect zou je nooit kunnen krijgen zonder lift...

En als ik dan al zou kiezen voor lift met prothese, zou het in 2 keer moeten. Eerst lift en dan vullen of eerst vullen en dan lift. Met 6maand tussen.

Dus na een kwartiertje was ik al trg buiten.

Sorry, maar ik vond het een eikeltje...

11/2 heb ik afspraak in Global Care. Hopelijk krijg ik daar een positiever antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had blijkbaar dr Damen.

En die was duidelijk: zonder lift begon hij er ni aan. Want dan kan hij er toch niks moois van maken.

En de foto's die ik meehad (had heel google afgezocht naar voor-en-na met hangborsten tot hetgeen ik wil) waren volgens hem allemaal photoshop... :-s Want dat effect zou je nooit kunnen krijgen zonder lift...

En als ik dan al zou kiezen voor lift met prothese, zou het in 2 keer moeten. Eerst lift en dan vullen of eerst vullen en dan lift. Met 6maand tussen.

Dus na een kwartiertje was ik al trg buiten.

Sorry, maar ik vond het een eikeltje...

11/2 heb ik afspraak in Global Care. Hopelijk krijg ik daar een positiever antwoord.

Jeeetje wat een zak!!! Sorry hoor dat ik het zeg, maar doodleuk zeggen dat de fotos geshopt zijn vind ik persoonlijk een antwoord van 3x niks! Blergh.. als hij nou medisch zou onderbouwen waarom het er bij hun 'mooi' uitzag, en zou verklaren wat er bij jou dan zo anders was dat het niet ging lukken dan zou ik het andere koek vinden.

Over zijn manier van opereren weet ik niets maar waarschijnlijk zit daar het probleem. Hij zal een grotere hoeveelheid bij je moeten plaatsen om de hang eruit te krijgen.

Neemt niet weg dat een lift ook best nodig kán zijn, maar dat het onoverkomelijk is kan ik haast niet geloven na ik je fotos gezien heb.

@ Chewy : dr Visser :35:

Fijn dat je een besluit hebt kunnen nemen! Mooie maat cc's ook!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Engelke

Heey ik ben al eventje bezig met opzoekwerk over de Welnesskliniek i Genk en ik heb een paar slechte commentaren gehoord op deze Damer persoon. Hoe je hem beschrijft heb ik hem nog al beschreven gezien. Ik ben blij dat je niet met hem door gaat.

Als ik beslis voor Welnesskliniek ga ik zowiezo ervoor zorgen dat ik NIET Damer tegen het lijf loop. Momenteel denk ik aan Verdonck. Visser ga ik ook nog opzoeken.

Sorry dat je zo een behandeling hebt gekregen over zoiets belangrijk als een borstvergroting, ik zou mijn hoop, verwachting en zenuwen niet zo aan diggelen geslaan willen zien worden na al het opzoekwerk. Maar ja daarom doen we ook opzoekwerk over PS :P

Succes nog allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.