Ga naar inhoud

lekkende borst na griep


kimmyza

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb 3 maand en half geleden een bv laten doen door dr Visser in de Wellnesskliniek. Sinds de knoopjes los zijn heb ik aan de rechter borst een klein gaatje. Vorige week was het goed op weg om volledig dicht te groeien tot ik op maandag ineens heel veel pijn kreeg aan mijn rechter borststpier. Dinsdag ging ik naar de huisarts en die stelde een griep vast. Klopte ook want ik had overal in mijn lichaam pijn en mijn spieren en gewrichten voelden vreselijk stijf aan. Op woensdag ochtend werd ik wakker en was mijn ganse pyama nat van het vocht dat uit mijn borst kwam. Ik Dr Visser gebeld (ze was er niet op het nummer dat ze me had opgegegen). Op donderdag naar de Wellnesskliniek gebeld en ben toen,na het zelf voor te stellen, op controle geweest bij dr Verdonck. Hij stelde me gerust en zei dat dit heel waarschijnlijk door de griep was dat er zo veel vocht uit mijn borst kwam. Sinds zaterdag gaat het al een stuk beter maar ik moet toch 10 dagen antibiotica nemen voor het geval er ergens een stout beestje zou zitten dat me wil aanvallen nu ik verzwakt ben.

Ik hoop dat de wonde snel gaat dichtgroeien en dat ik dan van alle ellende af ben.

Misschien heeft er nog iemand voorgehad?

Grts Kimmyza

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat een naar verhaal!

Klinkt niet echt logisch dat je door griep een lekkende borst zou krijgen ,maar oke.

Lijkt eerder op een ontsteking van binnen ,die er nu wel eens uit wil komen,maar komt er helemaal geen rotzooi uit dan,enkel vocht?

Gelukkig heb je meteen antibiotica gekregen!

hoop dat het hiermee opgelost is.

Sterkte iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt niet fijn. Ik ben 10dagen po en heb super veel geniest en gehoest want ik was ook grieperig.

Morgen gaan de hegtingen eruit en hopelijk ziet het goed uit.

Ik ben zo bang dat ze ook open scheuren ofzo...

Hoe is het nu verder met jou dan?

Gr pebbels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimmyza,

Wat ik heb gehad lijkt er een beetje op alleen had ik geen griep. Ik ben nu 7 weken po en vorige week zag mijn litteken er vreemd uit en het leek alsof hij een beetje ging wijken aan het uiteinde en toen zag ik dat er een soort vochtblaar achtig iets zat. Ik ben er gelijk mee terug gegaan naar de clinic en toen heeft de pc de blaar opengeprikt waardoor er bloed en vocht uit kwam en hij heeft een kweek afgenomen, voor het geval dat er een bacterie zou zitten. Als het goed is krijg ik daar morgen de uitslag van, Ik heb ook antibiotica gekregen alleen dan voor 5 dagen. Doordat er nu weer een open wond was moest ik het 2 keer per dag spoelen en daarna afdekken met een gaasje. Tijdens het spoelen van de wond kwam er ook pus en wondvocht uit. Na 4 dagen was de wond gelukkig weer dicht. Ik heb vanavond weer een afspraak met mijn pc dus ik ben benieuwd wat hij zegt.

Hoe gaat het nu met jou? Voel je je al beter en hoe gaat het met de wond?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de reacties!


Ik voel me wel beter, de griep is weg en de hoeveelheid vocht is al veel minder. Volgens de PC was het wondvocht wat er uit kwam (ook volgens mijn vriend die arts is). De PC heeft ook een staal genomen om een kweek op te zetten. Ik ga volgende week even bellen naar het ziekenhuis om te vragen wat die heeft uitgewezen. Pus is er nooit uitgekomen en het vocht dat er uit kwam had ook geen geur dus iets van een ontsteking zou me sterk lijken. Eigenlijk is de antibiotica enkel ter ondersteuning zodat er geen infectie in zou komen terwijl mijn lichaam aan het vechten is om de griep klein te krijgen.


Nu zal het weer een hele tijd afwachten worden vooraleer die vervelende wonde dicht gaat zijn.


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update!Aangezien de dokter me niet gebeld heeft zal er geen nasty beestje aanwezig geweest zijn. M,n herstel verliep goed tot ik vanmorgen van de trap gedonderd ben... Heb me kunnen vastklampen aan de leuning van de trap waardoor ik met mijn armen volledig naar boven gestrekt even aan de trapleuning heb gehangen. Even daarna kwamen er een paar druppeltjes bloed uit het wondje dat nog niet volledig dicht zat. Nu komt er al de ganse dag een kleine hoeveelheid bloed uit het wondje.Blijkbaar vind er iemand hier van boven het niet zo een goed idee dat ik een bv heb laten doen :-( wat een ellende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik was meteen goed wakker... als er vannacht nog veel bloed uitkomt,bel ik even op Visser.Ik hoop dat het niet nodig is . Verrekte trap ook in onze veel te kleine studio! :@

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.