Ga naar inhoud

Ramonaa : 21 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Fijn dat je toch weg kan!

ik heb het zelfde, ik word de 21e geholpen en de 27e gaan wij ook op vakantie naar Duitsland dus lekker dichtbij. Ook wel beetje met de gedachte dat mocht er wat zijn ik zo terug kan!
Ik verwacht dat ik dan wel weer redelijk uit de voeten kan met mezelf. Ik zal wel hulp nodig hebben maar de ergste pijn is dan weg denk ik.

Ik had het ook overlegd, ik krijg oplosbare hechtingen dus dat is geen probleem, de controle hebben we dan uitgesteld tot na mijn vakantie en ik mag zelf de pleisters verwijderen na een dag of 10. Het word sowieso geen zon/strand/zwembad vakantie, meer sightseeing en relaxen. Mijn vriend zal alles doen, zoals auto rijden ed.

Ik dacht ook van ja... of ik nou thuis op de bank zit of ergens anders rustig een boekje lees.. ook ik ben beperkt in mijn vakantiedagen en kan niet 2x 3 weken vrij nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja Liesje2014 mag ik ook, maar ik mag niet zwemmen. De eerste twee weken mag je ook niet douchen. Na twee weken was het geen probleem, maar dan ben ik helaas al terug haha.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag de dag na de operatie al douchen.. lijkt me toch wel heel naar als je 2 weken niet mag douchen :s

ik moet er wel voor zorgen dat de pleisters niet nat worden maar kan me iig wel een beetje wassen (of laten wassen haha)

maar wel vreemd trouwens dat je wel een bikini aan mag.. van mijn pc mag dit niet.. ik ben 6 weken dag en nacht gebonden aan die sportbh en borstband..
alleen dan met douchen mag hij uit.


@bestboobie je zegt dat je absoluut niet mag tillen maar ja.. dat is toch bijna niet te doen 6 weken niets tillen..en je handtas dan? valt dat daar ook onder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja Lotjekapotje ik mag me ook wassen. Maar door de stoom van de douche worden de pleisters ook nat zei mijn pc, dus twee weken niet douchen douchen haha, maar wel wassen hoor. Ik mag 6 weken niks tillwn zwaarder als 2 kilo, dus dat wordt een lichtenhandtas haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in een laagje water in bad gaan zitten en mijn vriend heeft me afgesproeid en gewassen :D was niet ideaal, maar voor de eerste week ging het wel. Daarna mocht ik mijn pleisters er afhalen dus kon ik weer gewoon douchen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eergisteren geopereerd En maandag ga k ook naar Duitsland wel rustig in landal huisje. Davht tot vanmorgen dit gaat nooit gordkomen kam niks zelf, spuug alle pijnstillers uit etc. Gelukkig ziij nu de drsins eruit heb ik wat tegen de misselijkheid en kan ik weer eten ( kippensoepet groente knap je echt van.op )

Nu nog twee dagen rusten dis dan komt het wel goed. Ik denk ook voor jou: neem flinke voorraad paracetamoll 500 mee!

Hoop dat t bed beetje lekker ligt!

Gekke typen komt door telefoon!

Fijne avond x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai lieve dames, bij mij was de misselijkheid het ergste tot vanmorgen nig moeten overgeven. Het gaat nu wat beter, dit warme weer is ook niet fijn. Ik ben alwweer moe haha typ snel weer iets xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.