Ga naar inhoud

Ramonaa : 21 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij dr. Verdonck in de welness kliniek. Ik heb besloten dat ik mijn borstvegroting daar ga doen. Dr. Verdonck was een hele aardige man, voelde me meteen op mijn gemak. Hij wist ook al mijn vragen te beantwoorden en heeft mij echt goed geinformeerd. Ik krijg 280cc rond achter de spier van silicone soft one. Mijn datum wordt morgen afgesproken, omdat ik dit ook met mijn werk moet regelen. Dus morgen weet ik ook de datum.... Spannend. Heb nu al zenuwen.

Lieve groetjes,

Ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Haai lieve mensen,

Nou volgende week vrijdag 18 juli word ik geopereerd. Ik ben heel zenuwachtig. Nou het volgende... Ik ga de week erna 25 juli op vakantie naar Rusland met de auto. Denken jullie dat dit lukt? Ik rij zelf niet en hoef alleen op de achterbank te zitten. Ik blijf daar tot 8 augustus en dan kon ik met het vliegtuig terug. Weten jullie na hoeveel weken de hechtingen eigenlijk eruit moeten? Ik ben namelijk pas 3 weken na de operatie terug.

Lieve groetjes,

Ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Heb je dit niet van te voren besproken met je pc?

De hechtingen moeten er normaal gesproken uit na 7-10 dagen (in sommige gevallen na 14 dagen)

Misschien dat je met je pc kunt bespreken dat je weg gaat, en dat je dan oplosbare hechtingen krijgt?

Ik zou het zelf nooit durven om zo snel al op vakantie te gaan. Stel je krijgt een ontsteking of andere ongemakken (waar je sowieso te maken mee krijgt na een bv) dan zit je daar in Rusland. Maar goed, dat is natuurlijk ieders eigen verantwoordelijkheid :) Het is natuurlijk niet zomaar een plaatsing van prothesen, maar een echte operatie. Je zult vocht gaan vasthouden, vermoeider zijn dan anders, minder conditie hebben en je lichaam moet rust hebben om te kunnen herstellen. Het zijn toch twee operatiewonden die je in je lijf hebt. Verder moet je je kliniek- of sportbh dragen, omdat dat een goede inkapseling van je prothesen bespoedigt.

Verder is het allerbelangrijkste dat je (als je achter de spier of dual plane krijgt) niet tilt!! En bij zowel voor als achter de spier mag je je ellebogen niet hoger dan je schouders heffen.

Heel veel succes, ik vind het zelf een gewaagd plan, maar ik zou het sowieso nog even met je pc overleggen. Sommige pc's zijn daar gemakkelijker in dan anderen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je berichtje. Ik ga morgen meteen mijn pc bellen, ik heb dit pas later te horen gekregen dat ik al zo snel naar Rusland ga. Mijn broer gaat namelijk trouwen ik Rusland xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wel een hele leuke reden dan idd!!

Dat zou ik ook niet willen missen haha ;)

Gewoon ff bellen dan idd, of misschien je bv verzetten? Weet niet hoeveel mensen er op de hoogte zijn van je bv, omdat je op dat feest toch wat minder makkelijk zult dansen en bewegen. Daarnaast moet je rekening houden met dat je sportbh niet echt sexy onder een open jurk staat hihi. Weet niet hoe warm het is in Rusland rond deze tijd?

Heel veel plezier in ieder geval op de trouwerij!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi ramona....

ik heb dit ook na gevraagd

ik ben afgelopen vrijdag geholpen

en ga 10 Augustes op vakantie naar Tunesië

je mag gewoon vliegen alleen niet te lang het water in ( niet gaan weken) .... en liefst met een waterdichte pleister je wondje afplakken en niet de zon in

x yess

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi ramona....

ik heb dit ook na gevraagd

ik ben afgelopen vrijdag geholpen

en ga 10 Augustes op vakantie naar Tunesië

je mag gewoon vliegen alleen niet te lang het water in ( niet gaan weken) .... en liefst met een waterdichte pleister je wondje afplakken en niet de zon in

x yess

Ja maar bij jou zit er veel meer tijd tussen en heb je je controle al gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje allemaal voor de berichtjes. Ik ga zometeen contact opnemen met mijn pc en dan zal ik jullie zeggen wat eruit is gekomen. Yes89 hoe is je operatie verlopen en heb je veel pijn?

Lieve groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik wordt woensdag geholpen (16 juli) en ga maandag 21e naar duitsland. Maargoed dat is dichtbij dus als er wat mis is ben ik binnen drie uur bij de kliniek! Ik zie mijn chirurg sowieso vrijdag of zaterdag nog even voor het verwijderen van drains. En dan na twee weken voor controle. Ik zit in een vakantiehuis en daar kan ik de hele dag in de stoel een boekje lezen, dus rustig herstellen. Ik denk dat in de auto geen probleem is, maar hoe zit het met de druk in het vliegtuig, dat vraag ik me wel af!? Ik zou gewoon al je gegevens over de operatie meenemen, stel er gebeurd daar wat en je moet met spoed naar een chirurg ofzo dan weten ze wat er allemaal is gedaan welke protheses etc. just tot be sure!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hier ook met mijn pc over gehad omdat we de vakantie al geboekt hadden. Ik twijfelde tussen 26 juni en deze week ivm mogelijke herkansingen op de uni. Mijn pc zei toen dat deze wk nog net zou kunnen met het oog op de vakantie maar dat de 26ste beter was. Ik heb toen 26 juni gekozen en ga 20 aug op vakantie. Ben benieuwd wat je pc erover zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn chirurg raadde me aan niet op vakantie te gaan.....zeker de eerste 3 weken niet....zon en zwemvakantie pas na 6 weken...ik heb onze vakantie er speciaal later voor geboekt...

Grts. Cubje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net contact opgenomen met mijn pc en hij zei dat het geen probleem is. Ik kan gewoon op vakantie gaan. Ik moet alleen de hechtingen daar door een arts laten verwijderen.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net contact opgenomen met mijn pc en hij zei dat het geen probleem is. Ik kan gewoon op vakantie gaan. Ik moet alleen de hechtingen daar door een arts laten verwijderen.

Mvg

Dat is fijn om te horen! En als je broer daar gaat trouwen weet hij vast ook wel een goede dokter? :) komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai lieve mensen,

Ja, ik ben wel blij dat ik even met mijn pc heb gebeld. Hij zei dat het echt geen probleem is. Als ik de 25ste met de auto vertrek heb ik al 6 dagen kunnen rusten. Dan zit ik 4 dagen in de auto op de achterbank, dan hoef ik ook niks te doen. En als we daar aan komen heb ik ook paar dagen rust en 6 augustus kom ik al terug mwt het vliegtuig. Ik ga de donderdag voor vertrek ook nog op controle bij mijn pc.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.