Ga naar inhoud

Ramonaa : 21 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen, ik ben 22 jaar en ben al 4 jaar aan het nadenken over een borstvergroting. Ik heb zelf cup aa en ben hier niet tevreden mee. Ik vind het moeilijk om de stap te ondernemen, omdat ik bang ben voor de operatie, de narcose, de pijn en dan heb ik nog niet gesproken over de kosten. Ik kijk al een tijdje mee op dit forum en heb nu besloten om me aan te melden, zodat ik met jullie ervaringen kan uitwisselen.

Groetjes van Ramonaa



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel engelke en happy =)
Ik denk dat ik een cup c wil. Ik ben 1.73 en weeg 57 kg. Ik heb nu echt een kleine aa, bijna niks eigenlijk.
Ik ben aan het twijfelen tussen twee klinieken:
-valkenhorst in valkenburg, hier zijn twee vrouwen geweest die ik ken en hebben allebei een goede ervaring hier gehad.
- welness kliniek in genk, hier lees ik veel goede ervaringen over bij dr. verdonck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ik had ook al enorm zenuwen om gewoon te bellen.

Maarja, je moet zo denken: die krijgen dagelijks zoveel telefoons dat het voor hun de normaalste zaak ter wereld is he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo allemaal,

Donderdag 13 februari heb ik mijn eerste consult. Ik hou al vrijlang dit forun in de gaten en ben al jaren aan het denken over een borstvergroting. Ik heb nu besloten dat ik echt ga. Ben wel heel zenuwachtig. En er gaat veel door mijn hoofd. Zoals welk merk prothese is het beste?, welke risico's zijn er?, hoe is het herstel van de bv? Etc. Ik hoop dat jullie nog wat ervaringen willen delen of wat tips voor mij hebben. Ik heb zelf een 75aa en wil graag een 75c.

Lieve groetjes,

Ramona xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ramona,

Ja zo'n eerste consult is heel spannend, maar het gaat echt goed komen.

Zorg dat je je vragen op papier heb staan en neem evt ook foto's mee naar de consult om te laten zien wat jij mooi vind. Verder moet je het gewoon allemaal laten gebeuren ;)

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

ik ben ook nieuw op dit forum en zou graag reacties zien. ik denk er, net als iemand anders op dit forum, al 10 jaar aan om een bv te doen maar durf gewoon niet. ik heb bijna geen borsten, een 75 AA, heb er enorm veel complexen van en zou graag een grote B hebben. ik dacht dat het dan ongeveer 200 cc is dat je er moet laten bijdoen hé? ik durf echter niet omdat ik schrik heb dat een man het zou merken, dat ze niet meer natuurlijk zijn, of ook dat je het litteken ziet... ik heb ook enorm veel schrik van de pijn en lees op het internet dat je je armen gedurende 2 weken niet meer mag heffen. hoe doe je het dan om je haar te wassen of om je aan te kleden? bovendien lees ik dat je de implantaten na zo'n 10 à 20 jaar weer moet vervangen... momenteel neem ik een medicament, dat heet dogmatil/sulpiride die m'n borsten een beetje vergroten maar ik wil met dat medicament stoppen want ik vertrouw medicamenten op lange termijn niet...

dank voor reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb ben me helemaal suf aan het lezen en vindt overal wel iets van handige tips. Maar ik zou het fijn vinden als er nog wordt gereageerd op mijn vraagjes.

Zijn er tips waardoor je boobies sneller genezen?

Bijv.

Wanneer gebruik je littekencreme? En welk merk?

Hoe kun je het beste slapen?

Doe je oefening zodat de spieren losser worden?

Wanneer mag je weer seks hebben?

En ik zal vast nog wel wat vragen gaan stellen, haha.

Alvast bedankt :)

Lieve groetjes

Ramona xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mimimi,

Ik ben ook benieuw hoeveel cc ik moet nemen? Zodra ik mijn consult heb gehad zal ik je wat laten weten en dan kan ik je misschien ook wat tips geven. :) weet nu zelf nog niet zoveel. Ik heb zelf ook een 75aa en wil graag naar grote B kleine c

Xxx ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

littekencreme zijn veel goed. gewoon van de drogisterij of siliconen pleisters heb ik ook voorbij zien komen hier op het forum

slapen eerste dagen/weken. wat rechterop. Flink wat kussens onder je rug/nek. benen wat opgetild opgetild zodat je geen last krijgt van je rug.

GEEN oefeningen voor je spieren. Daar zou ik echt gewoon vanaf blijven.

Bij mij (3 maanden PO) is mijn rechterborst nog helemaal omhoog geschoven/misvormd van het sporten alleen. En niet eens borstpieren getraind. Dus je moet echt zo lang mogelijk niet aan die spieren komen. Je gebruikt ze veel meer dan je denkt (dat voel je de eerste dagen sowieso wel). Na mijn hersteloperatie ga ik zeker 3 maanden niet sporten.

Seks is al een topic over. Daar begonnen de meiden al best vroeg zo te lezen ;) als je maar rustig aan doet dus.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Ramona,

Welkom op het forum.. Zal proberen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden..

Wanneer gebruik je littekencreme? En welk merk?

- litteken creme kun je gaan gebruiken op het moment dat de wonden helemaal dicht zijn en alle korstjes er af zijn..

Hoe kun je het beste slapen?

- Wordt hierboven al gezegd, maar veel meiden krijgen toch echt wel last van hun rug.. Ik ben na 2 dagen al op mijn zij gaan liggen.. maar dit is per pc verschillend of dit mag..

Doe je oefening zodat de spieren losser worden?

- er zijn wel oefeningen, maar heb ik niet gedaan.. wordt ook niet altijd aangeraden.. dit kun je het best aan je pc vragen want ook hierover zijn de meningen verdeeld..

Wanneer mag je weer seks hebben?

- als je heel rustig aan doet kan dat heel snel alweer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

ik ben zelf in de wellness geholpen van een 75 A(A) en heb nu een matig grote 75B. Het hangt ook van je bouw af hoeveel cc je nodig hebt maar ik ben 163 en 50 kg, smal dus en had hier 300cc voor gekregen. Draag nu 75C bh maar bedenk dat je met neppers altijd een cupmaat groter moet hebben. Verkijk je niet op de grootte, het went enorm snel en al snel zul je ze misschien te klein vinden.

Bij twijfel áltijd groter gaan!!! Dat zal iedereen hier bevestigen. Neem ruim de tijd om te passen en bedenk daarbij dat het bij het passen groter lijkt dan na de operatie (omdat ze dan 'los' in je bh zitten). Ikzelf vind in ieder geval dat het geen flinke B lijkt maar eerder een matige B. Draag wel zoals gezegd 75C van bh. Je mag inderdaad de eerste 6 weken je ellebogen niet boven je schouder heffen in verband met kapselvorming. Haren wassen heb ik zelf de eerste paar weken hulp bij gehad van mijn man maar zodra je wondjes gesloten zijn mag je weer gewoon douchen en als je een beetje voorover hangt is het goed te doen om ze weer zelf te wassen.

Bedenk maar zo, wij vrouwen hebben altijd wel een oplossing als het er op aan komt , toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk weinig aan toe te voegen aan boven staande antwoorden.

De rugklachten bij meiden komen best wel vaak voor. Ik had een berg kussens achter me zodat ik schuin kon slapen en onder mijn benen ook een flinke verhoging. Dit hielp mij veel. Moest wel soms wel even net wat anders gaan liggen, want steeds in de zelfde houding is ook niet fijn. Ik kon ook echt niet anders liggen dan zo schuin op mijn rug.

Er zijn ook meiden die een warme kruik in hun onderrug gebruiken of tijgerbalsem op smeren. Heb dit zelf niet gedaan, maar zoiets kun je altijd nog proberen toch? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Dankjewel allemaal voor jullie reacties! Heel erg lief. Vindt het wel fijn om dit allemaal nog even te lezen.

Lieve groetjes,

Ramona xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hoeft echt niet stil te zitten hoor. Je mag best even wat rondlopen, maar doe gewoon alles in mate ;)

Het is juist goed om wel in beweging te blijven, maar ga geen lange boswandeling maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.