Ga naar inhoud

Nice Boobs


Aanbevolen berichten

Hey,

sinds ik vastberaden ben een BV te ondergaan zit ik steeds naar de borsten van actrices enzo te kijken. Ook om tegen de pc te kunnen zeggen "ik zou willen dat ze daarop lijken".

Nu was ik aan het denken; welke dames hebben volgens jullie een prachtig stel?

ik benijd Jennifer Farley enorm. (deze zijn wel een beetje geholpen met silicone)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar die hebben beide echt geen b of c zoals jij aangeeft te willen

Ik ben al over de B of C richtlijn, ik vrees voor wat er in gaat raken maar voor mijn part ,laat die D maar komen :D

Je betaalt mooi geld, dan mag je het deftig zien vind ik. plus dat ik vaak lees dat het uiteindelijk niet zo huge uitvalt.

EDIT: zijn idd mooie borsten

936full-salma-hayek.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lahja

Ik ben vorige week door Verdonck geopereerd

Het is inderdaad een hele fijne man en je kunt alles aan hem vragen

Mijn verband mag er pas over een week af maar ik ben nu al heel erg tevreden

Bij de wellness kliniek werken ze alleen maar met ronde protheses dus dat is al een zorg minder

Ik had zelf foto's meegenomen met wat ik mooi vind en dat kan allemaal

Heb ook heel weinig pijn gehad maar omdat het al zo goed aan het genezen is heb ik wel veel jeuk haha

Ze hebben mij ook al 2x gebeld hoe het met me gaat dat vind ik toch wel een plus punt

Succes met je keuze van de arts

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik bij Plovier en verdonck op consult ga. (nooit op 1 opinie voortgaan heb ik hier geleerd)

Achter de spier en toch weinig pijn maakt me hoopvol :-) En bedankt van de info over ronde iimplantaten.

Probleem voor mooie borsten te vinden is de hoeveelheid. Ik vind bijna alle borsten die goed vol zijn mooi. ^o^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou die foto van de getatoeerde dame maar niet meenemen als voorbeeld :(

Bad Karma :( :(

Zij is overleden tijdens/na haar operatie aan haar borsten ( prothesewissel).

Vogens mij heeft ze na 5 operatie's bovenstaande borsten bereikt, en nu ging ze voor haar 6e operatie en toen ging het mis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou die foto van de getatoeerde dame maar niet meenemen als voorbeeld :(

Bad Karma :( :(

Zij is overleden tijdens/na haar operatie aan haar borsten ( prothesewissel).

Vogens mij heeft ze na 5 operatie's bovenstaande borsten bereikt, en nu ging ze voor haar 6e operatie en toen ging het mis.

oooohhh crap....das niet goed nee.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij is overleden tijdens/na haar operatie aan haar borsten ( prothesewissel).

Vogens mij heeft ze na 5 operatie's bovenstaande borsten bereikt, en nu ging ze voor haar 6e operatie en toen ging het mis.

Wat breng je dat toch lekker tactisch piep ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.