Ga naar inhoud

Geaardheid


Patries473

Aanbevolen berichten

Hai meiden wil even dit oude topic weer wat nieuw leven geven...

Waarom omdat ik hier mijn gevoelens kwijt ken hoop ik..op ....B... val ik zo wie zo maar weinig of geen ervaring mee sinds mijn verandering..

Maar persoonlijk voel ik dat ik mezelf ook open wil stellen voor een man dus word het een ....D...

Ervaring met een man een nacht precies 10 dagen voor mijn operatie en de nacht was perfect hij deed alles goed maakte nergens een punt van..

Ondanks dat it daar nog rond hing te neuzen mijn gedachte was wauw ze bestaan dus wel..

Maar ondanks alle gevoelens en investeren in een relatie want ja hij nam me dag daarop mee naar de film Gooische vrouwen Super film super avond

Vind ik toch jammer dat het niet wat geworden is hij is nog wel aanmijn ziekte bed geweest met mooi bosje bloemen....maar de laaste maal dat we afspraken kwam hij pas om 23 uur aan k.....n

terwijl afspraak was 20 uur..

Mag ik me daar druk over maken omdat het nog pril is ik weet het niet waar doe ik goed aan ik was er nog wel maar na die keer zou hij me bellen..

Ook niet gebeurd wat eigenlijk mijn gedachte al vermoeden is waarschijnlijk wel gebeurd........ eerst was ik intressant anders en dan niets meer vind het wel pijnlijk maar of het zo is zal het waarschijnlijk nooit te weten komen..

De laatste geintreseerde man was via een foto van mij die een vriendin waar ik mee op de kamer heb gelegen...liet zien..

Op dat moment wist hij niets vanmij alleen mooie foto mooie vrouw zij hij tegen mijn vriendin kun je mij in contact met haar brengen.

Mijn gedachte was als ik er niet voor open sta zal ik het nooit weten dus ja..

Hij bart wilde meer foto,s van me zien maar mij nog niet ondertussen is hij ook te weten gekomen hoe de vork in de steel zat en dat was geen probleem zij hij ze is toch vrouw nu

Maar ondanks dat hij nu wist waar bij mij de steel gehongen heeft en ondanks zijn geen probleem was is ook dit niets geworden..

Zonder een kusje een belletje een groet een kaartje/bloemetje afgewezen eeen blauwtje gelopen

Dat was gisteren en ja ik vond hem er wel goed uit zien weer jammer..

Persoonlijk denk ik dat ik nog veeeele teleurstellingen krijg te verwerken wat mannen betreft

Waarom ga je denken wat vertellen ze hun familie/vrienden hoe/waar/via wie heb je haar leren kennen....wat zullen ze zeggen als ze het weten...

Mijn mening gaat ze niets aan maar wie ben ik.......

Meiden ik denk dat ik nog een leven vol met verassingen ga krijgen maar hoop van harte dat de ware er bij zit zoals fleur al zij we zijn er allemaal naar op zoek hihi.

Dus voor mij op dit moment een dikke B en een kleine D...

Liefs Simone

wow ik ben hier ff helemaal stil van! :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.