Ga naar inhoud

wat mee te nemen naar de kliniek???


natz

Aanbevolen berichten

Hello dames!

Eindelijk! Nog 4 dagen!! :43:

Veel moet je eigenlijk niet meenemen hoor. Heb er gewoon op gelet dat ik een losse joggingsbroek aanhad en een truitje met knopen vooraan dat gemakkelijk aan en uit ging..

Voor op de terugweg in de auto een flesje water, een kussen en een dekentje en voor de zekerheid een emmer (gelukkig niet nodig gehad :35: )

Verder gewoon je papieren niet vergeten, dan komt alles wel in orde ;-)

Veel succes, zal aan jullie denken! ^_^

Steph xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello dames!

Eindelijk! Nog 4 dagen!! :43:

Veel moet je eigenlijk niet meenemen hoor. Heb er gewoon op gelet dat ik een losse joggingsbroek aanhad en een truitje met knopen vooraan dat gemakkelijk aan en uit ging..

Voor op de terugweg in de auto een flesje water, een kussen en een dekentje en voor de zekerheid een emmer (gelukkig niet nodig gehad :35: )

Verder gewoon je papieren niet vergeten, dan komt alles wel in orde ;-)

Veel succes, zal aan jullie denken! ^_^

Steph xx

hai hai,

dank je wel.

emmer is wel een goeie tip.

ik zal vast en zeker daarna eten willen van de mac.

hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natz!

Ik had éxtreeeeem veel honger na m'n operatie en had het ook koud, dus... een must voor mij waren:

* Boterhammen met choco :) (gemaakt door het Lief!) :wub:

* Een dekentje én een kussen

* flesje water (want had ook heel veel dorst)

Succes aan de dames die binnenkort geopereerd worden!

liefs,

katje

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 januari is ook mijn dag, spannend hè!
Oh wat spannend, nog een Boobs buddy erbij met dezelfde dag.Hoe laat wordt je verwacht?Ik zal aan je denken :-D
Hoi Natz! Ik had éxtreeeeem veel honger na m'n operatie en had het ook koud, dus... een must voor mij waren: * Boterhammen met choco :) (gemaakt door het Lief!) :wub:* Een dekentje én een kussen* flesje water (want had ook heel veel dorst) Succes aan de dames die binnenkort geopereerd worden! liefs, katje
Oh dekentje is ook een goeie thanks mop.
Haha, wij zijn meteen na de operatie ook doorgereden naar de mac drive. Zeker aan te raden :6: Succes dames!
Mac is altijd heerlijk.Niet misselijk geworden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Je moet niet echt speciaal veel meenemen hoor...

Ik kon helemaal niet eten tot de dag erna en bij de geur van eten had ik wel een emmer nodig ;-), gelukkig hadden ze die in het ziekenhuis ;-)

Ik had ook boekjes bij, maar ik voelde me zo slecht dat ik helemaal niet kon lezen en heb gewoon geslapen.
Qua kledij gewoon losse kledij en mijn schoenen, daar moest mijn vriend bij helpen :-)

Dus helemaal niet om op te focussen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemakkelijke kleren.
Vest in plaats van trui en zo.. Het is het handigst om iets aan te trekken dat je dicht kunt ritsen. Iets over je hoofd aantrekken is lastig en mag van de meeste artsen niet :)

De rest is wel genoemd, eigenlijk..

Lippenbalsem misschien. Sommigen hebben extreem droge lippen na de intubatie :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai ook 12uur spannend, ik ook om 12 uur.

zal aan je denken hahah.

wauw een wissel, zal vast en zeker nog mooier worden.

ja zeker spannend ga vandaag al een groot deel van het huis schoonmaken, moet 1 bak was nog wassen.

dan 2 dagen werken en het is dan zo ver hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.