Ga naar inhoud

Groentje en op zoek naar info :)


monchichi

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben 35 en overweeg een borstvergroting. Ben tot hiertoe nog maar bij 2 pc's op consult geweest, Dokter Kinsbergen en Dr Colpaert, allebei uit het Antwerpse. Kinsbergen werkt met ronde protesen en Colpaert met anatomische. Naar mijn gevoel vond ik Colpaert veel professioneler overkomen, heb daar ook bijna ruim een uur binnen gezeten en kreeg heel veel info. Alleen bepaalt hij op voorhand niet hoeveel cc er gestoken zal worden, dit wordt pas tijdens de operatie gedaan, vond ik wel een beetje raar.. :S Kinsbergen daarentegen werkt maar met 1 soort protesen, al 20 jaar dezelfde zei ze..

Nu vraag ik me af wat jullie ervaringen zijn mbt tot ronde of anatomische, ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat en niet overdreven groot. De kostprijs tussen deze 2 scheelt ook wel enorm, bij Colpaert kost het 3600 euro en bij Kinsbergen 2600 (als ik me goed herinner wnt is al een hele poos geleden dat ik daar was)

Ik lees op dit forum ook veel over dokter Plovier, werkt hij met beide soorten?

Het hoeft zeker niet in het antwerpse te zijn dat ik het ga laten doen, mag eender waar in België :0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Plovier heeft wel een heel goede naam en maakt heel mooie borsten. Persoonlijk, als ik in Antwerpen zou wonen ging ik naar hem :) Of Demeyere heeft ook een goede naam! Ik weet niet waar hij zit, maar veel dames hier zijn ook heel tevreden van hem.

Mijn pc dr Vanstraelen werkt ook in Berchem. Ik heb ook een heel goede ervaring met hem, het is een aparte en grappige man, die duidelijk weet waarover hij spreekt. Hij is heel vriendelijk en geeft korte maar goede uitleg. Mijn borsten zijn heel mooi geworden en hij houdt je nadien ook goed in de gaten. Ik ben na 4 dagen PO op consultatie gegaan en nu dinsdag moet ik weer een langsgaan. Dat vind ik wel prettig.

Veel suces met zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, passen is altijd leuk, maar veel dokters kijken tijden de operatie wat het mooiste is. Uiteraard houden ze wel rekening met je wensen.

Maar het is niet zo dat als je bv 350 cc wilt, dat je die ook echt krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is het niet heel raar dat een chirurg pas ter plekke wil bepalen wat hij aan het aantal ccs erin zal stoppen.

Dit was bij mij ook zo,alleen had hij wel een beeld erbij,het werd 450 of 500CC,hij zou kijken wat zou passen.

Het werd toen 500CC.

Je kan natuurlijk wel vragen wat het ongeveer gaat worden,een idee zal hij wel hebben neem ik aan.

Wat Plovier betreft,als jij gewoon zou aan geven dat je niet TE groot wilt, dan zal hij dat ook echt niet plaatsen hoor,dus tot zo ver zou ik niet bang zijn dat hij te veel zal plaatsen.

Verder afgaan op je gevoel wat een pc betreft!

Succes met je keus iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Eigenlijk moet de PC bepalen aan de hand van jouw lichaam wat het beste bij je past...

Misschien werkt de ene wel enkel met ronde maar passen anatomische beter bij jou of omgekeerd. De meesten werken volgens mij wel met beide soorten, want dit hangt af van je lichaam en je startpunt.

Mijn PC (Dr. Maetens in Oostende) heeft me gemeten en me bekeken en vertelde me dat ik best voor anatomische kon gaan en raadde me ook het aantal cc's aan.

Die heb ik dan gepast en vond ik helemaal goed.
Het is wat raar dat je niet op voorhand weet wat je krijgt van cc's, wie weet ben je dan helemaal niet tevreden met het resultaat ? Je moet toch minstens een soort van richting hebben waar je kan vanuit gaan?

Misschien nog even een consult bij een andere pc overwegen ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ja misschien nog eens een ander pc opzoeken maar er zijn er zoveel en ik vind het echt een hele zoektocht :0)) Nu was het wel zo bij Dr Colpaert dat hij me na mijn uitleg foto's liet zien en hij wel wist wat ik wilde als ik de foto's zag, allemaal heel naturel en niet té groot.

Is het zo dat anatomische protesen een pak duurder zijn?? 1000 euro is echt wel veel verschil he, niet dat ik erop wil besparen zeker niet wnt het gaat wel om mn lichaam natuurlijk..! gewone kliniek en privé kliniek zullen de prijs ook wel bepalen veronderstel ik?

ME81 mag ik vragen wat jij betaald hebt bij Dr Vanstraelen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk niet dat er verschil van prijs is in anatomische of ronde protheses.

En foto's kunnen je inderdaad wel een richtlijn geven, maar bij elke persoon is dit anders.

Alles hangt af van jouw lichaam en je startpunt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik kan je alleen maar aanraden op consult te gaan bij Dr. De Meyere (www.artemedis.com) hij is zeer vakbekwaam en kan heel goed uitleggen wat het verschil is en waarom, wat de plus en tegens zijn. Bv kost 3000 all in. Eenmaal een consult en je bent besloten (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.