Ga naar inhoud

Kan dit?


Aanbevolen berichten

Ja dat kan.

Ze hoeven ook verder niets te hechten, omdat de spier gewoon weer terug op zijn plaats gaat (bij dual plane zal de spier wel gehecht moeten worden, denk ik ) en dan de pocket vanzelf sluit. (zo is het mij destijds uitgelegd)

Ze maken dan een nieuwe pocket voor de spier en daar plaatsen ze dan de nieuwe prothese.

Er moet dus wel idd gekeken worden of je genoeg weefsel hebt van je eigen, zodat je de randen niet zult zien.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties:)

Ik ben nu inmiddels bijna een week PO.

Met de maat ben ik erg blij. Ik kom van een A, en er is 260 CC ingegaan dus denk dat het op een kleine C zal uitkomen?

De keuze voor dual plane of voor de borstspier lag bij mij.. Uiteindelijk gekozen voor dual plane daar waar ik erg bang was voor "randen" ed.

Waar ik niet zo blij mee ben is dat ik het idee heb dat mijn borsten wat ver uit elkaar staan, of en hoe anders dit was geweest op het moment dat ik ze voor de spier had geplaatst weet ik niet.

Ik heb voor mezelf maar besloten dat ik het een jaar aankijk en mocht ik echt niet tevreden zijn dan weet ik dat een heroperatie tot de mogelijkheden behoort.

Ik had alleen zo ontzettend gehoopt dat ik voor het eerst in mijn leven nu "blij" kon zijn met mijn borsten, baal dan ook wel dat ik dat (op dit moment) niet ben.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.