Ga naar inhoud

Let op...aantal cc zegt eigenlijk niet veel...in ieder geval niet alles


Aanbevolen berichten

Hoi hoi llemaal,

Voor al die gene die nog twijfelen over het aantal cc's dat ze gaan kiezen let op dat het aantal cc's eigenlijk niet zo veel zegt.

Had ik dit bij voorbaat geweten dan had ik misschien ook een andere keuze gemaakt.

De vorm van de prothese zegt eigenlijk meer of op zijn minst net zo veel dan het aantal cc's.

Je kan een veel groter visueel effect hebben met minder cc's als de vorm van de prothese anders is.

Ik heb geen idee of je van alle merken de catalogus met afmetingen en vormen kunt vinden en inkijken op internet maar bijvoorbeeld van eurosileconen kan dit wel.

In de grafiek kun je dan zien wat de bijbehorende cc's, de breedte, en de projectie is.

Deze drie dingen bij elkaar zorgen voor een resultaat, bij plaatsing achter de spier zal ook de dikte en sterkte van je borstspier nog invloed hebben.

Let dus goed op bij je keuze en overleg dit goed met je pc.

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk!

Bij mij mag juist geen druppelvorm dus krijg ik een ronde prothese. Deze heb je ook weer in verschillende bollingen (hoogtes). Die van mij hebben 4 verschillende bollingen; nr 1 is niet zo bol, en dan loopt de bolling op. Ik krijg zelf nr. 2 omdat ik niet zoveel vlees op mijn botten heb rond mijn borst en dan zou het niet meer de 'natuurlijke look' hebben die ik graag wil. Hebben jij nog advies voor mij of ik hier goed aan doe?

Groetjes XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vlinder...precies daarom heb ik dit topic gestart...om al dat blind gestaar op cc en op cijfertjes op een etiketje van een BH (wat sowieso al per merk verschillend is)

@ mama van drie jongens...ik ben geen goede voor je om hier advies in te geven...er zijn er hier op het forum wel die wel thuis zijn in de verschillende merken en hun eigenschappen...wellicht dat iemand van hun je kan helpen.

@engelke69...foto's meenemen is idd altijd een goed plan...ik heb het niet geschreven om mensen onzekerder te maken maar juist omdat ze dan van te voren waar het niet verteld wordt gericht kunnen vragen.

Als je bepaalde dingen niet weet zul je ze ook niet vragen...en achteraf ben je te laat

Ik hoop dat sommige van jullie wat hebben aan de informatie en het er voor zorgt dat je iets breder bent ingelicht of gerichter inlichtingen kunt vragen.

Staar je niet blind op cc's of etiketjes...er zijn zo veel meer factoren

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk guppie, daarom roep ik ook altijd dat meiden niet zo moeten vergelijken haha.

Als jullie nog extra info willen over wat medium of high profile is, dan is dit topic misschien een optie om te lezen (als je het goed vind dat ik dat even hier toevoeg guppie :) )

http://www.borstenforum.com/topic/6310-medium-profile-of-high-profile/?hl=%2Bmedium+%2Bhigh

Dat verduidelijkt misschien ook al iets :)

Een anatomische prothese heeft trouwens minder cc nodig om hetzelfde effect te behalen (mits de profielen overeen komen) dan een ronde. De anatomische hoeft namelijk bovenin minder gevuld te worden. De ronde moet rondom gevuld worden :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ja natuurlijk vind ik dat goed...haha..ik heb hier niets goed te vinden..

Het is juist super dat er genoeg informatie is en dat men er op gewezen wordt om niet op de verkeerde dingen blind te staren.

Nogmaals...had ik het zelf van te voren zo geweten had ik wellicht ook een andere keuze gemaakt.

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bijna kleinere protheses genomen dAn wat de pc adviseerde want die zij adviseerde waren in mijn ogen best wel groot kwamen uit de pas bh uit alle kanten eruit, dus wilde ik kleiner laatste week toch nog voor de grote gekozen , ik vroeg nog aan de pc vallen ze kleiner uit na de operatie omdat het dual plane word geplaatst ze zei dat dat niet zo is , ik ben 2 weken po en ze zijn zeker de helft kleiner als de pas prothese heb 310 cc gekregen en heb nu een kleine c en nog hangborsten dus als ik de 250 had genomen had ik zeker een B gehad en nog ergere hangborsten als nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik had bijna kleinere protheses genomen dAn wat de pc adviseerde want die zij adviseerde waren in mijn ogen best wel groot kwamen uit de pas bh uit alle kanten eruit, dus wilde ik kleiner laatste week toch nog voor de grote gekozen , ik vroeg nog aan de pc vallen ze kleiner uit na de operatie omdat het dual plane word geplaatst ze zei dat dat niet zo is , ik ben 2 weken po en ze zijn zeker de helft kleiner als de pas prothese heb 310 cc gekregen en heb nu een kleine c en nog hangborsten dus als ik de 250 had genomen had ik zeker een B gehad en nog ergere hangborsten als nu

Hoi Lillibit, het advies wat ik het gekregen is 340 cc, ik ben zelf 1,67m en weeg 55 kilo. Heb aangegeven dat ze wel bij mn lichaam moeten passen. Ik neig nu naar 300 cc omdat ik maar even rijstzakjes heb gemaakt met inhoud :-) maar jeetje die 340cc leek zo groot! Maar daar kan ik me dus op verkijken denk je? Ik heb anatomisch gekozen. Heb je nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar (ja ze heeft weer wat te zeiken) ondanks dat dit allemaal heel logisch klinkt en ik het er ook wel mee eens ben moet ik toch even melden dat er ook pc's zijn die niets met foto's te maken willen hebben?! Ik was afgelopen zaterdag op consult bij dr koopmann en die zei dat je nooit aan de hand van foto's moet bepalen wat je wilt omdat ook dat van veel factoren afhankelijk is.... Om het makkelijk te maken zeg maar *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melanie,

Ik kan me voorstellen dat een pc dat zegt...die is er nl bang voor dat jij achteraf zegt...hee ze zijn niet exact hetzelfde.

Voor jezelf is het wel een fijn hulpmiddel om duidelijk te maken wat je ongeveer voor ogen hebt.

Als een pc duidelijk zegt dat hij/zij nooit exact hetzelfde kan maken moet dat geen probleem zijn.

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.