Ga naar inhoud

En voor je het weet ben je echt bijna een jaar PO.


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben nu 10 maand PO en kan me nog heeeeel goed herinneren dat ik (nadat ik net geopereerd was) dacht: oooh wat duurt dat nog lang voor je bijna een jaar verder bent. Je wil zo graag dat ze op zn plek zitten, dat het gewend is, dat je geen pijntjes meer hebt etc etc. Nou het is zo ver haha, en achteraf (maar das met veel zo) is het snel gegaan. Dus dames: het komt vanzelf!! Nu hopen dat het allemaal zo blijft want je hoort ook verhalen dat het na bijvoorbeeld 2jaar mis gaat.

Ik heb nieuwe foto's geplaatst voor de vergelijking in mn gallerij.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, daar kijk je zo naar uit he! :43:

Ze zeggen ook dat je boobs nog zoveel veranderen, dus ben echt wel benieuwd hoe mijn tweeling er uitziet over een maand of 9 :38:

Groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Dus na tien maanden zitten ze wel gelijk qua hoogte en grootte?! Hahaha dan kijk ik daar nu al naar uit!super fijn moet dat voor je zijn..

Ik zit zelf nog even in die periode vol twijfels.. zit op 5 weken..

Jij lekker genieten dus!!

Liefs. Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gek is dat he,leef je je eerst helemaal naar je operatie toe,is het eindelijk zo ver en heb je ze,moet je nog minmaal een half jaar wachten tot alles echt goed hersteld is,en pas na een jaar heb je echt een beeld van ,this is it!

een lange weg te gaan nog na zon operatie.

Ik heb ze nu 3 jaar,maar kan me ook nog alles goed herinneren dat t allemaal niet zo vlot ging als ik wilde.haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

En dat stukje verteld je pc et toch niet zo'n goed/duidelijk bij... Veel dingen moet je zelf ondervinden... Ik heb me zelfs afgelopen twee weken afgevraagd of ze niet per ongeluk twee verschillende maten hebben ingebracht.. zo'n grootte veschil...

Blij met dit forum en lieve mensen op het forum die een ander belangeloos helpen... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.