Ga naar inhoud

Bailey21 : 22 februari 2013 : Dr Tan : Countour Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi

Mijn naam is Jody en ben 21jaar oud. Ik werk in de kinderopvang.

Ben sinds 2 jaar 37 kilo afgevallen waar ik heeeel blij mee ben. Alleen er veranderd wel een hoop aan je lichaam je vel rond je buik word slapper je borsten worden kleiner maar ook slapper dus :P.

Nou had ik al helemaal geen grote borsten een volle A cup en heel af en toe een B cup. Maar na het afvallen is er weinig over van en de vorm en de inhoud. Het is nu net aan een À cup. Voor iemand die 1.75 lang is en 70 kilo weegt is dat bijna niks. Ik heb al sinds dat ik 15 ben moeite met mijn kleine borsten,ook de vorm is niet mooi. Ik was al een paar maanden aan het rondkijken op internet bij verschillende klinieken. Mijn keus is uiteindelijk op de contourkliniek gevallen dat gaf mijn het beste gevoel. Je kon alles vinden van info tot foto's en zelf een filmpje van de operatie van een borstvergroting bij contourkliniek. Na een paar dagen te hebben nagedacht. Ik dacht doe het nou je wil het al zo lang! heb een mail gestuurd en werd meteen de volgende ochtend teruggebeld meteen een afspraak gemaakt voor een intakegesprek op 8 februari. Omdat ik in de kinderopvang werk is het lastig om op korte termijn te zeggen dan en dan word ik geopereerd. Ik heb de kliniek gebeld en gevraagd wanneer zou de eerste mogelijkheid zijn dat ik geopereerd kan worden. Dat was 22 februari. Zoo dacht ik. Dat is al 2 weken na me intake.. Ik dacht ja zal ik het dan al doen?? Ik heb overlegd met me werk en dat zou allemaal kunnen. Ja en dan nog de vraag hoelang zal ik moeten herstellen? 4 weken 6 weken ? Ik heb met me werk 6 weken afgesproken ook omdat ik op een babygroep werk en veel moet tillen. Contourkliniek teruggebeld en gevraagd of we de 22 februari al vast konden leggen. Dat kon! Ze houden er een optie op tot 8 februari wil ik het dan na de intake nog. Word 22 februari de datum ... Spannend .. Ik vind het zo fijn om te kunnen lezen hoe anderen het vonden en informatie en tips van anderen te lezen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gefeliciteerd zeg! Wat kun je al snel terecht! En wat heerlijk dat je werk zo meewerkt :) dat is wel eens anders. Hoe was het consult je verder bevallen? Wat krijg je voor protheses en vond je het moeilijk een maat te kiezen? Gelukkig hoef je niet meer heel lang af te tellen, je kunt hier in elk geval alles vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi undercover89,

Ja ben ook heel blij dat ik zo snel terecht kan. Ja heb 8 februari de intake en word waarschijnlijk 22 feb al geopereerd. Ja het is wel onbetaald verlof de 6 weken maar dat heb ik er voor over:D Als ik meer weet laat ik het je weten.. En jij helemaal blij en tevreden? Heb je het voor of achter je borstspier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liever onbetaald dan dat je na 2 weken alweer terug moet ofzo :) ik heb ze dual plane geplaatst, weet je wat dat inhoudt? Ik ben op zich tevreden, moet nog erg wennen aan ineens een voorgevel :P daarbij heb ik nog steeds wat pijntjes, vwo vocht waardoor ze nog erg strak en hard zijn. Het genieten komt later wel :) de maat is voor alsnog helemaal goed!

Woon je nog thuis als ik vragen mag? Of heb je iemand kunnen regelen die voor je zorgt de eerste tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bailey

Welkom op het forum!!

Leuk dat je al een datum gereserveerd hebt, voor het geval je daar je bv zou laten doen. Ik zal je nog even bij de voorsteltopics laten staan, maar zodra je datum definitief is, zullen we je verhuizen naar de operatieverslagen!

Veel succes de 8ste met je consult!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi happy 82, Ja zeker verheug ik me erop na me intake als alles door gaat maar 2 weken en dan heb ik nieuwe boobs !! :D nog tips om me voortgereden :P ?

tips heb ik eigenlijk nog niet ben zelf nog een groentje, en a.s donderdag krijg ik eindelijk mijn boobs.

dus heb pas daarna tips voor je hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bailey,

Gefeliciteerd met je datum !!

Laat ons zeker weten wat je krijgt :-)

Je zal hier zeker genoeg info vinden over alles wat je wilt weten!

Super dat je 6 weken vrijaf hebt, kinderen gaan optillen is inderdaad geen goed idee de eerste 6 weken.

Ik ben net 6 weken PO en merk wel dat je nog steeds moet oppassen.

Zo spannend voor jou!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha happy82, veel succes hoe heb jij de intake ervaren?

Dank je wel.

Mijn intake heb ik goed ervaren.

Intake heeft lang geduurd en de pc was duidelijk en eerlijk over alles.

Ik had een heel goed gevoel erbij.

Ik heb ook niet verder gekeken naar een andere kliniek of pc.

Vriendin van mij die is door dezelfde kliniek behandeld en haar resultaat was al heel mooi.

Via haar ben ik bij global clare clinic terecht gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het heb even geduurd maar dan nu een verslagje van mijn operatie. Ik werd vrijdag 22 februari geopereerd. Het liep wat uit zal half 12 geopereerd worden. Dat werd uiteindelijk kwart over 12. Zou 450cc of 400cc krijgen. Maar dat paste niet en stond ook niet mooi ze hebben het wel geprobeerd. Uiteindelijk is het 360cc geworden. Waar ik tot nu toe heel blij mee ben. Had sportbh's maat D gekocht want dat was wat ze zeiden. Maar die past wel maar zit wat ruim. De pijn was vrijdag prima te doen maar de dag erna toen alles was uitgewerkt deed het wel meer pijn. En had gisternacht zo een pijn. Eerst om half 5 pijnstilling ingenomen en dacht ga weer proberen verder te slapen werd ik om 6.00 met nog meer pijn wakker. Dacht dit is niet goed! Ga even in de spiegel kijken misschien bloed het of is de borst heel blauw? Nee dat was het niet.. Ik keek in de spiegel zag alles draaien werd misselijk en ging hevig zweten en zakte door me benen. Me vriend meteen geroepen en die heeft me laten zitten. Daarna meteen de kliniek gebeld al om 6.00 op de zondagmorgen.. Gelukkig konden we de kliniek 24/7 bereiken. Bleek het een beknelde zenuw te zijn. Gebeurde vaker vertelde ze. Vooral rustig aan doen en mocht 2 extra pijnstilling slikken. Nu een dag later gaat het al wat beter. De borst waar de beknelde zenuw zat doet wel wat meer pijn. En vooral moe doordat je op je rug moet slapen en ik daardoor slechter slaap. Slaap altijd op me zij.. Maar ben er heel blij mee en zeker geen spijt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bailey,

Oh jammer dat het niet pastte :( maarja.. die 360 is ook heeeel mooi, en dat zal dan ook veel beter bij je staan :43:

Je zou een beetje half op je zij kunnen proberen te slapen? Als je 1 of 2 kussens in je rug laat leggen, dan rol je ook niet terug op je rug, en hoef je ook niet volledig op je zij te rusten. Ik vond het een fijne 'middenweg'.

Jammer van die zenuw, en dat zweten.. schrikken!!

Hoop dat het snel wat beter gaat!!

Goed herstel :71: :71: :71:



ohja.. ik heb je operatieverslag, in je reeds bestaande topic geplaatst. Dan hoef je er maar 1 bij te houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou een beetje half op je zij kunnen proberen te slapen? Als je 1 of 2 kussens in je rug laat leggen, dan rol je ook niet terug op je rug, en hoef je ook niet volledig op je zij te rusten. Ik vond het een fijne 'middenweg'.

Even een toevoeging ;)

Bij piepke zal dat niet nodig geweest zijn, maar bij ons, met onze bescheiden maten (haha) kan het zijn dat je misschien ook een kussentje onder je onderste boob moet leggen, zodat die wat extra steun heeft :)

Anders krijg je zo een trekkend gevoel, als je maar half op je zij ligt :)

Shit van die beknelde zenuw!! Heb ik nog nooit gehoord, maar wel goed dat je zo alert was en meteen gebeld hebt!!

Vervelend op dat moment he, dat je je dan voelt wegzakken en dan zo zweten... bah...

Maar gelukkig hebben we onze boobs :D (en daar doen we het allemaal voor :) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve berichten! Zie ze nu pas hihi. En piepke bedankt voor het verplaatsen van me verslag! Is veel makkelijker ja. Ga het vannacht is proberen met die kussens. Goeie tip:D. Vandaag gaat het gelukkig al een stuk beter kan me armen al wat meer gebruiken en voelen niet meer zo stijf aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi best_boobie, ja was heel erg geschrokken, ook omdat het vaker kan gebeuren.. Had het gister nog even dat ik het zo warm kreeg misselijk en duizelig voelde. Ben meteen gaan zitten koude washand op me hoofd. en 5 min later ging het weer prima. Bedankt voor de tip hoe ik het beste op me zij kan liggen. Ja ben zo blij dat ik ze nu heb! En daar doen we het zeker voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, dacht is al zo een tijd geleden dat ik een berichtje heb gepost... Nu 3 weken verder gaat het heel goed. Pijn heb ik niet meer en kan en doe al best veel zelf. Volgende week 1 dagje werken. Heb advies gekregen om me werk weer rustig aan op te bouwen. Vorige week op controle geweest alles was goed en zag er goed uit. Wat een verschil als je foto's voor en na ziet. Ben er heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.