Ga naar inhoud

Juiste keuze dual plane?


Aanbevolen berichten

Hoi!

Heb in een ander forum ook onderstaand bericht geplaats... Doe het nu even zo, hoop dat het geen probleem is (ben nog niet zo behendig in het zoeken en plaatsen ed).

Ik heb 2 dgn geleden een dual plane borstvergroting laten uitvoeren.

Ik had de keuze tussen dual plane en voor de spier.. Heb het bij de pc gelaten maar wel beetje gestuurd op dual plane.

Volgens pc kon het bij mij beide. Op dit moment ben ik een beetje down omdat ik erg twijfel of ik de juiste keuze heb gemaakt.

Ik vind dat ze vrij ver uit elkaar staan en of het niet stuk natuurlijker was geworden voor de borstspier:(

Zijn er mensen met ervaring met dual plane? Gaan ze nog wat meer tegen elkaar aanstaan ed?

Sorry voor de vele vragen hoop dat iemand me meer kan vertellen.

Gr.

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi memel,

Ik kan (nog) niet uit ervaring spreken. Kan alleen vertellen wat twee pc's mij vertellen. Het ligt ook de pc, de een heeft voor de spier zijn voorkeur en de andere pc juist weer dual plane. Jij kiest voor de pc waar jij het beste gevoel bij heb. Ik heb twee consulten gehad, de eerste bij Dr. De Meyere die het liefs voor de spier plaatst. Hij zei ook dat hij het beste natuurlijke resultaat kan geven als hij voor de spier plaats en volgens hem komen de borsten dan ook het mooiste naast elkaar. Mijn twee consult was bij Dr. Plovier. Hij wilde juist dual plane bij mij. Ik vroeg hem waarom niet voor de spier, want ik heb genoeg weefsel. Maar hij vertelde dat een "goede" dokter ook dual plane net zo mooi kan maken zoals hij wil.

Iedere dokter heeft zijn eigen verhaal en het is aan jou waar jij het beste gevoel bij heb. Ik had dat bij Dr. De Meyere en wordt 8 maart geopereerd. Ik wilde ook alleen maar voor de spier.

Het duurt ook een aantal weken voor de nieuwe boobies mooi zijn gedaald. Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben. Je zult zien dat ze nog steeds veranderen. Lees hier op dit forum de verhalen maar eens.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie.

Ik ben op dit moment ook niet zo blij en er nog erg onzeker over hoop dat het mooi zal worden.

Goed dat je zn fijn gevoel bij de operatie en je pc hebt.

Hoop dat het helemaal goed gaat komen voor je:)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.