Ga naar inhoud

wie heeft ervaring met dr damen? van het welnesskliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

Hallo Dames

Ik heb 23 oktober een consult met ene dr damen nog nooit van gehoord en staat geen eens op hun site vermeld als chirurg of arts.

zijn hier meiden die geholpen zijn door hem?

en als je een consult met een chirurg hebt moet je dan door deze persoon behandeld worden?

veel liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht wel dat er hier iemand door hem geopereerd is .

Voor de rest zeer weinig over hem te vinden via Google . Wel dat hij een privékliniek heeft (had?) in Rotem BE , gewerkt heeft (of nog?) in Linea Aesthetica te Utrecht NL en in de Reijnaertkliniek in Maastricht NL . Op de site's van desbetreffende klinieken vind ik echter nergens zijn naam terug dus werkt hij er waarschijnlijk niet meer . heb geen site gevonden over zijn privépraktijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi B-cupje

nee idd had even nog even liggen zoeken en vond 2 meiden die door hem geholpen waren op heel bf.nl

maar ik wacht wel het consult af bevalt het me niet dan wacht ik tot dr visser weer vrij is

trouwens als je aan de chirurg zou vragen hoeveel operaties die al heeft gedaan en of die foto's heeft van zijn werk zou dat raar zijn?

want wil wel weten waar ik mee te maken heb.

En hoe komt het dat veel meiden hier geopeerd worden door dr visser,en geen enkele meid door dr damen vindt beetje raar.

trouwens dr visser heeft toch ook arenborghoeve hoe doet ze dit met zoveel bv's in welness en in arenborghoeve nou als je toch savonds gaat slapen zie

je toch echt alleen maar tieten langs vliegen :20:

echt een multifunctionele vrouw zou gek worden van al die boobs :o

veel liefs selina thnx voor het mee zoeken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hallo joow

thanks voor je berichtje ja denk het haast wel die arts heet namelijk luc damen en heeft idd bij renaert kliniek gewerkt zoals ik te straks hoorde van

b-cupje volgens mij oei nu ga ik me twijfels krijgen.

ik ga toch er maar eens goed over na denken

liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens als je aan de chirurg zou vragen hoeveel operaties die al heeft gedaan en of die foto's heeft van zijn werk zou dat raar zijn?

want wil wel weten waar ik mee te maken heb.

veel liefs selina thnx voor het mee zoeken :P

Hoi Selina,

Ik vind het niet raar om een PC te vragen hoeveel borstvergrotingen hij er per jaar doet. Ik heb het zelf in elk geval wel gevraagd aan beide PC's waar ik op consult was.

Je wilt je tenslotte ook een beetje op je gemak voelen dat iemand ervaring heeft.

Ook kun je vragen om foto's van hun werk, maar bedenk er wel bij dat je eigen borsten(en ook lichaam) wellicht een andere vorm/grootte enz heeft dus het komt er natuurlijk niet precies hetzelfde uit te zien.

Ben je er al over uit of je naar de Welnesskliniek en bij welke PC je gaat?

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hallo Dames

@fjo Oke dan ga ik dit gewoon vragen,nou de bedoeling was dat ik na dr visser ging helaas zat ze helemaal volgeboekt! en was ook geen consult mogelijk

dus hebben ze me ingepland bij dokter damen,heb 2 reviews over hem gelezen waren positief verder 1 bvk en was ook positief helaas verder niks over

hem te vinden,als ik geen goed gevoel bij hem heb 23okt dan wacht ik wel op dr visser god mag weten hoelang dat gaat duren.

ik weet zelf niet of je persee bij de arts waar je consult mee hebt gedaan of je door die persoon ook geopeerd moet worden.

@bloodelf: Ja ik heb das je goed recht gezien maar ik ben best een nuchter mens en heb zoiets van omdat toevallig 2 slechte artsen die het wk een slechte

naam hebben gegeven wil niet zeggen dat alle chirurgen die daar werken ook horror artsen zjn dr visser is namelijk heel goed, ik scheer niet iedereen over een kam. ik bedoel het niet kwaad,maar wil hier alleen mee zeggen bevalt het me daar niet gaat het niet door maar vanwege die gek die daar gewerkt heeft

laat ik me niet uit de weg slaan,lees namelijk ook veel goede reviews over het welness enkel alleen klachten over DR G en DR H.

veel liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Jammer dat dr Visser volgeboekt was.Volgens mij lees ik daar tot nu toe wel positieve berichten over.

Bij mijn beide consulten gaven ze aan dat ik eventueel door een andere PC zou kunnen worden geopereerd,mits ik dat zelf zou willen, na aanleiding van een bepaalde vraag.Ik had dan ook een hele waslijst aan vragen natuurlijk.. Wie weet zou het daar ook kunnen.

Kijk idd goed of je je prettig voelt bij de Welnesskliniek en of je daar geopereerd zou willen worden. Maar dat geld overigens voor elke kliniek.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Selina,

ik heb een aantal weken mijn eerste consult bij Dr Damen gehad... hij nam zijn tijd wel voor mij voor al mijn vragen, kwam niet haastig over ofzo... maar nu ik zoveel goede verhalen over dr vissers gehoord heb, en mijn operatie toch pas voor februari is, ga ik op 2e consult bij dr vissers...

ik wil nog een paar vragen stellen over mijn prothese en de grootte ervan, en ik weet niet, mijn gevoel zegt dat ik bij dr vissers moet zjin... ik heb geen enkele slechte kritiek op dr damen gevonden, en idd maar 2 verslagen via google ofzo...

daarmee, ik neem het zekere voor het onzekere en ga op 2e consult bij dr vissers. je moet zelf zien hoe je erbij voelt! ik had helemaal geen slecht gevoel toen ik buiten kwam, en was ervan overtuigd dat ik het in die kliniek wou laten doen, ook door de lage kostprijs enzo...

na het lezen van vele verhalen hier heb ik toch beslist mij te laten opereren door dr vissers, en jah, omdat ik pas in februari kan, is dat mogelijk, zelfs met haar lange wachttijden!

hoop dat je hiermee al wat verder kunt, en als je je geod voelt bij dr damen, moet je zelf je conclusies trekken... je kan misschien ook op 2e consult bij dr vissers gaan, en zien waar je het beste mee voelt!

groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.