Ga naar inhoud

last van borst, schuift heen en weer,en klein gaatje litteken


linnie129

Aanbevolen berichten

antibiotica was maar voor 3 dagen maar het geeft inderdaad wel een fijn gevoel. ben zo benieuwd al hoe het er nu al ziet, maar ja, kan moeilijk de pleister er aftrekken ;-) bedenk me alleen net dat het dinsdag kerst is dus dat ik niet naar mn huisarts kan. er zit namelijk wel een klein beetje bloed van net na het rommelen van verdonck op de pleister. verder zo te zien tot nu toe niks meer bij gekomen. dus wat zal ik doen??? gewoon nog een weekje afwachten en dan kijken of t gaatje dicht is????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de pleister maar lekker zitten als er geen nieuw vocht bij gekomen is. Zolang hij houdt is het prima, blijft ook alles tenminste steriel bij je wondje.

Oud bloed is geen probleem, mag rustig 14 dagen blijven zitten.

Kijk wel even goed je pleister na iedere dag of de hoekjes nog goed zitten en niet loslaten. Mochten ze tegen het einde van de week wat loslaten, dan kun je dan alsnog de pleister laten verwisselen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALs dr. verdonck net gerommelt heeft zou ik me niet gelijk zorgen maken. Even aankijken. Dnek dat het morgen al weer klaar is. Als het vies is (geel/groen van kleur of erg stinkt) dan moet je gelijk actie ondernemen. Zo ook bij koorts en buitengewone roodheid.

Zit dus vast goed. Fijne kerstdagen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALs dr. verdonck net gerommelt heeft zou ik me niet gelijk zorgen maken. Even aankijken. Dnek dat het morgen al weer klaar is. Als het vies is (geel/groen van kleur of erg stinkt) dan moet je gelijk actie ondernemen. Zo ook bij koorts en buitengewone roodheid.

Zit dus vast goed. Fijne kerstdagen meid!

ook helemaal mee eens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

joehoeeee.....gister begon mn pleister lost te laten, dus dacht ga zelf ff spieken ;-0 of ik m er nu af haal of mn huisarts. Dus ik heel voorzichtig aan t rommelen, en uit eindelijk de pleister eraf:)

en ja hoor gaatje was mooi dicht!!! Wel zat er op t verbandje een klein puntje bloed dan en een beetje vieze gele rommel, maar denk dat dat komt van net na het peuteren van dr verdonck. dus heb er nog ff voor de zekerheid een gewone grote pleister overheen geplakt zodat t toch ff beschermd blijft. maar ben helemaal happy!!!

Nu hopen dat mn boobies ook nog wel wat zachter gaan worden, want vind ze zelf nog erg hard....:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

sinds een paar dagen klein beetje een stijf gevoel in mn borst, klein beetje zeurend. maar nbiet heel heftig ofzo hoor. toen ik gister mijn borst heen en weer bewoon voelde ik een soort geknisper, dat de silicon verplaatste zeg maar. dit was bij mn linker borst niet het geval daar voelde ik niets.

het zat me toch niet erg lekker en vandaag mijn pc gebeld. die gaf aan dat het waarschijnlijk niets ernstigs is, en misschien een andere beweging heb gemaakt dan anders. is dit herkenbaar bij iemand van jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geknisper is als je nèt po bent wel herkenbaar ivm vocht, maar je bent van medio november po toch?

Heb je veel gedaan, uitgebreid en intensief gesport misschien?? Dat je borst weer even vol is gelopen met vocht?

Ik zou ander niet weten waarom het nu knispert :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.