Ga naar inhoud

Anne2 : die privekliniek in belgie


Anne2

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik hoop echt voor jullie dat het helemaal top wordt. En dat je voor een koopje mooie borsten krijgt.

Ik lees het nu net pas, maar je moet je toch achter de oren krabben als er nergens een voorbeeld foto te vinden is en zelfs al via croupon bonnen voor die kliniek aanbieden worden gedaan? Het gaat om je lijf.

Ik ben zelf vroeger twee keer in die kliniek geweest met mijn zus. Zij onderging een liposuctie.Is goed gegaan. Ze geven wel erg weinig narcose, ze kreunde steeds en zag overal bloed op de grond. Vriendin van mij heeft daar gegild van de pijn bij liposuctie. Andere Vriendin liet pas borsten zien, die daar geplaatst waren, 1 borst zat veel te hoog en ze had veel te weinig huid voor boven de spierplaatsing. Dus je zag de prothese heel erg zitten. Gedaan zonder algehele narcose, lekker goedkoop. Weer een andere vriendin heeft hele lelijke littekens. Ze hadden een veel te strakke band van de bh aangemeten, ze heeft weken er heel veel pijn aan gehad. Haar borsten vind ik overigens wel mooi. Het zal heus niet helemaal slecht zijn. Maar je loopt wel een groter risico op complicaties of dat je niet tevreden bent met het resultaat. Mijn advies zou zijn, spaar alsjeblieft door en kies zorgvuldig een arts met veel ervaring. En vraag in je omgeving naar goede resultaten van een betreffende arts. Ik heb zelf 5 weken gelden een bv ondergaan en mijn vriendin een lift met protheses. Vooral dat laatste is een moeilijke ingreep. Ik heb mijn ogen uitgekeken, hoe mooi dat nu al is. Ik zag op het forum voorbeelden, waar het lijkt of ze met krammetjes het dicht gemaakt hebben.Bij mijn vriendin is het drie weken geleden en er is een heel dun glad streepje te zien. Haar borsten zijn prachtig geworden. Bij mij en mijn zus is het ook heel mooi geworden. Tepels mooi op gelijke hoogte en borsten zijn even groot. Nogmaals mijn reactie is een beetje mosterd na de maaltijd. Ik gun het je natuurlijk dat het heel mooi is geworden. Maar zelf zou ik niemand adviseren daar je ingreep uit te laten voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne2, waar heb je het over? Over welke kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat je je dat afvraagt....

Dat vragen we ons allemaal af (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.