Ga naar inhoud

Wel echt dual plane???????


Aanbevolen berichten

Heel raar misschien: maar ik ben afgelopen maandag geopereerd, als het goed is dual plane!! Maar.... ik heb werkelijk totaal geen pijn!!!! Dat zou toch moeten met dual plane???? Heb de verpleegkundige die 2 dage later belde nog gevraagd: in operatieverslag werd toch ect gesproken van dual plane.

Hoe kan ik dit zien?Ik zie geen prothese randen, vorm is mooi, staan nog iets naar buiten. Wie o wie heeft antwoord?

Of zal ik maandag toch even de kliniek bellen om te vragen?

Dat kan gewoon hoor, ik had ook nauwelijks pijn en heb ze dual plane, no worries ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel raar misschien: maar ik ben afgelopen maandag geopereerd, als het goed is dual plane!! Maar.... ik heb werkelijk totaal geen pijn!!!! Dat zou toch moeten met dual plane???? Heb de verpleegkundige die 2 dage later belde nog gevraagd: in operatieverslag werd toch ect gesproken van dual plane.

Hoe kan ik dit zien?Ik zie geen prothese randen, vorm is mooi, staan nog iets naar buiten. Wie o wie heeft antwoord?

Of zal ik maandag toch even de kliniek bellen om te vragen?

Nee joh, je hebt gewoon geluk ;)

Ik heb ook dual gehad in december en bijna geen pijn gehad..

Maar btw.. mijn spieren bewegen niet naar de zijkanten als ik ze aanspan..

Heb ook mijn pc ingelicht dat ik echt bang was voor borsten die naar de zijkanten gingen en ik moest dual en hij heeft het precies gedaan zoals ik wilde dus alles kan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn hand boven op borst leg en aanspan voel ik de spier aanspannen.

Moet ik de prothese voelen/zien aan de bovenkant bij dual plane? Nee toch?

Jeetje ben gewoon een btje neurotisch ervan!

Had me ingesteld op helse pijnen en er kwam maar niks!

En dan denk ik.... ze zouden toch niet zonder overleg voor de spier geplaatst hebben?

Want ik had wel wat borst, maar echte theezakken die met name van boven gevuld moeten worden. En feitelijk kan dit natuurlijk heeel goed met " voor de spier" .

Ieeeee! Zou toch niet bedonderd zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn pc komt het door toevoeging van spierverslappers in je infuus, dat je niet of nauwelijks pijn voelt als ze dual plane geplaatst zijn.

Ik heb bij de 1e operatie echt het gevoel gehad van een olifant op mijn borst. En bij de 2e operatie had ik daar totaal geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gebeld! En heb ze echt dual plane!

Maar ben gewoon geluksvogel dat ik geen pijn heb.

Waarschijnlijk komt dit omdat ik niet bepaald afgetrainde borstspieren heb (fitness-mensen zullen dus meer last hebben!) en ik had dus lege theezakken en mijn huid staat dus niet zo erg onder spanning.

Ben super tevreden en kan na een week al zeggen dat ze al stukken soepeler aanvoelen.

Ze zijn erg aaibaar, hehe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik heb ook dual plane en bij mij bewegen de protheses ook als ik mn spieren aanspan. Ik vind het niet zo'n fraai gezicht als ik eerlijk ben. En het filmpje schetst het wat mooier dan het id praktijk kan uitpakken.

Links vervormt sterker dan rechts, maar ik ben ook links, daar zou het mee te maken kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb ook dual plane en bij mij staan ze ook mooi dicht tegen elkaar. Als je je spier opspant is het normaal dat je protheses mee bewegen want dual plane is deels tussen de spier? Dus als je spier naar boven gaat, gaat je prothese mee, span je je spier op, gaat het ook mee. Is niet het meest aantrekkelijke zicht, maar het is wel normaal :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.