Ga naar inhoud

Welke chirurg hebben jullie?


dientje

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Dr van oorbeek (Antwerpen-brasschaat) moet nog geopereerd worden :44: prijs : €4000 all in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik word op 20 mei geopereerd door Dr. Van OOrfbeek bij Da Vinci in Beerse.

Van een kleine 75B naar volle C met ronde mentor 250 cc medium profile, achter de spier geplaatst.

ik word den 23ste geopereerd door van oorbeek in wilrijk sint augustinus ;) ik ga jou zeker volgen ^^ hou me op de hoogte ! ben benieuwd, ik krijg 275 achter de spier rond

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

In eerste instantie geopereerd bij kliniek beaucare door dr plovier.

Aan beide siliconen lekkage gehad. (het is nog onduidelijk of het aan plovier lag of aan de sebbin siliconen) dus ik vind het niet echt een aanrader en ben nog volop met advocaten bezig!

Daarna geopereerd door dr Rysavy in uden in het ziekenhuis (Noooooooit naar toe gaan!!)

En nu 2 weken terug door Dr. Nio in het Slaz en echt had gewild dat ik de eerste operatie meteen naar hem was gegaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ga me laten behandelen op 18 nov 2014 door Dr Katrien Lagey , zeer bekwame en zachte dame, die me een heel professionele indruk geeft , niet rond de pot draait en waarbij ik me supergoed voel !

8 dec krijg ik van haar ook mooie borsten zonder LIFT !! Joehoe !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier boobies van drs Sciettecatte, tot nu toe erg tevreden....

Ik wilde per se naturelle of mentor protheses, daardoor viel er al t een en ander af en vond de prijs ook nog wel belangrijk. Verder veel positieve reacties gelezen over hem en bij kennismaking voelde het goed, dus zo tot mijn keuze gekomen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dr. Lichtenegger (vrouw) bij bergman kliniek. Bij het consult kwam ze vooral zakelijk over, maar moet zeggen dat vond ik heel prettig. Ze wilde heel graag mijn wensen weten en besprak wat mogelijk was. Tijdens de operatie was ze heel anders, heel lief en geruststellend. Ook heeft ze extra tijdens de BV mijn eigen vet ingespoten in mijn borsten voor een nog mooier resultaat. Ben echt heel tevreden met haar. Na de operatie is ze ook nog naar mijn vriend geweest om te vertellen hoe het gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

In eerste instantie geopereerd bij kliniek beaucare door dr plovier.

Aan beide siliconen lekkage gehad. (het is nog onduidelijk of het aan plovier lag of aan de sebbin siliconen) dus ik vind het niet echt een aanrader en ben nog volop met advocaten bezig!

Daarna geopereerd door dr Rysavy in uden in het ziekenhuis (Noooooooit naar toe gaan!!)

En nu 2 weken terug door Dr. Nio in het Slaz en echt had gewild dat ik de eerste operatie meteen naar hem was gegaan!!

Mag ik vragen wat er precies mis was gegaan bij dr Rysavy? Ik ben ook door hem geopereerd.. Blijft last houden van linkerborst.. Lijkt alsof pocket te groot is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In eerste instantie geopereerd bij kliniek beaucare door dr plovier.

Aan beide siliconen lekkage gehad. (het is nog onduidelijk of het aan plovier lag of aan de sebbin siliconen) dus ik vind het niet echt een aanrader en ben nog volop met advocaten bezig!

Daarna geopereerd door dr Rysavy in uden in het ziekenhuis (Noooooooit naar toe gaan!!)

En nu 2 weken terug door Dr. Nio in het Slaz en echt had gewild dat ik de eerste operatie meteen naar hem was gegaan!!

Ik ben ook wel erg benieuwd waarom Dr. Rysavy niet, ik ga worden geholpen door Dr. Keulers die ook binnen het Bernhoven Kliniek werkt in het ziekenhuis, maar tot nu toe kwam alles erg goed over. En voel me veiliger en fijner dan een losse kliniek, want had bijvoorbeeld bij de Bergman Kliniek geen fijn gevoel. Hoor graag van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.