Ga naar inhoud

kosten bv bij velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

hey yvonnko,

zou iid best aan de omvang en hoogte en breedte maten kunnen liggen dat dit bij jou toch met mentor beter uitkwam.

ben erg blij met mijn datum, binnen kort nog weer ff terug, nogmaals even de pasprotheses in en dan goede foto's maken.

kan ik er vast elke dag naar kijken :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben 4 keer gaan passen hihi. Zelfs toen de afspraak bij velthuis stond ben ik nog bij een andere kliniek gaan passen om te kijken wat ze daar zeiden haha! Maar ben erg tevreden met het advies van Velthuis en had het echt niet anders gewild!

Ben nu 5 weken po en ze worden alleen maar mooier.

Geniet maar lekker van de voorpret. Het is nu toch nog geen bikini-weer.. nog een paar maandjes en we kunnen ze showen, yeah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad,

voor het eerst is echt showen in een bikini met mooie boobs.

pff soms lijkt het wel of ik het gewoon droom ofzo hihi

ik zelf en mijn man waren super tevreden, en lees verder ook erg goede reactie's.

hoop dat het straks mooi wordt, zie nog wel een beetje op tegen de dual plane! auw auw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pijn scheelt denk ik echt per persoon. Ik had me ingesteld op het ergste.. nou.. het viel zoo mee! Ik heb alleen maar rechts wat last gehad, links echt helemaal niks. En rechts voelde het als een soort druk. Heb de 1e paar dagen gewoon lekker constant pijnstillers genomen ook om rust in mn lijf te hebben want anders ging ik echt al teveel doen hihi.

Ik dacht echt na de operatie, is dit het nou? Ik kleedde mezelf gewoon gelijk weer aan enzo. Zou het zo weer doen! Maar goed, ik spreek voor mezelf. Ik hoor/lees ook genoeg andere verhalen.

Stel je in op het ergste.. dan kan het alleen maar meevallen toch! Het is het sowieso waard :101: Ik heb pas voor het eerst een strapless jurkje gedragen: ge-wel-dig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh strapless jurkjes super, heb ik nooit gedragen, maar deze zomer here i come

ik stel me inderdaad in op het ergste, had jij genoeg aan de voorgeschreven medicatie?

is bij jou het resultaat nu overeen gekomen met de pasfilets? kan me er echt nog geen voorstelling bij maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net na de operatie pijn in mn rechterarm (raar maar waar), toen heb ik oxycontin gekregen (soort morfine). En ik kreeg ook een recept mee voor thuis. Samen met de diclofenac heb ik het prima gered. Later zo nu en dan nog eens een paracetamolletje. Ik geloof dat je de diclofenac 5 dagen moet nemen, en daarna had ik het ook niet meer nodig. Ik had uiteindelijk meer last van mn rug dan van mn boobies. Ik denk door het anders liggen. Ik had echt moeite met slapen, om een goede houding te vinden. Gelukkig had ik vantevoren bij de huisarts een paar slaappilletjes gevraagd omdat ik normaal niet op mn rug slaap. En dat heeft me erg geholpen. De chirurg zei trouwens dat ik na een week al weer op mn zij mocht slapen, maar als daar opeens ballen zitten is dat toch ff raar hihi.

Het resultaat komt zeker wel overeen met de kipfilets ja, als ik een ongevulde bh draag. Als ik een voorgevormde bh aan heb, dan worden ze echt wel wat groter en dan duwen ze ook wat meer omhoog. Ik dacht eerst, hmm.. misschien had ik ze toch beter ietsjes groter kunnen nemen, maar zo is het perfect, dat ik ze met zo'n bh ietwat op kan pompen met uitgaan ofzo, en met zo'n slappe bh (als je begrijpt wat ik bedoel) dat ze dan wat kleiner uitvallen.

Wanneer ga je weer passen? Er werd mij toen afgeraden om met een wit hemdje of shirtje te passen omdat ze er dan optisch groter uitzien dan in een donkere kleur. Maar aangezien ik vaak witte hemdjes draag in de zomer dacht ik, laat ik juist maar gaan passen met wit. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Want toen wist ik zeker dat ik niet groter moest gaan.

Door welke chirurg word jij geholpen? Spannend hoor! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik bel volgende week even de 15e met de consulente dan zou ze terug zijn van vakantie.

ik heb de vorige keer een lila shirtje van hun aangehad. maar kon daar niet zo goed het profiel in zien vanaf de zijkanten.

wil eigenlijk graag passen met een topje, maar dit kan inderdaad dan misschien met wit, of met licht roze :106: worden toch de kleurtjes deze zomer.

kan ik niet bij velthuis vragen om slaaptabletjes?

ik heb het volgende op mijn lijsten staan aan pijnstilling

paracetamol 1000mg

celebrex 200mg

oxycontin 5mg

jij hebt het over diclofenac, is dit sterker?

ik ga naar mev moojen-zaal, volgends mij ben jij ook bij haar geweest toch?

ik krijg natrelle 410 ff soft touch 425cc 5,2 projectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg die diclofenac al bij het consult voorgeschreven van de arts (ook mevr. Mooijen ja). Dat werkt ook onstekingsremmend en is een pijnstiller. Die oxycontin is het sterkste. Daar redt je het wel mee hoor.

Oh, ik heb die celebrex even gegoogled. Die had ik namelijk niet. Maar ik lees dat dat ook een ontstekingsremmende pijnstiller is. Dat zal dan wel ipv de diclofenac zijn.

Ik had de eerste keer ook dat shirtje van hen. Maar ben blij dat ik toch ook met een hemdje van mezelf heb gepast. In een lichtere kleur oogt het toch wat anders.

Je zou het kunnen vragen daar, die slaapmedicatie. Maar ik verwacht dat je huisarts dat ook gewoon voorschrijft hoor als je de situatie uitlegt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai mag ik vragen wat voor maat je dan komt? met die ful en projectie van jou wat had je hiervoor? het ligt ook aan welke borstkas je heb tot aan je borsten is die kort kun je al uit veel minder kiezen oals ik dus..baal zo ontzettend...maar eigenlijk moet ik tevereden zijn dat ik meer vulling krig en een maatje meer als ik had..wanneer ga jij?succes alvast iigv groetjes lee123

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik bel volgende week even de 15e met de consulente dan zou ze terug zijn van vakantie.

ik heb de vorige keer een lila shirtje van hun aangehad. maar kon daar niet zo goed het profiel in zien vanaf de zijkanten.

wil eigenlijk graag passen met een topje, maar dit kan inderdaad dan misschien met wit, of met licht roze :106: worden toch de kleurtjes deze zomer.

kan ik niet bij velthuis vragen om slaaptabletjes?

ik heb het volgende op mijn lijsten staan aan pijnstilling

paracetamol 1000mg

celebrex 200mg

oxycontin 5mg

jij hebt het over diclofenac, is dit sterker?

ik ga naar mev moojen-zaal, volgends mij ben jij ook bij haar geweest toch?

ik krijg natrelle 410 ff soft touch 425cc 5,2 projectie

wat spannend zeg , klinkt als een mooie maat wat je krijgt lekker vol , heb trouwens al foto's geplaatst van mij kun je zien waarom ik niet tevreden ben , is er een speciale reden dat je slaaptabletten wil?
Link naar reactie
Delen op andere sites

oh strapless jurkjes super, heb ik nooit gedragen, maar deze zomer here i come

ik stel me inderdaad in op het ergste, had jij genoeg aan de voorgeschreven medicatie?

is bij jou het resultaat nu overeen gekomen met de pasfilets? kan me er echt nog geen voorstelling bij maken.

oh over die pas prothese het is bij mij zeker de helft kleiner uitgevallen en ze worden alleen maar kleiner , ik schrok zo bij het passen van de 310 ze leken enorm!!!! Dat ik echt om een kleinere heb gevraagd de 250 en op de laatste dag toch voor de 310 gekozen en oh my als ik dat niet had gedaan had ik nu 2 slappe b cupjes denk ik want ze zijn nu nog kleiner dan de pasprotheses 250 cc , had nog aan arts gevraagd vallen ze kleiner uit ze zei van niet , nou bij mij dus zeker wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

oh over die pas prothese het is bij mij zeker de helft kleiner uitgevallen en ze worden alleen maar kleiner , ik schrok zo bij het passen van de 310 ze leken enorm!!!! Dat ik echt om een kleinere heb gevraagd de 250 en op de laatste dag toch voor de 310 gekozen en oh my als ik dat niet had gedaan had ik nu 2 slappe b cupjes denk ik want ze zijn nu nog kleiner dan de pasprotheses 250 cc , had nog aan arts gevraagd vallen ze kleiner uit ze zei van niet , nou bij mij dus zeker wel!

Dat is echt flink balen zeg. Heb je ze achter de spier of dual plane? Dan verdwijnen er ook wat cc.

En nu je zo ontevreden erover bent ga je voor een wissel of gaat de pc met een oplossing komen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik slaap niet graag op mijn rug, dus ben bank dat ik dan helemaal niet kan slapen en oververmoeid raak, vandaar dat ik dacht om voor de zekerheid slaaptabletjes te vragen.

oh ze kunnen dus ook kleiner uitvallen, pff nou maar goed dat ik nog een keer ga passen.

ik wil ze zeker niet te klein, maar ook weer niet te groot omdat ik dan bang ben dat ze me met het hardlopen en paardrijden in de weg gaan zitten.

ik kom zelf van een b cup af, mijn omtrek is 85 dat is wel wat breeder dan het gemiddelde hier :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt flink balen zeg. Heb je ze achter de spier of dual plane? Dan verdwijnen er ook wat cc.

En nu je zo ontevreden erover bent ga je voor een wissel of gaat de pc met een oplossing komen?

Liefs

het ziet er sowieso niet uit , ze zijn hartstikke slap en hangen erg , ik hoop dat de pc met een oplossing gaat komen , want zelf ga ik niet wisselen om dan weer 4400 uit te geven is gewoon teveel geld , als ze niks kan doen haal ik de prothese er liever uit want ben liever ontevreden zonder protheses in m'n lichaam dan ontevreden met protheses , ik verstop me nog steeds met het douchen en omkleden dus geen verschil eigenlijk , ik moest nog half jaar wachten tot uiteindelijke resultaat van de pc en ze gaan nog helemaal veranderen , ja ik zie dat ze veranderen en dat het alleen maar erger word zwelling is eruit dus nog slapper :-(
Link naar reactie
Delen op andere sites

oh lillibit

wat vervelend zeg,

ik wou je foto's kijken maar zag niks, dus heb je een vriendenverzoekje gestuurt.

rosanne, lees dat jij omvang 80 hebt, welke cup wil jij ong bereiken met 480cc? en welke projectie is dit bij jou?

Ja klopt ik wil minimaal een D bereiken ik wil ech volle borsten. Omdat ik wat breder ben hoop ik dat het ook gaat lukken met 480cc heb 5,8 projectie en heb nu een B cup. Wil gewoon een volle voorgevel ;)

Ik heb wel anatomische prothese omdat ik wel een natuurlijk resultaat wil.

het ziet er sowieso niet uit , ze zijn hartstikke slap en hangen erg , ik hoop dat de pc met een oplossing gaat komen , want zelf ga ik niet wisselen om dan weer 4400 uit te geven is gewoon teveel geld , als ze niks kan doen haal ik de prothese er liever uit want ben liever ontevreden zonder protheses in m'n lichaam dan ontevreden met protheses , ik verstop me nog steeds met het douchen en omkleden dus geen verschil eigenlijk , ik moest nog half jaar wachten tot uiteindelijke resultaat van de pc en ze gaan nog helemaal veranderen , ja ik zie dat ze veranderen en dat het alleen maar erger word zwelling is eruit dus nog slapper :-(

Owh jeetje wat vervelend zeg. Het lijkt me ongelofelijk rot als er zoiets gebeurt. Kun je niet me de pc in overleg want he is ook een inschattingsfouten van hem. Misschien dat je alleen de prothese betaalt oid?

En weer zoveel geld neerleggen snap ik dat dat hem niet word. Voor dit soort dingen ben ik zelf ook bang..

Hopelijk kun je met overleg met je pc nog wat eruit halen..

Groetjes

P.s. Heb je ook ff verzoek bestuurt om je foto's te kunnen bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh lillibit

wat vervelend zeg,

ik wou je foto's kijken maar zag niks, dus heb je een vriendenverzoekje gestuurt.

rosanne, lees dat jij omvang 80 hebt, welke cup wil jij ong bereiken met 480cc? en welke projectie is dit bij jou?

Mijn stukje staat hieroven waar ik schrijf ik wil minimaal een D bereiken! ;) ging niet helemaal goedkoop de ipad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen idee,het is minimaal he die 0,6 mm ... Maar er zit wel veel verschil in omvang wat ook te maken heeft met het resultaat. Hoe breder hoe meer cc er in omvang gaat zitten heb ik begrepen.ik krijg wel high profile.

Ik zou BB eens een berichtje sturen als ik jou was,die is goed in gokken vd maat hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi bb heeft al gegokt bij mij, maar is natuurlijk niet zo bekend met de 85 omvang

ik heb een prothese van 13 breed en 13,5 hoog ook high profiel van natrelle

welk merk gebruikt het accz?

breeder wou ze bij mij niet doen, om het niet pompeus te maken zeg maar

als ik extra high zou nemen, kom ik op 6.1 profiel, dat zou dan wel buiten mijn wens gaan hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cereform gebruikt Accz. Dat is wel veel projectie maar denk wel heel mooi. Maar die keuze moet je zelf maken haha..

Het is moeilijk he zo van te voren beslissen,maar ik vertrouw op de pc dat hij het goede beslist nav m'n wensen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.