Ga naar inhoud

welke implantaten gebruikt het wellnesskliniek


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

Hallo Dames

Ik heb 23 oktober een concult bij het welnesskliniek maar nu was mijn vraag welke implantaten/protesen gebruiken ze (onder het actietarief)?

ben namelijk nog niet uit welke implantaten het beste zijn en hoeveel cc met 1.69 en 52kg goed zou zijn heb een jaar geleden al een consult gehad in

het reanaert kliniek en hier werdt geadviseerd high profile 320cc achter de spier, ik wil het wel zo natuurlijk mogelijk.

mijn droom cup is een cup C of een kleine D niet groter.

zouden jullie me op weg kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik in mijn onderschrift op Arion SofOne Silicone en je komt op de site van de prothese terecht die ze'r gebruiken .

In mijn topic (ook onderschrift) vind je een redelijk beknopt verslag , in het tweede bericht lees je meer over mijn ervaring (gevoel/uitzien) met deze prothese (half jaar en jaar later) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi B-cupje nou heb je topic gelezen en je fotos bekeken en moet zeggen amai wat een pracht borsten zo natuurlijk als ik ze zo ook ga krijgen amai

dan ben ig toch echt blij.

super topic alles goed uitgebreid uitgelegt thanx meid ben al wat wijzer dus deze protesen gebruiken ze bij het wk als ik zo op hun site lees

ben ik er toch wel tevreden over en deze kan je in principe doorsnijden en je houd 2 helfden zonder lekkage toch?

Veel liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Nou super dat was dus de protesen die ik zocht.

dan gaan we daar voor,oh ben zo bang dat die dingen gaan lekken! lang leven de technologie van nu

hahah ben al mijn hele planning aan het maken moet eerst nog me consult door komen want ik ga hem toch bestormen met vragen :o:

haha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.