Ga naar inhoud

Mars73 : 7 februari 2013 : Dr. van Engeland : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een borstverkleining te ondergaan.
Ja,......te ondergaan want ik ben doodsbang. :74:

Zo bang dat mijn bloeddruk telkens te hoog bleek.

Er zijn nu zelf skalmeringstabletten voorgeschreven voor de dag voor en de dag van de operatie.

Ik ben 39 jaar, moeder van twee kinderen (16 en 13 jaar oud) en heb een cup 75 I.

Voor de operatie ben ik inmiddels 10 kilo afgevallen; daardoor ook een cupmaatje kwijtgeraakt maar vind ze nog steeds te groot.

Sinds bijna 4 jaar heb ik een eigen paard en door het paardrijden namen de klachten alleen maar toe.

De stap ik gezet; donderdag 7 februari is het zover.

Dr. Anneke van Engeland van de Bergmankliniek in Bilthoven gaat de operatie uitvoeren.

Tijdens het intakegesprek gaf ze me een enorm vertrouwd gevoel en ze wilde me erg graag helpen.

De spanning neemt toe!

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Mijn angst is voornamelijk gericht op "het onbekende"

Ik ben een enorme controlfreak en ik denk dat daar de grootste problemen door komen.

Kortom; alle ervaringen zijn welkom!

:41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Willie Wonka

Hoi Mars.

Het zou raar zijn denk ik als je niet gespannen zou zijn voor zo'n operatie. Heel normaal hoor.

Maar ze vangen je goed op in Bilthoven. Heel vriendelijk zijn ze daar allemaal. Voor mij is het nu 2 dagen geleden en ja, je moet even goed de tijd nemen voor je herstel en bedenken dat je een tijdje uit "de running" bent.

En dan zal het jou ook lukken!!

Succes met alle voorbereidingen en als je vragen hebt dan stel ze maar.

Gr WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wow gefeliciteerd met je grote gewichts verlies en de stap die je nu hebt genomen.

Nog 2 daagjes en dan is het zover...Heb je alles al gepakt en klaar staan?

Heel veel succes :6:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.