Ga naar inhoud

Spatader behandeling


dropje

Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ik heb nu denk ik al zo'n 4 jaar last van spataderen.. Vooral in me knieholtes en enkels.. Twee jaar terug ben ik hiervoor naar het Diakonessenhuis geweest voor een duplex onderzoek. Hieruit kwam dat mijn kleppen het gewoon deden en ik me dus aanstelde (zo zei ze het niet maar het kwam er wel op neer). Terwijl ik dus echt last heb als ik te lang gestaan heb! Het lijkt net alsof je benen heel moe zijn en je kan ze dan niet stil houden. Een beetje een stekende pijn.. Dus dacht ik bij mezelf naja dan niet.. Als ik het toch niet vergoed krijg en blijkbaar me kleppen het gewoon doen zou ik me wel aanstellen. En maar accepteren dat ik lelijke benen heb..
Maar het lijkt alsof het erger word.. Ik werk nu in een winkel en daar moet je veel staan. Later ga ik op de röntgenafdeling werken, waar je dus ook veel moet staan. Ik ga er dus vanuit dat het nog veeeeeeel erger word..
Nu zitten mama en ik dit is mijn lijf te kijken en zie ik dat ze in de Bergman kliniek ook spataderen behandelen! Dus me moeder zei, waarom ga je het niet daar heen? Probeer het daar nog een keertje.. En ik denk dat ik dat nu dus ga doen.. (ik heb het infuus van me bv ook overleefd dus nu kan ik alles aan :D)

Heeft iemand toevallig hier ervaring met spataderbehandelingen? Ik ben daar wel benieuwd naar!

xxxxxxxxxxxxxxxx

Kusies Dropje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn niet al te grote spataders

niet eens heel duur om te verwijderen?

Ik heb een kleine die ik ook nog eens ga laten verwijderen

(en niet vergoed word, het is niet erg genoeg, maar ik vind het niet mooi! )

Heb hiervoor al wat rondgeneusd en er zijn best heel wat klinieken die dit doen hoor.

Het is zon 200-300e

Nou dat heb ik er wel voor over hoor ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook op m'n benen vd zwangerschap. Alleen lijken het bij mij nu 2grote blauwe plekken.

Ik heb destijds ook gezocht,maar je moet anders even langs je huisarts en een kous halen. De heb ik ook gekocht en werkte wel,had minder pijn aan me benen.

Als het ziekenhuis het niet wil vind ik vreemd,maar een kliniek vast wel. Ze willen immers ook geld verdienen toch? :P ik heb een nicht en die ervaren het wel als niet aangenaam. Maar ze was der wel blij mee dat ze het gedaan had..

Ik zou ook eens een consult bij Bergman vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.