Ga naar inhoud

cupc : 8 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Oh spannend!!! Je mag bijna :) Ik heb de consulente nog gemaild en ga ook op 2e consult. Wil groter dan 335cc dus hopen dat t mag/kan van Dr Moojen :o

ja inderdaad gelijk even navragen, ligt natuurlijk aan welke omvang je nu hebt en welke afmeting de prothese dan heeft bij een maatje groter.

ik zelf vind het inderdaad echt spannend, laat mij maar nu gaan :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

haha, cup c, niet zo hard duwen op die boobies!!!! Durf ik niet hoor. :kez_11:

In ieder geval gefeliciteerd meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier dan mijn verslagje van 8 april

sochtends de kids weggebracht en iets vroeger weggegaan ivm de afsluiting van de a27 ivm een groot ongeval

uiteindelijk te vroeg aangekomen omdat de weg al weer was vrijgegeven tegen de tijd dat wij erover heen moesten.

na even gewacht te hebben in de wachtkamer, werd ik meegenomen om foto's te maken en daarna mocht ik gelijk meelopen

even mijn mannetje een kus gegeven en toen ging het echt gebeuren

we liepen naar achteren de deur door, en het was gelijk goed koud daar brrr, moest een operatiehemd aan en badstof slippers en mocht in een verwarmd bedje gaan liggen, daar gewacht voor het infuus, wat na een paar keer pas goed zat(ben lastig te prikken)

daarna gewacht tot mev mooijen kwam aftekeken, en toen mee naar de operatiekamer gelopen. ik moest op de tafel gaan liggen

en kreeg en dekentje over. daarna vrij snel weg van de narcose

na het wakker worden in een ander bedje(nogsteeds een raadsel hoe ik daar op ben gekomen :106: ) ging het eigenlijk gelijk goed

weinig pijn en niet misselijk. boobs gezien en :55:

daarna mocht ik na ong 2 uurtjes lekker naar huis, de hobbels in de weg waren niet echt lief voor me, maar ja moest toch echt naar huis

savonds goed pijn, en een extra pijnstiller ingenomen.

nu de 2e nacht gehad, en moet zeggen dat ik de nachten goed doorkom,

lady's nogmaals bedankt voor jullie berichtjes en succes wensingen, hebben enorm geholpen :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat verwarmde bedje was fijn he?! Hihi... Vond ik wel iig! Hoe oud zijn je kids?? Ik vind het zo moeilijk om niet teveel te doen met de kids om me heen. Gister viel de jongste..natuurlijk boog ik als een speer naar voren om dr op te vangen.... Maar oeffff pijn. En zo heb ik heel de dag door wel van die dingen waarbij ik denk...als dat maar niet verkeerd gaat. Ze spelen nu even fijn in de tuin..ik plof even op de bank...bijkomen..(-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huggen kan ik gelukkig wel weer..ja vreselijkdat niet te kunnen. Mijn kids zijn 3 en 5... Scheelt niet veel.. (-; Ik vond t fijn dat ik op vrijdag onder t mes kon..mn mannetje heeft toen t weekend de kids gedaan....heeeeeeerlijk!! Ik heb alleen maar liggen zappen en computeren.. Wat lui zeg haha.. Maar vanaf maandag wel ff anders..dat vond ik best pittig hoor...! Zeker het naar bed brengen enzo.. Heb je nog lang hulp? Hoop het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze week en de week erna nog voor de dagen dat ik anders alleen was met de kids, op de dagen

'dat ik anders werkte ben ik alleen.

ik red me nu aardig zelf, vanaaf voor het eerst weer douchen en de bh uit, spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat fijn dat je herstel zo goed verloopt en je een lieve man hebt die voor jullie zorgt. Ik mag zelf ook niet klagen, manlief heeft ook alles overgenomen hahaha ook weleens goed voor ze dan kunnen ze goed voelen hoe wat wij moeten doorstaan met alle drukte. Toevallig zijn onze kinderen van dezelfde leeftijd, heb je ook twee meiden.

Mijn eerste keuze was ook dr. Mooijen-Zaal. Ze kwam heel bekwaam over en de fysio sprak mij aan. Alleen tijdens het consult adviseerde zij mij ivm mijn tengere figuur om niet hoger te gaan dan 280 cc. Toen ik dit liet bezinken bij thuiskomst wist ik dat ik dit te klein zou vinden. Na wat heen een weer gebel tussen haar en mij gaf ik aan liever te willen gaan voor 320cc. Zij raadde mijn dit af en wilde wel van 280 cc naar 295 cc. Als ik toch voor de 320 cc zou kiezen dan was dit tegen haar advies in. Dit gaf mij geen fijn gevoel vandaar dat ik naar dr. Van der Weij ben gegaan.

Vond dit wel jammer voornamelijk ivm de fysio. Mijn vraag aan jou, indien je deze info wilt delen. Wat zijn precies de fysio oefeningen na de BV. Ik heb de oefeningen voor de BV kunnen vinden op het forum maar helaas niet daarna.

Ik hoor het wel

Groetjes,

Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben gisteren ook voor het eerst weer wezen douchen,vond het toch wel wat eng...zo kon ik ze natuurlijk ook mooi bekijken,ze zijn nog erg verschillend,bij jou ook ? rechts is groter en vorm van rechts is ook mooier dan links...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn, jij kan ze al zien!

Ben zo jaloers...en zou me heel graag ook douchen! Moet nog geduld hebben tot de 19de.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh maran, wat jammer.

nou ja, als ze maar goed herstellen. je kan er straks nog vaak genoeg naar kijken :55:

lady3, bij mij zijn ze aardig gelijk, wel gezwollen en links is pijnlijker dan rechts. als de bh uitgaat voel ik het ook wat zakken zeg maar

dat is wel wat pijnlijker dus probeer zsm te douchen en daarna de bh weer aan te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.