Ga naar inhoud

cupc : 8 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

haha, ik denk: huh?? Half 8 daar zijn en half 6 nog eten?? :45: Had ik verkeerd gelezen, dus dat lekker vroeg van mij slaat kant nog wal :45:

Maar oke, ook half 12 is nog wel lekker op tijd toch?

Uhm.... Wat staat op je papieren, mag je 6 uur van te voren nog eten??? Ik mocht veel langer van te voren niet meer eten en heb dat ook niet gedaan. Ben als de dood voor misselijkheid....

Ik heb dus de laatste keer gegeten om 19 uur de avond ervoor en was om half 10 aan de beurt. Ik heb liever wat langer honger dan dat ik moet overgeven hihi...

En ik mocht dacht ik.. (poeh wat lang geleden) 6 uur van te voren niet meer drinken, maar wel nog een antibioticumpil tot 4 uur van te voren innemen met een klein slokje water.

Kijk even wat je zelf het liefst doet.. Anders eet je 's avonds laat nog iets als je denkt dat je het niet redt tot half 12?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi dacht al met je lekker vroeg :45: had mijn eigen tekst al nagelezen of ik een tikfout had gemaakt

nou ja kan in ieder geval rustig aan doen, en s ochtends nog even lekker met de kids knuffelen

hmm nou ga ik toch zo even kijken of ze drinken of eten bedoelen met die 6 uur.

anders houd ik het maar op savonds, en daarna maar even niet meer voor de zekerheid wil ook geen risico lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik lees je berichtje en o wat is het lastig met die Cc's! Ik heb dinsdag 2 april operatie en heb 295cc dual plane ! Ben zo bang dat ik ze te klein ga vinden!! Heb zelf 70a en hoop op een grote C! Heel spannend hoop ook dat ik snel herstellende ben! Moet namelijk al vrij vlug weer werken! Heel veel succes 8 april!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.