Ga naar inhoud

cupc : 8 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

ga binnenkort nog een keer terug naar velthuis

gewoon nog een keer passen en wat betere foto's maken met de pasprotheses in.

wil niet naderhand denken had ik het toch maar anders gedaan.

ze gaf wel aan dat wat ik nu heb gekozen het maximale is om het er natuurlijk uit te laten zien, dus ga er op vertrouwen dat ik er tevreden mee ga zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

altijd goed nog een keer passen

je kreeg iets in de 400 cc toch ? :66: ff vergeten

je twijffelt of dat genoeg is ? wat heb je nu voor een cupmaat? en waar wil je graag naar toe

ja nu is het aftellen spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik krijg 425cc ff, maar heb natuurlijk wel een wat breedere omvang. ik heb nu een 85b

zou denk ik wel mooi worden. ben zo'n twijfelkont op dit punt. vooral omdat je gewoon niet zeker weet hoe het gaat uitvallen.

ik vind jou maat ook erg mooi, maar jij hebt een 70 omvang, dus dit is niet te vergelijken voor mij helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee idd dat is ook zo

ik heb ook lang getwijffeld pas op de dag van operatie beslist toch voor de 350 te gaan

uiteindelijk maak je de juiste keuze! echt !het is nu allemaal spannend en je bent bang dat het strax te weinig is haha

ik had dat na de operatie oww had ik maar..... maar ben nu wel heel blij had niet meer moeten zijn

suc6 met passen en komt goed hoor!! laat je goed adviseren

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou straks op naar velthuis voor een passessie.

heb even wat bh's gepast, en wat blijkt.

na de 16 kilo die ik ben afgevallen kan ik nu ook een omvang 80 aan(verschilt soms wel paar merk maar ala)

nu nog eens met verschillende shirtjes kijken welke maat ik nou mooi vind. wil ze niet te klein namelijk

zou vanavond posten hoe het ging

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nieuwe foto's gemaakt tijdends de 2e passessie.

bh maat in inderdaad aangepast, id 80 omvang en d cup

425cc blijft het anders vind ik het te groot, en de maat kleiner ga ik spijt krijgen gaven ze aan en ik denk zelf dat dit ook zo is.

zou dan on gewone bh wel een e cup zijn, die oogt als een mooie d

nu aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja inderdaad

nou ik heb er tot nu toe er veel aan gehad. en ik ben blij dat ik in ben gaan zien dat ik c toch echt te weinig vind

van mij mag het trouwens morgen al wel, maar ja gewoon maar aftellen tot 8 april

ene bb, die foto elke keer als ik hem zie schiet ik in de lach hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.