Ga naar inhoud

cupc : 8 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee op het forum, en wil me nu graag even voorstellen omdat ik mijn bv nu echt ga doorzetten.

mijn nickname is cup c, ik wil namelijk( dacht ik) een grote c cup maar denk nu toch om voor een d cup te gaan.

ik draag nu bh maat 85b.en heb dus een brede borstomtrek.

ik heb mijn 1e consult gehad en wat cc's gepast, maar ben er nog niet helemaal uit.

4 feb heb ik mijn 2e consult bij dokter moojen-zaal van de velthuiskliniek.

ik heb een sterke voorkeur voor mentor of natrelle implantaten en ik denk anatomisch.

ik lees van bb veel weet van cc, omtrek profiel enz om ong de cupmaat in te schatten, maar als iemand anders een gedachte erover heeft,

hoor ik het ook graag.

volgende van natrelle 410 heb ik gepast, de 395cc medium profiel 4.8 projectie en de 440 cc medium met dacht ik 5.0 projectie

wat denken jullie, waar zou ik dan op uitkomen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

Natuurlijk zijn er genoeg mensen die jouw hierover advies kunnen geven, maar het lijkt me ook een beetje een kwestie van smaak?

Het lijkt mijzelf het beste als je het gewoon met de pc overlegd. Ene met jaren ervaring zou zo moeten weten wat het beste bij jouw figuur past.


De pc die ik had gaat altijd voor de meest natuurlijke look en dat is wat ik zelf ook wou en daarom heb ik op haar advies het aantal cc genomen.

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactoe pebbels

ik hou het altijd zo graag zelf in de hand hihi, control freak zeg maar.

ben zo bang dat ik ze straks te groot of juist te klein vind. zou misschien iedereen wel hebben?

ik houd zelf wel van een natuurlijke borst, heb het idee na ingelezen te zijn dat dokter moojen dit zoveel mogelijk probeert na te streven.

ze zouden bij mij voor de borstspier kunnen werd er aangegeven, iemand anders nog een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi.

net terug van mijn 2e consult, nu bij velthuis kliniek

echt super goed gevoel bij, en heb een datum!!!!! :101: bij dokter moojen-zaal

8 april wordt de datum

natrelle 410 full hight full projection 425cc st 5.2 projectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi luci,

dank je wel, ben er ook heel blij mee. nu nog 2 maandjes wachten hihi

las in de shoutbox dan jij ook al van grote bent gewisselt met wat je eerst in gedachten had?

heb al zoveel borsten bekeken nu, dat de foto's die ik eerst mooi vond nu klein lijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.