Ga naar inhoud

liz72 :15 december 2010 : Dr. Borg : Franciskus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

HOIHOI :48:

Sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat ik weer wat van me laat horen meiden..

Loop mezelf de laatste tijd een klein beetje voorbij :wacko:

en dan ook nog die feestdagen erachteraan ..

Maargoed.. hier dan eindelijk weer even een teken van mijn kant.:44:

Ik kwam idd op 10 december thuis van het consultbij dr. de Blècourt(van 5min!) en daar lag een enveloppe van VGZ!

Heb mijn goedkeuring binnen!!:43: Ik wist niet wat ik meemaakte.. gewoon na een week al!

Wat dat betreft was ik helemaal blij.. en maakte dat mijn bezoek aan dr de Blècourt weer een beetje goed. :83:

Wat viel dat consult tegen zeg! Ik wil er niet al te veel over uitwijden, maar door hem wil ik dus ook niet geopereerd worden, al levert ie misschien goed werk.. Het menselijke aspect vind ik zeker zo belangrijk!

Het probleem is nu alleen dat ik wel door dr. Laban geopereerd wil worden.. maar dat het dan de sleutelgatmethode moét worden omdat dat de enige methode is die hij doet! Ik heb inmiddels wel wat foto's gezien (in de bergmankliniek) van borsten die langer geleden met deze methode gedaan zijn en zien er supermooi uit! Maarja.. ik ben zo'n verschrikkelijke twijfelaar,, dat ik het nu gewoon even niet meer weet.

Ben zo bang dat ik me veel te druk ga maken als de vorm te lang vreemd blijft naar mijn idee.. Nu zijn mijn borsten in principe mooi gelijk.. maar ze zijn gewoon te groot en hangen te laag..

maar als ik evt. na de sleutelgatmethode een rare vorm overhou :23: ..heb ik dalijk spijt... en kan ik mezelf wel voor mijn pan slaan :23: ... pfff wat ben ik toch een muts he!

Vroeg me trouwens af als ik alvast een datum zou willen prikken.. of ik dan evt nog af kan zeggen?

weet iemand van jullie dat toevallig??

Hoop verder dat iedereen beetje gezellig de feestdagen is doorgekomen.. nog één te gaan ;-)

Nou ik ga weer even proberen beetje bij te lezen..

groetjes en ik wens iedereen alvast een gezellige jaarwisseling en een super B(o)(o)BBie-ïg 2010!!!

:48: xXx Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liz,

Gefeliciteerd met je goedkeuring!!!

Jammer dat je consult bij Blecourt zo'n afknapper was.

Je kunt natuurlijk ook altijd nog een consult aanvragen bij Dr. Luijendijk van de Bergmankliniek. Daar ben ik door geopereerd. Die doet alleen de anker methode.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmz, dat is inderdaad heel erg vevelend.

maar het een keus die je echt zelf moet maken.

je kan, wat marianne zegt, nog even bij die andere arts langs ja.

wat ik zelf altijd vind is dat als ik twijfel ik het niet moet doen.

maar dat is voor iedereen anders.

voor de sleutelgat methode heb je gewoon heeeeeeel veel geduld nodig. ik persoonlijk heb dat dus niet,

ik ben 4 weken po, en ik vind het nu al te lang duren met de ankermethode..... :blush:

ik heb er alle vertrouwen in dat je voor jezelf de juiste keuze gaat maken :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Bijna een jaar later ben ik hier dan weer terug.. met nog steeds CUP E/F!

Heb nog wel af en toe wat gelezen maar stond wat BVK/lift betreft tijdelijk op een iets lager pitje door allerlei omstandigheden.

(overlijden van mijn vader en alles eromheen!)

Maar na lang wikken en wegen en een hoop consulten..(zie handtekening :44:)

.. is dan nu eindelijk de knoop doorgehakt en staat mijn operatie op 15 december a.s. gepland! SuperSpannend !!

Ik zal dus vanaf nu weer proberen iets actiever deel te gaan nemen op het forum! :109:

Grtzzz Liz :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes alvast voor de 15e dec. Jij kan nu in ieder geval gaan aftellen.

Ik zie dat je ook in het elisabeth zh geweest op gesprek bij dr v nimmen.Mag ik vragen waarom je daar niet geopereerd wordt?

Ik ben in het elisabeth zh geopereerd maar dan door Dr Hartman.Ik vond de zorg daar erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@patricia.. Thnx voor je berichtje en mijn (topic)verhuizing. Kan je aub ook mijn underline nog aanpassen?

Misschien ipv eerste consult dr. Bosch ---> BVK/lift .. of heel de underline weghalen !? Alvast bedankt!

Kan me trouwens voorstellen dat je helemaal happy bent met je nieuwe boobs.. Ik zou er iig voor tekenen :35:

@Mickey.. Ik heb ooit in het Elisabeth ziekenhuis een buikwandcorrectie ondergaan en was daar erg tevreden over.

(de chirurg .. het verplegend personeel.. én het resultaat!)De PC waar ik toen door geopereerd ben die was er niet meer

dus ik dacht eens kijken of deze "bevalt". Opzich vond ik het een aardige man.. nam de tijd enz.. maar hij zei

dat het effect maar minimaal zou zijn!? Ik had ook al een afspraak bij dr. Borg in Roosendaal dus besloot eerst dat gesprek af te wachten

voordat ik wéér een aanvraag bij het ziekenfonds zou doen. Omdat ik me daar het meest begrepen voelde, alles perfect verliep

én het ziekenhuis goed voelde heb ik besloten het daar te laten doen! En nu maar hopen dat ik de goede keus heb gedaan uit al die consults :44:

:48: Grtzz Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.