Ga naar inhoud

bh'tjes Marie Jo Te koop


2_Pareltjes

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb sinds 1,5 week een bv ondergaan. Daarom verkoop ik al mijn bh'tjes van voor de bv. Het zijn allemaal bh's van merken. Marie Jo, Huit, Chantelle...(Redelijk duur dus). De meeste zijn maatje 70b. Sommige zijn een c, maar dat is omdat er kussentjes inzitten en een voorgevormde vulling. AL mijn bh'tjes zijn wel gedragen, maar sommige zijn nog van deze zomer....dus echt nog bijna in nieuwstaat.

Heb ook twee bikini's van banana moon. maatje medium.

Als er jullie iets aanstaat stuur me gerust een mailtje met een bod. De prijzen zitten tussen 10 en 25 euro max.

Liefst mensen die kunnen komen afhalen. Want terug aannemen doe ik niet vanwege de verzendingskosten.

-->Hierbij doneer ik 5% van de verkoop aan het borstenforum!

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb sinds 1,5 week een bv ondergaan. Daarom verkoop ik al mijn bh'tjes van voor de bv. Het zijn allemaal bh's van merken. Marie Jo, Huit, Chantelle...(Redelijk duur dus). De meeste zijn maatje 70b. Sommige zijn een c, maar dat is omdat er kussentjes inzitten en een voorgevormde vulling. AL mijn bh'tjes zijn wel gedragen, maar sommige zijn nog van deze zomer....dus echt nog bijna in nieuwstaat.

Heb ook twee bikini's van banana moon. maatje medium.

Als er jullie iets aanstaat stuur me gerust een mailtje met een bod. De prijzen zitten tussen 10 en 25 euro max.

Liefst mensen die kunnen komen afhalen. Want terug aannemen doe ik niet vanwege de verzendingskosten.

-->Hierbij doneer ik 5% van de verkoop aan het borstenforum!

liefsx

Ik hoop dat je deze verkocht krijgt want damn! Zo'n leuke merken en die allemaal niet meer kunnen dragen... het goeie nieuws is... Je mag er NIEUWE kopen! :43: Yeeey! Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat doet mij wel pijn hoor....Had ik dat geweten had nooit zo dure merken gekocht! Maar mag nu inderdaad nieuwe leuke setjes kopen! Amai, mijn bankkaart wordt geplunderd :6: haha!

Dan weet je weer waarvoor je werkt hé! ;-) Veel shoppingfun! Daar kijk ik ook wel naar uit! Amai! Helaas zal ik daar nog eventjes mee moeten wachten... Maar "geduld" is hier het magische woord weer zeker?! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik denk dat deze maten hier wel moeilijk te verkopen zijn...wel jammer, want er zit mooi spul bij :35:

ik heb na mijn bv ook mijn merklingerie verkocht, maar dan op marktplaats.

Wel lief trouwens dat je een gedeelte wilt afstaan voor het forum, toppie!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.