Ga naar inhoud

Wonderbra voorgevormde beha met kant Embrace, Cup 75 I


Piepke

Aanbevolen berichten

Te koop, 20 euro + 2,25 (??) verzendkosten.

Wegens niet passen deze wonderbra te koop :( Diepe cups, dus zeer geschikt voor een laag uitgesneden truitje.

Cups zijn voorgevormd, zonder vulling.

Mooie , zeer degelijke stevige bh.

Verstevigde bandjes en verstelhaakjes.

Zwart met cremekleur.

64566db09afe162fb93e94871.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je wel zeggen ja, zeeeer lastig. Ik heb eerlijk gezegd nog nooooit een bh gevonden die goed zit.

Ik heb de ultimate strapless, en die zit wel goed, maar daar heb ik de omvang groter van gekocht zodat de cups ook groter werden en daarna heb ik de band om mn lijf in moeten nemen.

Verder heb ik altijd mijn kliniekbh of een andere sportbh gedragen en ik begin nu sinds kort eigenlijk pas met het kopen van 'normale' bhs.

Maar het is altijd een drama. Wat dat betreft bedank ik mnr Plovier hartelijk voor cup impossible zo ongeveer.

Zeker je maat noemen is hels :( Met een jas dicht is er weinig te zien ( en ben ook nog eens klein), en dan die blikken zo van "jaja.. tuurlijk mevrouw" zo zelfingenomen. Totdat ze in het hokje 'wel eventjes komen helpen"( yeah right... checken you mean :118: ) en dan die reactie, alsof er water brand :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow maar dat is niet leuk dat ze in de winkels zo raar reageren:( Ook niet echt klantvriendelijk:O Nu ik nog geen bv heb ondergaan vind ik lingerie kopen sowieso een drama, ik was laatst een bh aan het passen en die verkoper trok gewoon het gordijn open! Schaamde me dood.. En dan ook nog eens de cup AA niet passen-.- Emberrassing.

Zou je achteraf gezien kleiner genomen hebben ivm het kopen van bh's, of dat niet? Voor zover ik het gezien heb vind ik ze wel supermooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha heb dit nu al met mijn bescheiden F/G cupje

:)

Die verkoopsters geloven me nooooiiittttt...

Die Curvy Kate al geprobeerd?

Curvie scheet (haha) heb ik nog niet geprobeerd.. alhoewel?? Ik ben pas in een speciaalzaak geweest en weet nog wel de kleurtjes die ik gepast heb. Ik zal eens kijken bij Curvy of hij erbij zat.

Oow maar dat is niet leuk dat ze in de winkels zo raar reageren:( Ook niet echt klantvriendelijk:O Nu ik nog geen bv heb ondergaan vind ik lingerie kopen sowieso een drama, ik was laatst een bh aan het passen en die verkoper trok gewoon het gordijn open! Schaamde me dood.. En dan ook nog eens de cup AA niet passen-.- Emberrassing.

Zou je achteraf gezien kleiner genomen hebben ivm het kopen van bh's, of dat niet? Voor zover ik het gezien heb vind ik ze wel supermooi!!

Zoooo een gruwelijke hekel aan als ze dat hok opentrekken!!! Echt bloedirritant.

Ik wilde ze kleiner, ik wilde cup F :44: En dat was ook afgesproken.... ik zou 500-700cc krijgen en werd wakker met 900cc.

Ik ben ontzettend kwaad geweest, woest..voelde me een proefkonijn, en misvormt. Mijn huid had zo een dikke scheurstrepen aan de onderkant toen ik net p.o was, mn litteken als een frot bij elkaar getrokken. Neee ik was echt ontzettend verdrietig.

Maar... achteraf gezien had Plovier gelijk. Hij heeft mijn voorbeeldfoto nagemaakt ( was notabene mijn eigen foto van toen ik zwaarder was) en daar had hij die 900 voor nodig. De scheurstrepen zijn weer verdwenen en het litteken is haast niet meer zichtbaar.

Sja, shit happens. Maar nu ben ik er wel blij mee hoor :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die maar zou passen zou ik ze meteen beiden van je kopen, zijn precies de bh's die ik zoek!

Maar ben nog volop aan het denken welke maat ik van Wonderbra moet nemen, heb 70/75e nu, ik denk dat ik van wonderbra dan 70 f moet hebben, zo lastig!

Dus moet denk ik eerst gaan passen, maar ben zoooo ongeduldig!!Ik moet en zal die wonderbra's hebben!!!

(heb er meerdere in gedachten haha)

Maar lastig zo met je maat idd,maar je hebt echt prachtige boobs hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Prima donna wel eens geprobeerd?? Dat zijn echt DE bh's voor vrouwen met een maatje meer :38:

en sommigen modellen van hun gaan ook tm cup I

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahaaa,ik schiet me even in de lach hier zeg,die foto!! :45: :45: :45:

Lekker ongesjeneerd op de foto,hihi.

Dat gekl... met die bhs ,ik word dr onderhand ook scheitziek van hier,je wil niet weten hoeveel bhs ik al heb moeten verkopen(voor een prikje) omdat ie mij weer niet past.

Heb de moed al bijna opgegeven.

zonder vulling geeft vaak striemen ,dan zitten de beugels weer niet goed,dan weer dit dan weer dat ........zou bijna mn cup C terug willen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames lees dat jullie problemen hebben met bh,s!!!

Ik zelf heb de bh s van victoria secret deze zitten perfect bij silliconen borsten.

Het is een amerikaans merk dus hier niet te koop maar je kan ze wel bestellen.

Mocht je op vakantie gaan achter de douane op schiphol zit een victoria secret winkel,

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames lees dat jullie problemen hebben met bh,s!!! Ik zelf heb de bh s van victoria secret deze zitten perfect bij silliconen borsten. Het is een amerikaans merk dus hier niet te koop maar je kan ze wel bestellen. Mocht je op vakantie gaan achter de douane op schiphol zit een victoria secret winkel, Succes

haha.. nee ik heb problemen om in de goede cupmaat iets te vinden.

Victoria gaat tot cup F zie ik op de site. Dan kom ik nog 3-4 cupmaten tekort :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh my gosh!!! MissyMy.. ik heb gewoon een droom gehad vanacht, nouja.. zeg maar gerust een nachtmerrie, over jou :103: :103:

Ik zie nu dit topic, en het schiet me weer te binnen.

Ik kreeg een pb van jou hoe ik het in mijn hoofd had gehaald om deze maat protheses te kiezen, en of ik als de misvormde van Gent beroemd wilde worden ( huh..wtf??!) en nog veeeeeeeel meer van dat soort hele erge beledigingen, ging echt ver :45:

Ik eerste instantie wilde ik je heel netjes terugmailen, dat ik helemaal niet voor dit formaat boobs heb gekozen, maar uiteindelijk heb ik je zo een trutmail teruggestuurd en gebanned van het forum :70:

Ooooh wat erggggg hahahahaahah!!!

Anyway, om dan maar even heel snel antwoord te geven op je vraag ( ik dacht namelijk in mijn droom dat je de mail had gestuurd omdat je beledigd was dat ik je hier niet direct antwoorde :131: )

Ik denk dat deze cups erg klein vallen, normaal heb ik geen problemen met cupmaat I. Alhoewel ik normaal een omvangsmaat groter bestel en deze weer in laat nemen) zodat de cups ook breder/ruimer worden. Dus eigenlijk is het mijn eigen schuld :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.