Ga naar inhoud

echt tof om te zien!! natuurlijke borsten of implantaten?? dit moet je even doen!!


boke

Aanbevolen berichten

hey dames,

ik ben niet meer zo actief op het forum maar af en toe kom ik nog eens piepen.

ik weet niet of iemand dit hier weet maar ik vond het toch tof om hier eens te delen.

wat heb je nodig?? pikdonkere kamer en zaklamp (hoe feller hoe beter). als je spiegel hebt kan je het ook goed zien. doe tshirt en bh uit en hou de zaklamp onder je borst. door de prothese gaat je volledige borst oranje gloeien. bij een natuurlijke borst gloeit dit praktisch niets. je kan ook je aders zien lopen. echt freaky om te zien. blijkbaar werd hier vroeger ook mee gekeken of je tumor had maar lijkt me nogal primitief zo.

ik heb protheses voor de spier dus ik weet nu wel nie of je goed resultaat kan zien achter de spier.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij een natuurlijke borst gloeit dit praktisch niets.

blijkbaar werd hier vroeger ook mee gekeken of je tumor had maar lijkt me nogal primitief zo.

Heullllll mn kamer werd verlicht door mn glow in the dark boobs :101:

Bright_Light41.jpg

Nee, zonder gein... er glowde niets :( Heb ze dual plane ... :17:

:blink::wacko::mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heullllll mn kamer werd verlicht door mn glow in the dark boobs :101:

hahaha echt è. ik werk in fabriek (overwegend mannen) en ben altijd vrij open geweest over mijn bv want tja ze hadden het toch allemaal gezien. vandaag sprak er me iemand aan dat ik dit zeker eens moest proberen of het klopte. wel euh ja hoor. ik dacht "dit moet ik echt effe delen"!!! dacht ook da het nie zo veel licht ging geven maar is echt nog veel. heb echt zo heel felle, oogverblindende lamp gebruikt en dan zie je het heel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik zie aders lopen! Maar ik zie niet me prothese zitten (heb ze ook dualplane)

xxxx

ik zie ook enorm veel aders lopen maar prothese zie ik nie zitten. het lijkt echt alsof je borst licht geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Haha leuk! Bij mij geeft alleen de onderkant en zijkanten licht (dual plane) en je ziet inderdaad aders lopen.. Haha hoe kom je er op om zoiets te verzinnen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je daar een goeie zaklamp voor nodig want bij de zaklamp die ik probeerde zag ik niks. misschien niet sterk genoeg? Schijn je gewoon door je huid heen of hoe moet ik het zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.