Ga naar inhoud

McGhan prothese


Ella

Aanbevolen berichten

:D hallo!

Weten jullie het verschil tussen mf en ff?

Ik wel een site gevonden van mcghan waar er iets over in staat, maar dan begrijp ik nog steeds niet wat het verschil er tussen is.

Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft... B)

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gegoogled via yahoo.com en kreeg op een Amerikaanse site dit te zien:

LM: Full Height - Low projection

4_410FL-Full%20HeightLowProjection.jpg

FM: FUll Height - Moderate projection

3_410FM-FullHeightModerateProjection.jpg

FF: Full Height - Full projection

2_Style410FF-FullHeighFullProjection.jpg

Het lijkt mij... dat bij de low de onderkant van de prothese veel minder gevuld is als ik de plaatjes zo bekijk. Ik ben geen dokter en kan je ook niet het fijne er van vertellen maar dit lijkt mij het antwoord op je vraag :D

Zie : http://cosmeticsurgeryforums.com/allerganspecs.htm (Onderaan)

En: http://search.yahoo.com/search;_ylt=A0geu_...t-832&sao=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha ! Zeer duidelijk .

En ik weet wat die high en low willen zeggen :)

Bij 'high' is de projectie meer naar voren (hight) gericht en geeft een ronder (dus bovaan gevulder/voller) rezultaat (juist dus Exccella :38: ) .

Bij 'low' is de projectie in de breedte (width) gericht . Wanneer je borsten wat uit elkaar hangen worden die dichter tegen elkaar gebracht wat een mooier decoleté oplevert . Meestal ook bij borsten die al een goede basis hebben (lees eigen borstweefsel) > bij A-cups plaatst men meestal high profile heb ik al gemerkt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

mf=moderate height, full projection, deze stond niet in de bovenstaande tabellen, moderate is 'gemiddeld'

ff=full height, full projection

verschil tussen deze 2 is dat de laatstgenoemde, dus de ff, hoger is dan breed, met andere woorden zitten er bij een gelijke breedte meer cc's in de ff dan in de mf. afhankelijk van de opgenomen maten van de pc, hij meet de lengte van bovenkant borstbeen naar de tepel, bepaalt hij, in samenspraak met jou, wat de beste prothese is voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies !! heel goed uitgelegd allemaal !

Het zijn de zelfde aantal cc's, alleen in een andere vorm gegoten. Voor verschillende vormen en soorten borsten. We zijn immers niet allemaal hetzelfde... gelukkig maar.. saai...

Bij mentor hebben ze dat ook, alleen noemen ze dat 1,2 en 3. Bv cpg332 in mijn geval.

Eerste cijfers staat voor vulling; 3 is cohesive.

2e cijfer staat voor hoogte van prothese, (1 is minst hoog en 3 het hoogst.) dus de hoogste in mijn geval en het laatste cijfer staat voor projectie.

1 is laagst, 2 is middel en 3 hoogste projectie. Ik heb dus middel projectie.

Elk beestje moet een naampje hebben en zo heeft mcghan dit ook gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee, heb ff gegoogled, daar staat idd natrelle gekoppeld aan mcghan, maar ik heb zelf van een pc gehoord dat mcghan allergan zou worden, dus weet t nu ook niet meer :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.